3.

416 27 23
                                    


"ოჰ.."-სახეზე ხელს ისმევს და ყვითელ სითხეს იწმენდს.მისი თეთრი მაისური სულ სველია,ტყავის ქურთუკსაც იხდის.-"ეს არ უნდა გექნა პატარა."-მეუბნება და მხარზე მიკიდებს.

პირველი ის რაც მაფიქრდება არის ის,რომ მძიმე ვარ.
ნერვიულობას ვიწყებ,მეორე კი კაბა მაცვია.
საშინელი სიტუაციაა,ახლა მხოლოს ის მიმდა ჩემს ოთახში ვიჯდე და ვიტირო.

"გამიშვი..დამსვი.."-ზურგზე ხელებს ვურტყამ მაგრამ არ მსვამს,აუზისკენ მიდის და მინდა მოვკვდე.-"გთხოვ დამსვი!"-ვკივი.

ის ჩემთან ერთად ხტება აუზში და ვგრძნობ როგორ მევსება ფილტვები წყლით.
თვალებს წყალში ინსტიქტურად ვახელ და ზემოთ მოვიწევ.
ორივემ ერთდროულად ამოვყვინთეთ.

დედასთან კი არა ღმერთთან მინდა.

"შენ რა იდიოტი ხარ?"-ვუყვირი და ვცდილობ არ ვიტირო,წყალი ხელს მიწყობს ამის დამალვაში.-"ვალენტინოს კაბა მაცვია!"-როდესაც მახსენდება ვაგრძელებ.

"თავად გამომიწვიე!"-მპასუხობს და იცინის.

ზემოთ ასვლას ვცდილობ,კიბით ავდივარ მაგრამ ისევ მისი ხმა..

"პატარავ,შენს ვალენტინოს უთხარი კაბა სველი უფრო გიხდება!"-და თვალს მიკრავს.

ჩემს სხეულზე ვიხედები,ვაანალიზებ რაც მითხრა და ჩემი დიდი ფეხების გამოჩენისთვის მრცხვენია.
ისევ წყალში ვხტები,ის კი მიდის.

მძულს ყველა და ყველაფერი.

"ნოელ?"-იძახის ანა და ოდნავ მიხარია, სულ ოდნავ.-"მანდ რას აკეთებ?"-მეკითხება გაკვირვებული და შეზლონგიდან პირსახოცს იღებს.

ზემოთ ამოვდივარ და პირსახოცს ვიხვევ.

"ვიღაც იდიოტმა აუზში ჩამაგდო."-ვიღრინები და იმ მიმართულებით ვიხედები საითაც ის ტიპი წავიდა.

თავს საშინლად ვგრძნობ.

*

Three steps above the  sky ||Z.MWhere stories live. Discover now