58 - probléma

61 11 2
                                    

"jin, nyugodj meg. biztosan minden rendben lesz." próbálta csillapítani namjoon.

"nem, nem lesz midnen rendben!" kiáltotta ah idősebb.

"ne veszekedjünk! felix is mondta, a mostani taehyungnak az a célja, hogy összeugrasszon bennünket! nem hagyhatjuk, hogy elérje a célját, nem?" szólt közbe jimin.

"most meg még ez a felix gyerek is itt van! basszus, kinek akartok még elhinni, és mit?" ordibálta seokjin, teljesen kikelve magából.

"jin!" szólt rá namjoon.

mindenki hallgatott. soha nem veszekdtek még komolyabban, nem tudták, mi a teendő ilyenkor, hogy kell egy ilyet kezelni. így csak lehajtott fejjel ültek, és síri csendben maradtak.

"bocsánat, én csak... ahj, aggódom!" temette az arcát kezeibe a fiú.

"miért is?" kérdezte értetlenül yoongi.

"hogy megint szét kell szakadnunk egymástól, mint a kastélyban! megtudtam pár dolgot, amit nem kellett volna, és most a kellőnél is idegesebb vagyok. mindegy, csak... kell egy kis magány most." azzal felállt, majd mielőtt még bárki is reagálhatott volna, kiléoett a szoba ajtaján.

egyedül indult neki, remélve, hogy semmilyen ellenséggel nem találkozik. nem szívesen mondta ki, de ő is félt egy kicsit - mind az új taehyungtól, mind a királynétól, mind az árulótól.

legjobban pedig attól, hogy a családja, a bts, egyszer csak felbomlik. nem lesz többé. ez volt a legnagyobb félelme, persze csak azután, hogy namjoon elhagyja.

apropó, namjoon. a kai-éknál kettesben eltöltött este óta nem akadt alkalom, hogy kettesben legyen vele, és minőségi időben lehessenek együtt.

ezt sajnálta ugyan, de most semmi másra nem vágyott jobban, csak arra, hogy az agyát kitisztíthassa, és rendbe tegye a gontolatait.

a mosdó felé vette az irányt, azzal a céllal, hogy arcot mosson, ám a helyiséget kinyitva óriási bűz csapta arcon.

sűrű füst gomolygott a vécéből, a hátsó fülke mögül. jin óvatosan beljebb lépett, nem foglalkozva a menekülést kántáló belső hangjával, és előre hajolt, hogy lássa, mi folyik itt.

pár srác bagózott. a kezükben lévő bűzrudakból néha szippantottak egyet, majd beleittak a mellettük heverő üvegekbe. orrfacsaró bűz terjengett körülöttük.

ahogy jin jobban meresztette a szemét, látta, hogy a földre por van szórva kis tálcákon, és néhány összetekert papír hever a csempén. hátra lépett egyet.

"hé, cimbi..." intett felé az egyik. alig lehetett érteni, mit mond.

"igen, haver... kérsz egyet?" nyújtotta felé a cigis dobozt egy másik.

"n-nem..." hátrált tovabb jin.

"nemár, nem lesz bajod tőle... segít lenyugodni. na? csak egy szippantást! minőségi áru!" a harmadik botladozva állt fel.

azonban mielőtt még bármi más is történhetett volna, jint valaki hátulról erősen megragadta, majd kirántotta a mosdóból.

"seokjin, mit képzelsz?" üvöltötte az arcába az ismeretlen, aki a hangja alapján már nem is volt annyira idegen.

"é-én csak... véletlenül me-mentem oda be..." motyogta jin.

"jaj, jinie, úgy megijesztettél! azt hittem, bajod esett, vagy hogy azok a fickók csináltak veled valamit..." motyogta namjoon, majd szoros ölelésbe vonta a nagyobbikat.

savior boyguard ||vkook|| [2]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang