Keyifli Okumalar...⚠️
---
Sıcak dudaklar,
tutkuyla dans eden dudaklar,
kalplerini kavurabilecek bir aşk...
Nasıl olabilirdi bu kadar kısa sürede, nasıl mümkün olabilirdi ki bu kadar göz kamaştırıcı bir aşk...
Birbiriyle buluşan ihtiraslı diller, aşkla karışan nefesler...
ve Lucas'ın miyavlaması.
Levi, Eren'in dudaklarının üzerine güldü. Eren'in elinin üzerine kendi elini koyarak, o da Lucas'ın başını okşamaya başladı. Eren'in kalbi durmuş gibiydi, nefes alamıyor, heyecanından gözleri kararıyordu.
"Çok güzelsin..." diye fısıldadı Levi, en kalpte hakimiyet kuran çekici sesiyle, Eren zümrüt gözlerini buz mavisi gözlerle kapattı.
Kızaran yanakları, titreyen göz kapakları... Dolgun ve dişlenmekten şişmiş dudakları, Levi için en güzel yıldız tanrıçasıydı Eren.
"Seni düşünmek bile beni heyecanlandırıyor." dedi Levi yeniden fısıldayarak, sesi pürüzsüz ve yumuşaktı.
Eren zümrüt gözlerini hafifçe araladı, heyecanından gözleri titriyordu. Levi'a bu kadar yakın olması, dudaklarının üzerine konuşması, nefesi... Her şeyi Eren'i etkiliyordu.
"Benim için yaratılmış gibisin, çok güzelsin Eren..."
Levi'ın tutkulu fısıltısıyla Eren'in nefesi titredi, Levi dudaklarını yavaşça Eren'in dudaklarına tekrardan bastırdı. Islak dudaklar, nefes nefese kalmak üzere olan bir Eren...
Levi kemikli olan elini, Eren'in saçlarına koydu ve yavaşça okşadı, Eren ise bir çocuk gibi dudaklarının üzerine gülümsedi.
Bu güzel anılar, hep böyle mi kalacaktı...
Kader...
---
"Bir dilim daha ister misin?" diye sordu Eren neşeli bir sesle, Levi gülümsedi ve,
"Hayır güzelim. Daha fazla yersem emin ol patlayacağım." dedi gülerek,
Eren'de güldü ve sıcak çayından güzel bir yudum aldı, gece yarısına varan saati gören Levi,
"Bunları toplayalım mı artık?" diye sordu, Eren hızlıca başını salladı ve son yudum kalmış çayını içti. Levi ayaklanırken orta sehpanın üzerine kurdukları tatlı sofrasını tahta tepsiye dizmeye başladı. Eren ise kalan çatalları ve bardakları alarak Levi'ı takip etti.
Mutfaktaki kısa toplama işlemine başlamadan hemen önce Levi,
"Lucas'ın mama kabını doldurup hemen geliyorum güzelim." dedi elindeki mama poşetiyle mutfaktan çıkarken, Eren onu onayladı ve bulaşık makinesinin kapağını açtı. Kirli bulaşıkları özenle dizdi ve tezgâhı temizlemek için eline bir mutfak bezi aldı.
Levi mutfağa yeniden girdi ve gülümseyerek Eren'in dudaklarına kısa bir buse kondurdu. Eren kızaran yanaklarını gizlemek için biraz başını eğdi ve ellerini yıkamak için lavaboya döndü, Levi ise çay makinesinin filtresini temizlemek için kazağının kollarını sıyırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Model "instagram~riren"
Fanfiction"O kadar insan arasından seni seçmem çok büyük bir şans öyle değil mi Eren?" --- (+18 ifadeler içermektedir!) #1 riren (11.06.21) #1 riren (21.06.21) #1 shingekinokyojin (08.02.23)