80 - siker

43 8 3
                                    

az eső egyre jobban állt el, aminek mindenki nagyon örült. leengedhették az ablakot, így minden pára elszallt, és a hangulat is kevésbé volt nyomott.

jackson egy helyen leparkolta a kocsit, majd a telefonját elővéve térerőt keresett. amíg ügyködött, kiosztotta a feladatot, ahogy egy jó vezetőhöz illik.

"keressetek nyomokat. bármi hasznos lehet." azzal arrébb sétált.

a többiek jól érezték magukat. jungkook és taehyung yeontannal foglalkozott, aki csak boldogan ugatva élvezte a törődést. a náluk évekkel magyobb yoongi, jimin és hoseok pedig nekiláttak.

minden fát megnéztek, minden lábnyomot követtek, de a nagyrészük csak állaté volt. aztán az egyik fánál jimin talált valamit, ami felkeltette az érdeklődését.

"nézd, szivem." szólt a párjának, mire az azonnal mellé ment. "ez itt karom nyom."

a szavakra a két kisebb is odagyűlt. yeontan a lábuk között ugrálva próbált figyelemhez jutni, de a fiúk csak a fát szuggerálták.

"igen. nem is akármilyen. valami ragadozóé lehet. de miért pont itt van? valamit felkergetett a fára?" kezdett tanakodni hoseok.

jackson ekkor tért vissza a telefon nyomkodásból. melléjük lépve azonnal megosztotta szaktudását, aminek mindenki nagy hasznát vette jelen esetben.

"farkas. ez a faj itt őshonos. nagyon veszélyes. ha namjoon most előle menekül, akkor ne számítsatok sokra." rázta meg a fejét. "nézzük tovább."

mindenki szétszéledt, de taehyung és jungkook ott maradtak. yeontan ugyanis erősen ugatta a fát, két mellső mancsát a törzsére támasztva.

kook felmászott a fára, hátha magasabbról jobban lát. a víznek köszönhetően viszont egy óvatlan pillanatban megcsúszott, és majdnem lezuhant.

a párja kapta el, mivel nem volt olyan magasan szerencsére. jungkook a tenyerés törölte bele a nadrágjába, mikor meglátott valamit a kezén.

"v-vér..." suttogta elképedten.

taehyung azonnal letette a fiút a lábára, majd a kacsóját kezdte vizsgálni. egy idő után viszont furcsa dologra lett figyelmes.

"nincs seb a kezeden, kookie. fáj valahol?" kérdezte a párját, aki csak megrázta a fejét.

az idősebb felkapaszkodottaz ágakon, majd hirtelen nagyra nyitotta a szemeit. közben a többiek is köréjük gytek a szokatlan események hatására.

"mit látsz?" kérdezte jackson.

"vért. kevés, de van. és egy ruhadarab." szedte le taehyung az ágba akadt textilt.

"ez a birtokról van! biztos, hogy namjoon itt járt!" ismerte fel jimin azonnal.

"viszont akkor ez azt jelenti, hogy joont megkergette a farkas, nem? felmászott a fára, legorzsolta magát, vagy megharapták. meg van sebesülve, ráadásul már tegbap éjjel elszökött." összetezge a tényeket hoseok.

"oké, most tannie jön."jelentette ki tae, majd a kutya orra elé tette a textilt. "gyerünk, kutyus, szagold meg, és mutasd, merre van namjoon." simogatta meg az állat buksiját.

"ez nem ilyen egyszerű, tae, ha nem tanítid be, nem fog-" kezdte volna yoongi, de ekkor yeontan odahajolt, és megszaglászta az anyagot.

mindenki elképedve nézte, hogy elindul a kocsival ellentétes irányba. követték egy darabig, de amikor elértek egy folyóhoz, nemertek tovább menni.

"beleesett? az nem lehet." képedt el jungkook.

"igaz, hogy namjoon hyung ügyetlen, de mégiscsak jinről volt szó. és nem is olyan mély ez a patak." rázta meg a fejét jimin.

savior boyguard ||vkook|| [2]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora