19

352 35 4
                                    


Adelina'nın attığı tokat sonrası ,salonda büyük bir sessizlik vardı. Herkes alttan alttan gülüyordu ancak çıt çıkarmamak için direniyorlardı.

"Bu tokatta ne içindi Adelina?"

Loki , tokat sonrası Adelina'yı kolundan tutup başka bir odaya sürüklemişti. Amacı asla hesap sormak değildi , karanlık bir kısım da olsa , hatırladığı şeyler kadarı ile bunu hakettiğini biliyordu.

"Sana olan borcum içindi."
"Bunu hakedecek birşey yaptığımdan şüphem yok. Merak ettiğim hangi an için olduğu."

---

"Şu renklere bak Loki ! Hayran olmamak elde değil!"
"Senin kadar güzel değiller."

Adelina , gülümseme ile Loki'ye baktı.

"Beni utandırma ."
"Utangaç halini daha çok seviyorum. Yanakların böyle kızarınca , daha tatlı oluyorsun."
"Loki !"
"Tamam tamam ! "
"Şimdi ne yapacağız?"
"Yarın sabah , Avengers kulesine gideceksin."
"Ben mi ? Tek başıma mı ?"
"Ben de olacağım elbette ama beni görmeyecekler. Büyük ihtimalle bir sinek gibi girerim oraya."
"Neden gizleniyorsun ki ?"
"Oradakiler , benim düşmanım Adelina. Benim yok olmamı isteyen insanlar. Beni görmeleri demek , beni tutuklayıp zindana atmaları demek. Tekrar benden uzak kalmak istemezsin değil mi ?"
"Tabii ki istemem Loki ama sen de bunun olması için çabalıyor gibisin."
"Sen benim yanımda olmak zorundasın Adelina ! Her seferinde bunu vurgulama ! Korkuyorsan Asgard'a dön demiştim. Yanımda kalmayı seçtin ve kes şunu artık ! Burada benimleysen , dönüşü yok . "
"Yanlış anlıyorsun beni Loki. Korkmam normal değil mi ? Senin için bu endişem."
"Biliyorum güzel Leydim ama bu endişen yersiz , lütfen bana bir daha bunu söyletme. Hadi kalacağımız yere gidelim."

Adelina , cevap vermeden elini tutarak karşılık verdi. Başını yere doğru eğmişti. Loki , ona bakmasını sağladı.

"Başını asla yere eğmeyeceksin Adelina , her ne olursa olsun. Anlaştık mı ? "
"Tamam. "

Birlikte birkaç dakikalık yolculuktan sonra , kalacakları yere gelmişlerdi. Güzel , büyük bir yerdi. Adelina , gördüğü manzara karşısında ağzı açık kalmış ve büyülenmişti.
Ancak bilmiyordu ; bu sadece illüzyondu.
Loki ile birlikte odaya girer girmez kendini yatağa attı.

"Ne kadar güzel bir yer ! Nereden biliyorsun burayı ?"
"Daha önce geldiğimde keşfettim. Beğenmene sevindim."
"Yatak çok rahat , gelsene."

Loki , ona gülümseyerek yanına yaklaştı ve yatağa uzandı. Adelina'yı kendine çekerek başını omzuna koymasını sağladı.

"Yarın , zor bir gün olabilir Adelina. Senden istediğim şey kolay değil , biliyorum. Eğer bir aksilik çıkarsa bana kızma olur mu ?"
"Sana bir zarar gelmediği sürece , herşeyi halledebilirim merak etme."
"Bana bir zarar gelmez ama..."
"Ama ?"

Adelina yüzünü ona doğru çevirdi.

"Eğer , ben o an yanında olmazsam , seni konuşmak için zorlarlarsa sakın birşey anlatma. Onlar yalancı Adelina ve en iyi yaptıkları şey yalan vaatler ile kandırmak. Sana zarar gelmeyecek derlerse inanma ! Eğer beni yakalarlarsa canımı acıtmak için herşeyi yaparlar. Beni anlıyorsun değil mi ?"
"Hayır ! Bunun olmasına izin vermem!"
"Biliyorum ama aklın karışırsa diye söylüyorum. Thor ya da diğerleri seninle konuşarak oyalamak isteyebilir ki eminim bunu yapacaklar. Benim kötü olduğumu vs söyleyecekler , inanma Adelina. Beni en iyi tanıyan sensin. Eğer , yanında olamazsam bil ki mecbur kaldığım için gitmişimdir ama seni mutlaka bulurum. "
"Loki , neden söylüyorsun bunları ? Yanımda olacaksın..."
"Elbette olacağım. Yine de aklında bulunsun diye söylüyorum."
"Tamam , onlara asla inanmayacağım Loki. "
"İşte benim Leydim. Senin aklınla baş etmeleri mümkün değil zaten ! Onlara Adelina kimmiş göstereceksin."
"Merak etme Loki , sana zarar vermelerine izin vermem. Sen istediğini alırsın , oradan birlikte gideriz. "
"Öyle olacak Adelina. Hadi şimdi uyumalıyız."
"Loki , eğer aksilik olur ve sen yanımda olamazsan ,ne olacak ?"
"Beni gördüğün ilk yerde tokatı basarsın. "

Wanna Play ? // LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin