a buszt nem tudták volna hol leparkolni, így a tömegközlekedés mellett kellett dönteniük. amint felszálltak a kék járgányra, mindenki megbámulta őket.
hát, igen. egy csapat festett hajú tinédzser és egy piros fejű, látszólag felelősségteljesseggel nem megaldott felnőtt nem kerüli el az emberek figyelmét. woojin inkább le is tagadta őket.
jin, namjoon, jungkook és taehyung mindenfelé néztek. tekintetük megakadt mindenkin és mindenen, aki a buszon volt.
mivel a heuning birtok eléggé a város szélén helyezkedett el, sok megállót kellett utazniuk, épp úgy, mint az első ittlétükkor, a verseny kezdetekor.
mikor végre leszállhattak a hangos, zörgő járgámyról, mindannyian megkönnyebbülten sóhajtottal fel.
"mi van, ennyire megviselt titeket a tömegközlekedés?" kérdezte gúnyosan woojin.
"igen. miért, téged nem?" nézett rá g-dragon elmaradhatatlan mosolyával.
"nem. voltam már ennél rosszabb helyen is."
"mégpedig?"
"a fekete piacon." érkezett a sejtelmes válasz.
mivel egy percnyi néma csend után sem tudott senki reagálni semmit, tovább indultak. pár lépés után g-dragon kijelentette, hogy innentől metróval kell menniük.
így aztán egy föld alá vezető lépcsőn baktattak le, ami a jeon-birodalomból származókat újfent meglepte. kérdésekkel lezdték bombázni a többieket.
"most hova megyünk?"
"tényleg egy földalatti vonatban fogunk utazni?"
"mi az a vonat? és a metró?"
"hová vezet ez az alagút?"
"egy katakombába megyünk? olyanba, ami a háborúkban van?"
g-dragon végül sikeresen a mozgólépcsőre lökte a csapat bámészkodó tagjait, akik erre a tettére hangosan visítozni kezdtek. rpsszabb lett a helyzet.
"ssh! ne visongjatok már!" szólt rájuk erélyesen woojin, de a négy fiú még így is félelemmel vizslatta az alattuk mozgó szerkezetet. "most meg mi van?"
"ez a valami... visz minket." szólalt meg halk, remegő hangon jin.
"igen. mi ez? valami... ördögi masina?" kérdezte jungkook félve, és alaratlanul is taehyungba kapaszkodott. legnagyobb megkönnyebbülésére nem lökte el.
"nem. ez egy mozgólépcső. olyan, mint a sima lépcső, csak nem kell rajta lépkedned, mert visz. elektronikus, mint a lift." magyarázta woojin. "ugye láttatok már liftet?" tette csípőre a kezét.
"azt igen." bólintott namjoon, majd végre valahára nagy ugrással leszállt a mozgólépcsőről.
woojin fáradtan sóhajtott, majd az egyik piros feliratos, néha villogó áblára nézett. valami számok voltak ráírva, meg az egyik megálló neve.
"oké, a következő metró négy perc múlva érkezik. addig maradjunk nyugton." nézett a kis csapatra.
azonnal a homlokára csapott, mikor taehyung, jungkook és jimin elrohantak a mozgólépcső elé középre, hiszen a hajukre érkező szél szerintük olyan erős volt, hogy simán elbírja őket.
természetesen ez nem így volt, így nemegyszer pofára is estek a kemény kövezeten. azonban még a kis sérülések sem tudták eltántorítani őket arról, hogy márpedig ők repülni fognak.
YOU ARE READING
savior boyguard ||vkook|| [2]
FanfictionFIGYELEM! A WATTPADOM MEGHÜLYÜLT, ÉS ÖSSZEKAVARTA A RÉSZEKET, SZÓVAL NEKTEK KELL MEGKERESNI, HOGY MI UTÁN MI KÖVETKEZIK! ez a sztori egy második évad, és garantáltan nem fogjátok érteni, hacsak nem olvastátok az elsőt. leírás: a bts hat tagja újra v...