Şiddet

53 1 0
                                    

- Adam manyağın teki, biliyorsun değil mi?

- Doğru, ama manyaklara aşık olunmaz diye bir yasa mı var?

demiş bir hanım bir yerlerde, yaşadığı kontrol tanımaz, yakıcı ve hesapsız duyguların sonucu.

Duygular değiştiğinde ortaya çıkan ölümcül şiddetin altında aslında bu veciz tutum yatıyor. Böyle erkeklerin kadın dünyasında prim buluyor olması.. Adı üstünde sorunlu, manyak, dengesiz, ne dersen. Kadın seçendir. Seçimlerin bozukluğu ve sonuçların bozukluğu arasında korelasyon görüyorum. Kadın cinayetleri, içinden çıkılamaz saplantılı şiddet, muhtelif özgürlük kısıtlamaları gibi kötü sonuçların altında yatan bir faktör de (tamamı ve en büyüğü elbette olmamakla birlikte) kadının kendisi ve seçimleridir.

Duygular, aşınırlar, aynı kalmazlar. Büyük zorluklar ve sıkıntılar yaşarlar zaman içinde. O noktalarda mental grafiğinde büyük zigzaglar olan özellikle erkekler bunları göğüsleyemez ve zayıflıklar gösterirler. Burada sahip oldukları en önemli avantaja başvururlar. Şiddet.

Kadın, ölünce şiddeti lanetliyoruz da, at gözlüğü ile sonuca odaklanıyoruz da, o sonuca giden süreçte bu tip erkekleri ayıklayacak analitik önermeleri pek yapmıyoruz. Çünkü bu erkeklerin yaydığı feromon mu, yoksa güç olgusu mu, öngörülemezlik mi, dengesiz serserilik hali mi hala pekçok kadının duygu dünyasında deprem yaratmaya devam ediyor.

Ha bu arada bu erkeklerin tamamı öyle eğitimsiz sınıftan da değiller artık. Alasından beyaz yakalı ya da nitelikli girişimci profillere de rastlanıyor. Ben erken tecrite inanıyorum. Kanser gibi çünkü, ilk evrede çözdünüz çözdünüz sonrasında o erkek o sonuca bir şekilde yürüyor zaten.

İçgüdüselHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin