62 - ellenség

58 9 3
                                    

este volt már, mire visszaértek. mindenki fáradtan, élményekkel telve bolyongott a folyosókon. az emberek mentek fürdőszoba fürdeni és aludni.

külön kérésre a versenyzők pizsamában jelentek meg a csarnokban. ezután mindenki átvonult az ebédlőbe, amely már újra a régi pompájában virított.

"nos, kedves versenyzők, a mai forgatás alkaával elindítottunk egy szavazást. a rajongók szavaznak, és lista fog kialakulni. mindegyikből átlagot számítunk, és a negyedik feladat ötödik pontjáig van időtök változtatni az álláson." kedzte taeyang.

"természetesen ti nem szavazhattok, csak figyelhetitek az eseményeket. most volt a második feladatrész, még van három. a megadott szempontok ki is vannak fejtve, hátha jobban megértitek őket. mindenkinek jó éjszakát." vette át a szót g-dragon, majd mind az öt bigbang tag lelépett feltehetőleg aludni.

"nézzétek, itt vannak a rangsorok!" kiáltott fel valaki.

erre mindenki előkapta a telefonját és beszélgetni kezdtek a szavazatokról és a rajongók kommentjeiről.

"itt van megtaláltam a szépség kategóriát!" üvöltötte diadalittasan egy lány. pont az volt, aki délelőtt összetűzésbe keveredett yoongival.

"várj, tzuyu, itt fiúkra is lehet szavazni?" kérdezte a barátnője.

"igen. de biztosan én vagyok az első."

"inkább ezt csekkold! az első... hmmm... kim seokjin. micsoda?!"

"mi? nem én vagyok az első?" hőbörgött az erőszakos, gucci magassarkús lány, akinek ezek szerint tzuyu volt a neve.

"ezek szerint nem..." válaszolta a barátnője gyenge hangon.

"nem én vagyok az első?!" üvöltötte a lány torka szakadtából, mire mindenki feléfordult.

a bts hat tagja nem nagyin hallott a beszélgetésből semmit, csai azt gették észre, higy mindenku próbál leállítani egy habzó szájú lányt, aki feléjük néz.

"te vagy az! te vagy kim seokjin, igaz?" hörögte erőszakosan jin felé.

"i-igen..." felelte a fiú megilletődve. "de bocsi, már foglalt vagyok." ölelte át namjoon vállát, és jobban hozzábújt.

"még akkor sem jönnék össze veled, ha te lennél az egyetlen ember a világon, te csaló!" kiáltotta.

"nézzük reálisan a folgokat. ha jin lenne az utolsó ember a földön, már te sem élnél, nem?" kérdezte namjoon.

látható volt, ahogy tzuyu feje a füléig elvörösödött a méregtől. arcizmai görcsbe rándultak, szemében gyilkos tűz lángja csapott fel.

"te kis szemét..." sziszegte. "ezért még megfizetsz! elloptad az első helyete tőlem, te senkiházi!" üvöltötte, majd nagy robajjal elcaplatott.

a fiúk értetlenül, magyarázatra várva néztek körbe, de mindenki kínosan a telefonjába bújt. szerencsére felix odajött hogy kisegítse őket.

"a szépség kategóriában te lettél az első, ezért tzuyu megharagudott rád." mosolygott a szeplős fiú. "láttam már, hogy valami kihozta a dodrából, de ez most annál is durvább volt. azonban jobb vele vigyázni, úgy tartják, sok trükköt tartogat a tarsolyában." hajolt közelebb bizalmasan, majd egy váratlan pillanatban újre hátratántorodott egy erős rántás következtében.

"azt rebesgetik, ő park jinyoung nagyrabecsült lánya." szólt a fiú, aki az előbb magához rántotta felixet.

alacsonyabb volt a szeplősnél, vonásai szépek, fekete tincsei a szemébe hullva keretezték férfias arcát. két, szinte fekete szemével fürkészte a hat fiút.

savior boyguard ||vkook|| [2]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora