Merhaba sevgili Loki severler ! Loki dizisinden esinlenerek yazmaya başladığım yeni hikayemle karşınızdayım. İlk bölümü hikâyeyi görmeniz için yayınladım. Birkaç bölüm hazırladıktan sonra , devamı gelecek. Desteklerinizi bekliyor olacağım , umarım beğenirsiniz. ❤️
---
Adelina , elindeki dosyaları sıkıca tutmuş , acele adımlarla dar koridorda yürüyordu.
Sabah zar zor uyanmış aceleyle giyinmiş ve toplantıya yetişmeye çalışıyordu.
Kolundaki saatin ışığı yanınca ekrana baktı. Mobius arıyordu."Biliyorum biliyorum geç kaldım ama varmak üzereyim. Ortam nasıl ?"
"Geç kalmana sinirli olan birkaç insanla beraberim Adelina. Bana ısrarla ' bu kızı yanından uzaklaştır ' diyorlar. Sadece 2 dakikan var. 2 dakikaya burada olmazsan , seni savunmaya devam edemem."
"Mobius , çok özür dilerim. 2 dakikaya oradayım."Görüşmeyi sonlandırıp koşmaya başladı. Koridorun dar olması yetmiyormuş gibi birde karşıdan gelen insanlar vardı. TVA 'da , koşuşan insanlar görmek normaldi zaten ancak bu dar koridorda koşmak gerçekten zordu. Adelina , karşıdan gelen askerleri görünce hızını kesmeden devam etti. Toplantıya yetişmek zorundaydı çünkü bu işi istiyordu. Mobius'u da zor durumda bırakmak istemiyordu.
"Hey Adelina ! Yavaşlaman gerekiyor !"
Karşıdan gelen askerlere odaklanmışken , yanından geçen ve çarpıp yere düşürdüğü kişiyi görmemişti bile.
"Çok üzgünüm ! Toplantıya yetişmem gerekiyor !"
"Hiç şansın yok ! Sakar kızın tekisin ! Ne diye başlarına bela alıyorlar?"Adelina, ona göz devirip devam etti. Nihayet askerlerin yanından geçip köşeyi dönerek toplantı odasına ulaşacaktı. Yanlarından geçerken , askerlerin bir adamı tuttuğunu farketti.
Adamın , siyah saçları ve yeşil -mavi gözleri vardı. Görünüşü zararsız gibiydi ancak TVA'a getirilen herkes öyle görünürdü genelde. Tüm güçlerinden arınmış halde olurlardı. Bu da onları sıradan bir ölümlü yapıyordu.
Adelina , bir an kendini getirdi gözünün önüne. O da pek masum bir şekilde gelmemişti buraya. Mobius ona inanmamış olsaydı , işi çok zor olacaktı.
O ana kadar ne ara göz göze geldiklerini bile anlamamıştı. Adam dikkatle ona bakıyordu ve yüzünde hafif bir gülümseme vardı. Adelina , kendine itiraf etti , adam etkileyiciydi. Ancak beraber yürüdüğü asker sayısına bakılırsa , tehlikeli olmalıydı."Adelina , yine geç kaldın anlaşılan ?"
"Ve sen de beni oyalamaya çalışıyorsun !" Göz devirdi.
"Hey dikkatli ol !"Adelina , çarptığı askerin elindeki dosya düşünce yardım etmek için eğilip dosyayı aldı. Göz ucu ile bakınca bu dosyanın tutukluya ait olduğunu anladı.
'Loki Laufeyson' yazıyordu. Böylelikle adamın adını öğrenmişti.
Loki , gözlerini hala ondan çekmemişti. Adelina , bundan rahatsız olarak kaşlarını çattı ve ona dik dik baktı.
"Ne bakıyorsun !"
Loki , sadece gülümsedi.
Adelina ise hızla toplantı odasına koştu. Nihayet kapının önüne geldi ve derin bir nefes alıp kapıyı tıklattı.İçeriden ses gelmeyince , kapıyı açıp başını içeriye uzattı. Çekingen tavırlarla odaya girdi. Adelina ,asla sessiz sakin bir kız olmamıştı. Başını belaya sokmaktan çekinmezdi ve dik başlıydı. Ancak onu tanımayanlar, sadece dışarıdan gören insanlar bunun tam tersi olduğunu düşünürdü.
"Biliyorum geciktim ama haklı sebeplerim vardı. Yani ; bence haklı sebeplerdi. "
içeridekilere göz gezdirip Mobiusta sabit kaldı. Mobius ona hafifçe başını sallayınca Adelina , susması gerektiğini anlayıp masaya yaklaştı. Elindeki dosyayı masaya bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanna Play ? // Loki
Fanfiction"Oyun oynamak ister misin ?" "Sana güvenmemi mi isteyeceksin ?" "Hiçbir oyun güven üzerine kurulu değildir. " "O halde açık bir şekilde , beni kandıracaksın. Oyun oynamak istemiyorum. Ve de seninle asla Loki !" Loki'nin keskin gözlerindeki zeka pır...