Evet, evet biliyorum kitabı unuttunuz ama keyifli okumalar ve yorum yapıp beğenmeyi unutmayın lütfen 🫠
20.DURAK
Tesadüf Aşk - Sertab Erener
"Korkularımız, bizi boğduğunda yatağın soğuk tarafına dönecek yüzüm. Ellerimde sıkıca kavradığım, dün gece seviştiğimiz çarşaf... Göğsümde acın ve ben yapayalnız kalacağım."
Yalnız kalmak insanın kendisinden bile kopmasından ibaretti. Bir başkasının sizi terk etmesinden çok, siz kendinizi terk ediyordunuz ve içinizdeki büyük boşluk ilk kez aynalara küstüğünüzde açılıyordu.
Aynalarla aram hiçbir zaman çok kötü olmadı ama kendimden çok kez koptum. Ne yapacağını bilemeyen, verdiği kararların arkasında duramayan, yalpalayan ve düşmemek için başkalarına tutunan bir kızdım. Kim olduğumun farkındaydım fakat bu bile beni durdurmaya yetmiyordu.
Yaşamaya çalışıyordum. Kendi doğrularımla hayata devam etmeye çalışıyordum. Yaşamak için savaştığım bu hayatta kim beni savaşımdan ötürü suçlayabilirdi?
Tenimin üzerinde dolaşan eller Yekta'ya aitti. Uzandığımız yerde gökyüzünü izlerken ona bir gerçeğin kaç yüzünü sunabileceğimi düşündüm.
"Yekta," dedim bazen kelimelerin de tükendiğini hissederken. "Efendim." Mırıldanışı bana ulaştığında yüzümü gökyüzüne doğru kaldırdım.
"Zehra'nın karnında bir bebek var," dedim sanki büyük bir çıkmazın içerisinde değilmişiz gibi. "Biliyorum," dedi Yekta, beklemediğim bir sakinlikle.
"Eren'in bebeği," diye ekledim. "Onu da biliyorum," diye mırıldandı yeniden.
"Ne yapacaksın?" dedim bütün bencilliğim beni sarmalarken.
"Zehra her zaman bildiğini okuyan bir kızdı. Bu yüzden ben ne yaparsam yapayım o yine kendi istediğini yapacak. Aldırmak mı istiyor? Aldırsın bebeğini. O bebekle yaşamak mı istiyor? Yaşasın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
45. DURAK
Teen FictionAkasya, geçmişinin ona hissettirdiklerinden kaçarken her yıl şehir değiştirmek zorundadır. Bir yıl boyunca edindiği arkadaşlıklarını, ilişkisini geride bırakarak doğum gününde yola koyulur. On sekiz yaşından beri her gittiği şehirden biraz daha yarı...