"Bu imkansız ! Böyle olmaması gerekiyordu !"Adelina , sinirle dosyayı uzak bir köşeye fırlattı. Olduğu yere çökerek eli ile yüzünü kapattı ve birkaç saniye derin nefesler alarak anlamaya çalıştı.
"Belki de haklıydın Adelina. Belki de tüm hayatın buradan ibaret değildir."
"Bunu nasıl anlayacağım ki ? Dosyaya baksana bombos ! Hiçbir bok yok !"
"Hey ! Senin gibi birine böyle kaba şeyler yakışmıyor. Beni dinle , gerçek herneyse ortaya çıkacaktır elbet. Şimdi senin sıran. Ben sana yardım ettim. Sen de bana yardım edeceksin."
"Burası o kadar kötü bir yer mi sence ? Neden bu kadar kurtulmak istiyorsun ?"
"Güçlerim elimden alındı. Hiçbirşey sayılmam böyle."
"Yani ben de mi birşey sayılmıyorum ? Güçlerim olmadığı için."
"Öyle demek istemedim. Sonuçta ben Loki'yim. Tanrı'yım ! "
"Tanrı'nın güçlere mi ihtiyacı vardır ?"
"Yani... Olmalı."
"Herneyse. TVA'dan çıktığın an güçlerini geri kazanırsın zaten. Merak ediyorum da burdan çıkıp nereye gideceksin ? Dosyanda gördüğüm kadarı ile yaşadığın diyar Asgard , yok olmuş. Ne yapacaksın?"Loki , bunu hiç düşünmemişti. Diyarı yoktu hep yönetmek istediği dünya ise artık ondan korkar mıydı ki ?
"Dünyaya giderim."
"Dünya? Peki seni orada istiyorlar mı?"
"Kimseye bunu sormayacağım."
"Asıl mesele ne biliyor musun ? Nereye ait olduğun. Loki Laufeyson , dünyaya mı ait ?"
"Neden sorguluyorsun bunu ? Ne yapacağım beni ilgilendirir."
"Pekâlâ... Haklısın. "
"Bu arada merak ediyorum da neden tabletini kullanmadın ? Neden Mobius'unkini çaldık ?"
"Bu da beni ilgilendirir."Adelina , erkenden kalkmış ve Mobius'un yanına gitmişti. Mobius , dosyalarla meşgulken onun tabletini almış ve Loki'nin yanına gitmişti. Loki'nin tutulduğu odada geçit açarak , Rovanna'nın odasına göndermişti onu.
Loki , Rovanna'nın odasında dosyayı ararken Adelina da Loki'nin odasında tetikte bekliyordu.
Mobius'un işi uzun sürerdi ancak Rovanna , her an odaya gelebilirdi.
Bir ara kontrol etmek için onların yanına gitti ve ikisinin de işi olduğundan emin oldu.
Loki yaklaşık 15 dakika sonra dosya ile kendi odasına geri döndü.
Dosyayı heyecanla Adelina'ya uzatıp bekledi. Adelina birkaç saniye sonra söylenerek dosyayı fırlattı. Loki , yerdeki dosyayı alıp inceledi.
Sadece kişi bilgileri vardı ve başka hiçbirşey yazmıyordu.
Hakkında hiçbirşey yoktu. Loki'ye de garip gelmişti bu durum.
Loki'nin dosyasında dahi herşey detaylı yazarken ve hatta onun anılarını dev ekranda görebiliyorken , neden Adelina hakkında birşey yazmıyordu."Belki de herkesin dosyası böyledir."
"Değil Loki. Rovanna'nın dosyasını gördüm daha önce. Birçok şey yazıyor. "
"Peki başka birini ? Mesela Mobius'un dosyası?"
"Hayır , onu da görmedim. Bizim zaten dosya erişimimiz yoktur. En azından benim ya da Mobius'un. "
"Benim dosyamı almıştın ama ?"
"Gizliydi o. Kütüphanedeki arkadaşım sayesinde. Mobius alabilir dosya ancak Rovanna'nın izniyle. "
"Duygusal birşey mi var aralarında ?"
"Karışık bir durum. Mobius , çoğu zaman kullanıyor bunu. Rovanna'nın gönlü var bence. "
"Bence o kadın pek güvenilir biri değil. Sakladığı şeyler olduğunu düşünüyorum."
"Olabilir. Buna şaşırmam."
"Peki , Mobius ne tür dosyalara erişim sağlayabiliyor?"
"Yani... Neye ihtiyaç duyarsa. Rovanna , izin veriyor ve alıyor."
"Hmm..."Loki , düşünceli şekilde ileri geri yürüdü.
"Gözlerin parlıyor Loki. Ne düşünüyorsun?"
"Bana öyle geliyor ki , çözülmesi gereken şeyler var. "
"Ne gibi ?"
"Rovanna izin veriyorsa ve Mobius kimsenin izni olmayan dosyalara erişebiliyorsa bunun tek anlamı olabilir. "
"Nedir o ?"
"Hah ne olacak ! Rovanna ne isterse Mobius onu görüyor dosyada. Yani ne kadarına izin veriyorsa !"
"Ne demek istiyorsun Loki?"
"Bak eminim bu kadın çok fazla şey biliyor ve saklıyor. Neyi görmenizi istiyorsa ona izin veriyor Adelina. Sen haklı olabilirsin. Belki de anlattığın şeyler uydurma değil gerçektir , senin anındır!"
"Bak sen ! Bana bağırıyordun birkaç gün önce."
"Bana yalan söylediğini düşündüm ama dosyaya bakılacak olursa , haklılık payın var."
"Herneyse , ben zaten bu işin peşini bırakmaya niyetli değilim ama başıma ne gelir bilmiyorum."
"Rovanna bilip susuyorsa , yokedebilir karşı gelenleri. Gizli tutman lazım düşünce ve anılarını. "
"Aslına bakarsan , yoketse ne olur onu da merak ediyorum. Bir hayatım yok ki ! Sana özeniyorum aslında amacın yok ama birşeyler için çabalamak istiyorsun. "
"Amacım var benim bir kere !"
"Neymiş o ?"
"Kimseyle paylaşamam."
"Pekâlâ keyfin bilir. Şimdi benden nasıl bir yardım istiyorsun?"
"Düşünmem gerekiyor , yarın haber veririm."
"Tamam ama söz ver , kimsenin canı yanmayacak."
"Elimden geleni yaparım."
"Loki !"
"Tamam sen kazandın!" Loki ellerini havaya kaldırıp sevimli şekilde güldü.
Adelina da kendi odasına doğru gidiyorken karşısına Mobius çıktı ve onu durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanna Play ? // Loki
Fanfiction"Oyun oynamak ister misin ?" "Sana güvenmemi mi isteyeceksin ?" "Hiçbir oyun güven üzerine kurulu değildir. " "O halde açık bir şekilde , beni kandıracaksın. Oyun oynamak istemiyorum. Ve de seninle asla Loki !" Loki'nin keskin gözlerindeki zeka pır...