Keyifli Okumalar...
---
Eren elindeki birkaç abur cubur paketini orta sehpanın üzerine koydu ve ada tezgâhın üzerini temizlemek için, mutfak bezini kavradı. Televizyonda açık olan bir magazin kanalı Levi'ın adını geçirdiğinde Eren elindeki bezi bırakıp, televizyonun önüne geldi.
"Genç kızların sevgilisi Levi Ackerman, partneri Eren Jeager ile yeniden gönül çeldi!!
Dünyaca ünlü firma DC Comics için yaptıkları çekimde, genç kızların akıllarını başlarından aldı!!
Şok! Şok! Şok!! Bu çekimden aldıkları bütçeyi öğrendik, en özel röportaj *** Magazin'de!!"
Magazin spikerinin lafları üzerine Eren göz devirdi ve tezgâhı temizlemek için geri döndü.
"Genç kızların sevgilisiymiş! Hiçte bile! Benim sevgilim o." diye söylene söylene mutfağı temizlerken çalan kapı ile huysuz adımlarla kapıya adımladı,
Kapı değilinden kimin geldiğini kontrol ettiğinde Armin'in şirin yüzünü gördü ve kapının kilidini açarak Armin'i içeri davet etti.
"Hoşgeldin." dedi neşelenmiş bir sesle Eren, Armin güldü ve elindeki market poşetini Eren'e uzattı.
"Hoşbuldum, dondurma ve tonla çikolata aldımmm."
Armin ayakkabılarını çıkartırken, Eren kapıyı yeniden kilitledi.
"Dondurma neden aldın, kış ayına giriyoruz neredeyse..." diye söylendi yeniden Eren mutfağa doğru yürürken,
Armin güldü ve lavaboya adımladı,
"Küçücük bir dondurmadan hasta olmazsın ya!" Armin'in sahte sitemli sesiyle Eren güldü ve poşettekileri çıkartarak orta sehpanın üzerine koydu.
Armin lavaboda ellerini yıkarken, Eren dondurma kaşıklarını çıkartıyordu.
"Gece kalacak mısın?" diye sordu Eren, kaşıkları birbirine vurarak, Armin ıslak ellerini havluya kuruladı ve Eren'e doğru yürüdü.
"Bakarız, vakit geç olmazsa kalmam." dedi kırık beyaz rengi koltuğa otururken,
Eren başını salladı ve Armin'in yanına oturdu.
"Ee anlatsana artık..!" Armin'in şirin sesiyle, Eren dudaklarını birbirine bastırdı.
"Önce sen anlat."
"Eren! Anlat dedim."
Armin okyanus gözlerini Eren'e sinirle dikerken,
"Biz Levi ile birlikte olduk." diye söyledi Eren bir anda, Armin gözlerini kocaman açarken duraksadı,
"Ne!?" çırlamasası ile Eren kaşlarını çattı ve güldü.
"Bağırma yahu..." dedi Eren gülümsemeye devam ederken,
"Neden söylemedin bu zamana kadar!" dedi sinirle Armin.
"Sende hep aynısını yapıyorsun çünkü."
Armin gözlerini kısarak, Eren'e bakmaya devam etti.
"Aynı şey mi ikisi!?"
"Evet aynı şey Armin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Model "instagram~riren"
Fanfiction"O kadar insan arasından seni seçmem çok büyük bir şans öyle değil mi Eren?" --- (+18 ifadeler içermektedir!) #1 riren (11.06.21) #1 riren (21.06.21) #1 shingekinokyojin (08.02.23)