60 - névtábla

61 9 5
                                    

két nap múlva a bts csapata taehyungot kivéve eldöntötte, hogy jelentik a tüneteket a bigbang-nek, hátha tudnak valamit tenni. sajnos csalódniuk kellett, ugyanis a vizsgabiztos csapat ugyanúgy reagált, mint a védettségnél.

"sajnálom, skacok, de mosz sem tudunk tenni semmit. woojinnak kell előkészíteni a terepet. megfigyelünk minden bírót, elég elfoglaltak vagyjnk ezzel." túrt a hajába frusztráltan seungri.

"igen. sok a dolgunk, és nem akarunk nagy felfordulást a hajónkra, szóval alaposan fel kell készülnünk az árulók kiiktatására." folytatta g-dragon.

már alapból úgy kezelték park jinyoungot  mintha csapata lenne. mondásaik szerint jobb felkészülni a legrosszabbra, éppen ezért ültek most is a kamerák előtt.

noha a hat fiú nem nagyon tudta, miben segíti az áruló eltávolítását az, ha szüntelenül bámulják a képernyőt, inkább rájuk hagyták.

"úgy hisszük, hogy taehyung ügye valahogy kapcsolódik az áruló bíróéhoz." jelentette ki namjoon.

"ezt meg hogy érted?" jött oda taeyang is az új hírt hallva.

"hát... két napja volt egy kis incidens. öten beszélgettünk az ebédlőben, amikor taehyung jött oda hozzánk. megkérdezte, tudjuk-e, mikor lesz a következő forgatás. tisztára olyan volt, mintha idegen lenne. utána mondta, hogy gyakorolni kéne, mert ez így elég pocsék." magyarázta a fiú.

"nem tudjuk, mire értette, a csapatra vagy a főztünkre, mindenesetre mindenkinek nagyon rosszul esett." vette át a szót jin.

"igen. azután pedig hirtelen egy bíró rángatta el tőlünk." fejezte be jimin.

"hm... ez szokatlan. a bíróknak nem szoktuk megengedni, hogy erőszakhoz folyamodjanak egy versenyzővel szemben, és általában intelem nélkül is felfogják, hogy nálunk ez nem okés." mondta el a véleményét taeyang furcsálló tekintettel.

"így is van. ez elég szokatlan." motyogta maga elé seungri.

"melyik volt az?" kérdezte g-dragon.

"park jinyoung." hallatszott egy hang.

a hanghoz a következőleg hozzájuk lépő woojin tartozott. egy tabletet tartott a kezében, azon nyomkodott valamit, majd a következő pillanatban feléjük fordította.

a képernyőn lejátszódó két másodperc pont az volt, amikor a bíró elrángatta tőlük taehyung mását. a báró megállította a felvételt, majd két ujját a képernyőre tapasztotta.

széthúzta ujjbegyeit, mire a kijelző közelebbi képet mutatott. woojin ráközelített a csíkos ruhás mellkasán elhelyezkedő kis névtáblára. a kártyán elmosódtak ugyan a betűk, de kis hunyorítás után az ember el tudta olvasni, mi is van ráírva.

"park jinyoung." suttogta jungkook, ahogy elhajolt a képernyőtől.

"igen. ő volt az. mostmár tudjátok, kitől óvakodjatok. de ne olyan feltűnően. tekintsetek rá úgy, ahogy mindegyik másik bíróra. nem tudhatjuk, hogy ki van még vele." morogta g-dragon.

"hát, ez aztán agyon jó utasítás volt." forgatta meg a szemét gúnyosan woojin.

"köszi!" vigyorgott a piros hajú, mire a másik csak puffogva visszavonult kamerafelvételeket nézni.

g-dragon egy pillanatig némán meredt utána, majd megrazta a fejét. mint aki visszatért a valóságba, komolyan nézett utána az öt fiúra.

"tényleg, ezután legyetek óvatosak. ne mutassatok ki ebből semmit, ne bízzatok senkiben. ez az egy kérésem van. most pedig menjetek, mindjárt kezdődik a kövi forgatás."

savior boyguard ||vkook|| [2]Where stories live. Discover now