@leviın.askerleriyiz
"Arkadaşlar merhaba, bugün Levi ve Eren'i Strawberry Café'den çıkarken gördüm. Beni dava etmekle tehdit ettiler ama önemli değil. Homofobik biri değilim ben. Sadece bu çift çok saçma! Aralarında çok yaş farkı var!"
11.862 Beğeni
109.628 Yorum@levibenimloveım: Ulan!
@levibenimloveım: Bunlar sana dava açmadı mı!? Sen ne akıla hizmet insanların özel hayatını dikiliyorsun. Toxic!
@jeagerfan: Admin aptal galiba.
@erenjeagerfan: Bu fotoğrafı hemen kaldır!
@ackermanfan: Bu muhabbet sıktı!? İnsanların özel hayatları ile ilgilenmeyi kesin!
@hangezoe✓: Beni şimdi gerçekten sinirlendirdin.
@leviackerman✓: Seni bulamayacağımı falan mı sanıyorsun?
@daniel629: Eren gerçekten iğrenç bir herif. Levi'a nasıl yılıştığına bakın.
@anna927: #erenelinç
@nightgirlll: Abi siz salak mısınız? İkisi de yaşını başını almış insanlar! Ne yapmak istiyorlarsa onu yaparlar.
@homofobikspagee: İğrençler.
@adam182: Eren gerçekten Levi'ın orospusu olmuş! Hahahahhaah!
@levifanpage: Ne kadar iğrenç bir kişiliğe sahipsin! Birde homofobik olmadığını mı söylüyorsun!
@pennyloppy7292: Hadiii canım!
@kylieee9: Kesin çıkıyorlar!
@hayrettin6182: Bunlar kim tanımıyorum ama iğrenç görünüyorlar.
@rachel8262: Sevgililer mi?
@erwinin.yanderesi: Levi bu sefer gerçekten sinirlenecek.
@erenfan: Eren'i linçlemeyi kesin amk!
@levifannn: Sen gerçekten Levi fanı olduğuna emin misin? Daha çok kötülüğünü istiyor gibisin!
@erwinsmith✓: Bu ne kadar aptal bir hareket! Dersini almadın mı velet!
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Model "instagram~riren"
أدب الهواة"O kadar insan arasından seni seçmem çok büyük bir şans öyle değil mi Eren?" --- (+18 ifadeler içermektedir!) #1 riren (11.06.21) #1 riren (21.06.21) #1 shingekinokyojin (08.02.23)