56 - zavar

84 9 0
                                    

16+

taehyung letette az öléből jungkookot, aki csak zihálva, értetlenül nézett fel rá. nem értette, miért szakadt meg a pillanat.

"kookie... nem akarom, hogy az első alkalmad ilyen körülmények között teljen." vallotta be az idősebb, egyenesen nézve jungkook vággyal itatott szemeibe.

"t-tae..." nyögte ki.

"azt szeretném, ha egy tiszta szobában, egy ágyban vesztenéd el a szüzességedet. velem." nyomott csókot a kisebb fakóvörös ajkaira.

"de..."

"ssh, kookie. ne beszélj. nyugodj meg, nem foglak most lógva hagyni, csak nem fogunk lefeküdni. legalábbis még." újabb puszit adott jungkooknak, aki a kis gesztusktól már majdnem teljesen elvesztette az eszét.

"d-de tae... nekem fáj... ott lent." mutatott a nemességére, mire taehyung is odanézett.

és tényleg, jungkook már teljesen izgalmi állapotban volt. a kisebbik énje pirosan meredt az ég felé.

"ne aggódj. elintézek, csak... lazulj el, okés?" morogta mely hangon az idősebb.

lehajolt, és csókokat nyomott jungkook fedetlen nyakára. a kisebb annak ellenére, hogy nem először csinálták ezt, még mindig nem tudott gondolkodni, mikor a másik ezt csinálta vele.

taehyung apró, nyalas csókokat nyomott a nyaka vonalára, néhol megszóvta, majd áttért a vállára, es a mellkasat is beborította a bíbor pöttyökkel.

miután egyengént kis puszikat nyomott az általa hagyott foltokra, lejjebb tért, és jungkook mellbimbóját kezdte kényeztetni. a kisebb csak nyögött egyet.

ujjai az ezüst tincsek közé túrtak, miközben hátravetett fejjel élvezte, amit az idősebb művelt rajta.

taehyung ujjai akarva-akaratlanul jungkook fenekébe markoltak, úgy csókolgatta tovabb a felsőtestét, a hasát.

végigpuszilgatta kook nehezen kiedzett kockáit, majd néhol megszivta mindegyiket. leért az alhasáhol, és ott kezdte kényeztetni a kisebbet.

mikor elé került jungkook mérete, kissé megijedt. azonban nem habozott sokat, puszit nyomott a makkjára, mire a fiú felnyögött.

kook azonnal a szája elé kapta a kezét, térdei és lábai megremegtek, ahogy a hang kiszaladt a száján. lenézett taehyungra.

mikor az idősebb elnyelte tagját, úgy érezte, nyomban összeesik. az az élvezet, amit tae nyújtott neki, új volt és eszméletlen.

taehyungnak meg kellett őt tartania a combjánál fogva, nehogy a lábai feladjak a szolgálatot. lassan mozgatni kezdte a fejét, mire kook azonnal felnyögött.

kezei akaratlanul is a másik hajába markoltak, és picit meghúzta a tincseket. taehyung egyre gyorsabban mozgott a hosszán.

ezzel párhuzamosan jungkook hasában egyre nőtt és nőtt az a szorító, mámorítóan kellemetlen érzés.

amikor taehyung véglegesen beengedte őt a szájába, és az egész nemességét elnyelte, kook megérezte a torka szűkületét, nagyot nyögve élvezett el.

pár másodpercig még lihegve, reszkető lábakkal dőlt a csempének, majd nagynehezen taehyungra nézett.

az ezüst hajú fiú éppen akkor nyalta le azt a bizonyos fehér folyadékot a szaja sarkáról. mosolyogva nézte az elgyengült kisebbet, aki pirulva nézett rá.

16+ vége

"t-te... lenyelted?" kérdezte nagynehezen, vörös arccal.

"igen. finom vagy, kookie." kuncogta el magát taehyung, ezzel mégtöbb pirosságot varázsva a fiatalabb pofijára.

ekkor kicsapódott az ajtó, és egy zaklatott jin lépett be rajta. taehyung zavartan pattant fel jungkook elől még pont időben ahhoz, hogy a legidősebb ne gyanakodjon.

"ah, itt vagytok!" nézett a két kisebbre megkönnyebbülten. "már fél órája keresünk titeket! namjoon mondta, hogy fürdötök, sajnálom, hogy nem néztem be ide előbb." sóhajtott.

taehyung és jungkook összenéztek, és szemmel megallapították, hogy ugyanarra gondolnak: nem, nem lett volna jó, ha jin előbb jön be.

"nah, gyertek, menjünk a szobánkba." sóhajtott egy idő után jin.

a két kisebb ránézett, majd újra egymásra. megintcsak elvesztek a másik íriszeiben, és a szemezésüknek szintén a legidősebb vetett véget. méltatlankodva dőlt az ajtónak.

"nemár, olyan nyálasak vagytok..." forgatta meg a szemét, majd hányást imitált.

"oké, kookie, én még maradok egy kicsit, hogy rendbe szedjem magam, ti nyugodtan menjetek előre." mondta taehyung a kisebb szemeibe nézve.

"taetae... a jelünk...?" kérdezte jungkook a szájpuszira utalva.

"szeretlek, kookie!" azzal az idősebb adott egy rövid csókot kook ajkaira, és ezt a kisebb egy egyértelmű igennek vette.

ezután immár felöltözve, teljesen tisztan kilepett a zihanyzóból, majd jin mellett lépkedett vissza a szobájukba. egyikük sem szolalt meg, élvezték a csendet.

a folyosón bandukolva két tag jött szembe velük a vixx kizart csapatából. az egyikük egy nagy zacskót cipelt, a másikuk pedig mellette sétált morogva.

"nem hiszem, hogy rávett minket erre. baszki, annyira utálom!" mondta az utóbbi.

"én aztán nem fogok járni senkivel! főleg nem egy fiúval, brrr!" rázkódott meg az előbbi. "maximuk a kezét fogom meg, semmi több." mormolta.

ezután gyorsan befogták a szájukat, mivel meglátták a két bts tagok szembe sétálni. jin és jungkook nem értette, miért maradg abba a csevegés, de nem foglalkoztam velük sokat.

inkább csendben eloldalogtak mellettük, nehogy a végén balhéba keveredjenek. ez láthatóan sikerült is, mert pár rosszalló pillantáson kívül nem kaptak mást.

visszaértek a szobába, ahol namjoon, jimin és yoongi kártyáztak egy ismeretlen eredetű pakliból. jin és jungkook is leültek hozzá, de a kisebb nem tudott odafigyelni.

szüntelenül a pár perccel azelőtt történtek jártak a fejében. látta, ahogy taehyung ott térdel előtte... az arca akaratlanul is vörösbe váltott.

aztán az jutott az eszebe, taehyung vajon tudja-e, mit értett a jel alatt? merthogy kook a verseny elején megbeszélt szájpuszira gondolt. remélte, hogy az idősebb is emlékszik.

"jungkook, nagyon piros vagy, minden rendben?" kérdezte hirtelen namjoon.

"i-igen..." dadogta a fiatalabb.

"biztos történt valami kettőtök között taehyunggal a mosdóban, igaz?" mosolyodott el ravaszul jin, mire jungkook feje még vörösebb lett, már ha ez lehetséges volt.

"n-nem, én cs-csak..." a hangja vékony volt, mint egy cérnaszál.

ekkor lépett be taehyung, megmentve ezzel a párját a válaszadástól. egy kicsit furcsán nézett ki: a frizurája mintha nem a helyén lett volna, a bőre színe is elég valóságtalannak tűnt, sőt, az egész lénye olyan... nem ő volt.

leült jungkook mellé, majd kissé meghajolt a többiek felé. nem szólalt meg, nem adott ki hangot, mindenesetre a többiek tovább játszottak a kártyával.

jungkook furcsállta, hogy az idősebb nem bújik közelebb mellé, nem szól hizzá, még csak egy szempillantasra sem méltatta. ami azonban a legiobban zavartava kisebbet, az a jel volt.

taehyunggal pár perce beszélték meg, hogy a jel még mindig érvényben van, erre pedig most semmi nincs ezzel kapcsolatban. mintha a zuhanyzóban semmi sem történt volna, úgy ült ott a kisebb mellett, mereven.

jungkook belsőjét egy érdekes érzés csiklandozta, ami egy lercre sem hagyta nyugodni. ahogy ránézett a párjára, elfogta ez a kellemetlen érzés, és nem eresztette, nem csillapodott.




ez az első ilyen jellegű részem, ne kövezzetek meg, tudom, hogy rossz lett! lényeg a lényeg, ha van valami hozzáfűzni való, akkor azt várom kommentben!

~johi

savior boyguard ||vkook|| [2]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora