17

455 37 8
                                    


"Burada kalamazlar. İkisi de sizin dünyanız için çok tehlikeli."
"Dinleyin Bayan her ne iseniz. Dediğiniz gibi bizim dünyamız. TVA'a dönmelerine gerek yok. Burada bizim kontrolümüz altında olmaları daha iyi."
"Siz de kim oluyorsunuz ?"
"Hadi ama ! Kim olduğumuzu gayet iyi biliyorsunuz."
"Ekibin adını biliyorum da şahsi olarak sizi tanımıyorum. "

Tony Stark , kadına göz devirip arkasını döndü ve koltuğa oturdu.

"Beni tanımayan bir kadınla konuşmam. Siz devam edin."

Rogers , ona gülümseyerek ayağa kalktı.

"Bakın , TVA'dan kaçmayı birkaç kere başarmışlar. Oraya dönmeleri yine aynı şey ile sonuçlanabilir. Bu sefer daha öfkeli halde olabilirler. TVA'da kimse zarar görmemiş anladığım kadarı ile. "
"Buradaki askerler ne olacak ? Hallerini gördünüz."
"İşte bu yüzden , burada kalmalılar. İçgüdüsel olarak onlara zarar verdi. Burada , sizden uzak olmaları gerek. Bu hem sizin için hem de onlar için en iyisi."
"Bay Rogers , onlar buraya ait değil."
"Aynı şekilde TVA'a da ait değiller. Ait oldukları diyarlar yok edildi. Bırakın sorumluluk bizde olsun. "
"Nasıl kontrol altında tutacaksınız?"
"Bizimle beraber kalacaklar. İkisini de gayet iyi tanıyoruz. Onları eğitip birlikte çalışırız."
"Sizin için neden çalışsınlar?"
"Bizim için değil birbirleri için."
"Nasıl yani ?"
"İkisinden birini ikna etmemiz yeterli olur. O kişi de diğerini ikna eder. İnanın bana ,en doğrusu bu olacak. "
"Mobius ve Slyvie ne olacak ?"
"Onlar istiyorsa sizinle gelebilirler. Ancak burada kalmak isterlerse onlara destek oluruz. "
"Kimlerle uğraştığınızı bilmiyorsunuz. Umarım pişman olmazsınız."
"Bırakın , o da bizim sorunumuz olsun."

Rovanna , kalan askerlere işaret yapıp araca binmelerini söyledi. Kendisi de Steve Rogers ile içeriye döndü.
Adelina , yüzlerine bakmadan eli ile oynuyordu. Mobius uzak bir köşede sadece izliyordu. Loki , Adelina'nın yanına oturmuş yere bakıyordu.
Slyvie ise şaşkın halde ayaktaydı.

"Adelina ..."

Rovanna'nın ona seslenmesi ile başını kaldırıp yüzüne baktı. Ağlamaktan harap olmuştu.

"Burada kalacaksınız. Avengers'ın kontrolünde olacaksınız. "

Adelina birşey söylemedi. Bakışını tekrar yere çevirdi.
Loki , elini tutarak destek olmak istedi. Ancak Adelina elini çekti.

"Mobius , siz dönmek istiyor musunuz TVA'a?"

Mobius , tereddüt dahi etmeden ona gülümsedi.

"Hayır. "
"Pekâlâ ... Size bol şans."

Rovanna , arkasını dönüp ilerlerken Adelina onu durdurdu.

"Neyim ben Rovanna ? "
"Ne olduğun gayet açık değil mi ? Varoluşun bir tehdit sadece. TVA'a getirildiğin ilk an yok edilmen konusunda hem fikirken Mobius senden yana olup , seni yanına almak istedi. Yaş olarak daha küçük olduğun için sana güvendi. Şans verilmesi konusunda ısrarcı oldu. Sana şans verdik Adelina. Ama hakettiğin şey yok edilmekti. Yıkımdan başka birşey getirmedin kimseye."
"Yani , Mobius hakkımdaki herşeyi biliyordu öyle mi ? "
"Mobius , iyi bir adam. Bizim aksimize şans vermekten yana ama sanırım... Buna pişman oldu. "

Adelina , Rovanna'ya son kez bakarak arkasını döndü. Rovanna ve diğer askerler gözden kaybolurken Adelina ve diğerleri için de yeni bir başlangıç yapma zamanıydı.

"Evet hanımlar ve beyler , gidiyoruz."
"Nereye ?"
"Avengers üssüne. "
"Sizinle kalamayız Thor. "
"Sadece bizimle kalabilirsiniz."

Adelina , Loki'ye döndü. Loki ayaklanmış kardeşine doğru ilerliyordu. Adelina , bileğinden yakaladı.

Wanna Play ? // LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin