Adelina , gözlerini açtığı zaman kendini odada buldu.
Köprüye atlamak fikri işe yaramış demekti. Kendini garip hissediyordu. Mutlu ya da mutsuz değildi ancak öfkeliydi.
Yataktan kalkıp odadan çıktı. Hesap sormak istiyordu ama Odin ölmüştü. Ona hiçbirşey soramazdı , içi nasıl soğuyacaktı ?
Kendi diyarının neden yok edildiğini nasıl öğrenecekti ?Aşağıya indiği zaman sessizlik hakimdi. Salonda kimse yoktu.
"Friday , herkes nerede ?"
"Bay Stark , çalışma odasında. Diğerleri üsten ayrıldı efendim. "
"Loki de onlarla mı çıktı ?"
"Hayır , kendisi Bay Stark ile birlikte."
"Teşekkür ederim. Ben oraya girebilir miyim ?"
"Giriş izni gerekiyor efendim. Bir saniye bekleyin."Friday'ın sessizliğinden sonra Adelina yaklaşık 1 dakika boyunca bekledi. Etrafı inceledi.
Buraya ilk geldiği zamanda yabancı bir yer gibi hissetmemişti.
Belki de Tony Stark ile iyi arkadaştı."Efendim , Bay Stark'ın yanına girebilirsiniz. Kendisi giriş izni verdi "
Adelina , Friday'ın yönlendirmesi ile Stark'ın çalışma odasına ulaştı. Giriş izni olduğu için kapıyı kolayca açıp içeriye girmişti.
"Gel Adelina , nasılsın ?"
"İyi , iyiyim. "
"Birşey mi arıyordun ?"
"Friday , Loki'nin senin yanında olduğunu söylemişti ama burada değil."
"Az önce gitti. Bahçeye çıkacakmış. Neden arıyordun onu ?"
"Ben aslında... Onu değil seni arıyordum."
"Öyle mi ?"Tony , elini silerek Adelina'ya döndü ve ona gülümsedi.
"Otur öyleyse. Kadınlar genelde beni arar , aranılan bir erkek olduğum doğrudur da sen ne için arıyordun beni ?"
Adelina , kararsız kalmıştı. Herşeyi öylece bırakıp devam etmek işine gelirdi. Neden birşeyler hatırlamaya çalışarak kendini yoruyordu ki ?
Ancak zihninde bir türlü silemediği bir merak vardı. Öğrenmesi gereken şeyler olduğunu hissediyordu."Beni gördüğün zamandan beri hiç aşırı tepkiler vermedin. Herkes bir şekilde benden şikayetçi oldu. Kabul ediyorum , çokta sevilecek birisi değilmişim ama sen benden nefret etmemişsin. "
"Kimse senden nefret etmedi Adelina. Soru ne tam olarak anlayamadım."
"Ben neden TVA tarafından götürüldüm?"
"Bunu benim bildiğimi de nerden çıkardın ?"
"Biliyor olmalısın Tony. Kime ne soracağımı bilmiyorum. "
"Bilemiyorum Adelina. Yanlış kişiye soruyorsun."
"Pekâlâ... "Adelina , ayağa kalkıp kapıya yöneldi.
"Adelina."
"Evet ?"
"Otur lütfen."
"Seni oyalamak istemiyorum Tony , işin var gibi görünüyor."
"Biraz bekleyebilir , gel lütfen. "Adelina , ona gülümseyerek tekrar yerine oturdu.
"Kimse bana geçmişi anlatmak istemiyor Tony , günlerdir buradayız ama kimse ile konuşamadım. Loki de bana birşey anlatmıyor , anlatması bir kenara doğru düzgün konuşmadık bile. Neden bilmiyorum ancak onunla biraraya gelemiyorum. Benden sakladığı çok şey var gibi hissediyorum fakat konuşmuyor. "
"Anlıyorum Adelina. Böyle hissetmen çok normal. Aklın karışık olmalı. "
"Hem de çok ! Doğru düzgün uyuyamıyorum Tony , uyuduğum zamansa garip rüyalar görüyorum. Hatırlıyor gibiyim. Zihnim bana oyun oynuyor. Gerçek ve yalanı ayırt etmek zorlaşıyor. "
"Adelina , bildiğim şeyler var evet ama herşeyi tamamen bilmiyorum. Asgard'da seninle yaşamıyordum. "
"Biliyorum , ben sadece neden TVA'a götürüldüğumü bilmek istiyorum. Bunu biliyorsundur. "
"Neden bana soruyorsun ? Bunu Loki'den ya da diğerlerinden de öğrenebilirsin."
"Senden öğrenmek istiyorum Tony , lütfen. Açık konuşmak gerekirse , seninle daha iyi anlaşıyormuşuz gibi hissediyorum. Yanılıyor muyum ?"
"Hatırlamasan da insan beyni mükemmel bir mekanizmadır Adelina. Bilinçaltı denilen olay , herşeyi taze tutuyor. Olayları unutan beyin , his konusunda asla yanılmıyor."
"Yani , yanılmıyorum ?"
"İyi anlaşırdık hem de çok. Sen Thor ile ilk kez dünyaya geldiğinde yine buraya gelmiştin. Zaman zaman gelip kalırdın da. Hatta bir ara sistemimi bile hackleyip , beni dinlememesini sağlamıştın."
"Ciddi misin ? Bunu yapabildim mi ?"
"Zekanı hafife almamalısın. "
"Buna rağmen mi iyi anlaşmaya devam ettik ? Senin yerinde olsam bir daha görüşmek istemezdim."
"Yarattığım akıllı sistem , tekrar tasarlanabilirdi. Sonuçta bu benim beynimin içinde. Ben sağ olduğum sürece , defalarca yeni sistemler geliştirebilirim ama bir arkadaş kolay kazanılan birşey değildir. Sen ne düşünüyorsun bu konuda ?"
"Sanırım sana katılacağım. Ara ara anımsıyor olsam da , yabancı bir yerde olmadığımı biliyorum ve seninle de iyi arkadaş olduğumuza eminim Tony. Onca şeye rağmen burada benimle konuşmaya devam ediyor isen , sağlam bir arkadaş kazanmış olmalıyım."
"İşte tam da bundan bahsediyorum. Hayatımda birçok insan var Adelina ama tam anlamı ile güvendiğim birkaç kişi sadece. Sen de onlardan biriydin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanna Play ? // Loki
Fanfiction"Oyun oynamak ister misin ?" "Sana güvenmemi mi isteyeceksin ?" "Hiçbir oyun güven üzerine kurulu değildir. " "O halde açık bir şekilde , beni kandıracaksın. Oyun oynamak istemiyorum. Ve de seninle asla Loki !" Loki'nin keskin gözlerindeki zeka pır...