2

1.5K 93 42
                                    


TVA 'da yeni bir gün daha sabahın erken saatlerinde başlamıştı.

Adelina , bugün geç kalmamıştı. Tam tersine erkenden gelmiş , masada oturup elindeki dosyaya bakıyordu.

"İşte benim güvendiğim Adelina. O dosya nedir ?"
"Günaydın Mobius. Otursana ? Aa oturmuşsun bile !"

Gülerek karşılık verdi Mobius. Elindeki dosyayı çekerek incelemeye başladı.

"Bu dosyayı neden inceliyorsun ?"
"Merak ettim. "
"Buna iznin yoktu Adelina. Nasıl aldın dosyayı ?"

Adelina , oflayarak ona baktı. Mobius , tek kaşı havada ondan cevap bekliyordu.

"Neden iznim yok ? Uzun zamandır buradayım ve sizlerle çalışıyorum. Unuttun sanırım ama yardımcı olarak beni seçen sendin. Kütüphaneden bir dosya almak neden zor olsun ki ?"
"Rovanna , yasaklamıştı. "
"Beni daha çok seven biri varmış demek ki. Rovanna yasak dese de beni kırmamış."
"Adelina ! "
"Ne ?"

Adelina , bakışını başka tarafa çevirdi.

"Kimseyi kandırmak yok demiştik. Bu konuda anlaşmıştık seninle. Bana da mı yalan söylüyorsun?"
"Yalan falan söylemiyorum Mobius. Rica ettim , evet başta yasak dedi ama kıramadı ve verdi dosyayı, hepsi bu. Ortalıkta okuma , kimse görmesin diye uyardı. Odamda ya da burası boşken burada okuyorum. "
"Doğru söylüyorsun değil mi ? Başın belaya girsin istemiyorum."
"Neyin var senin ? Neden yalan söylediğimi düşünüyorsun ? Neden diğerleri gibi bakıyorsun bana ? Sadece boktan bir dosya ! Loki'yi merak ettim ve dosyasına bakmak istedim , ne var bunda ? "

Mobius , sıkıntı ile elini yüzüne götürdü.

"Rovanna , bana birşey izletti. İzlettiği görüntü de sen , gizlice onun odasına girip birşeyler arıyorsun. "
"Ee ?"
"Gizlice Adelina. Gizlice başkasının odasına , iznin olmayan bir yere giriyorsun. Hem de Rovanna'nın odasına. Ben seni destekliyorum , savunuyorum ama sen yanlış şeyler yapmakta ısrar ediyorsun."

Adelina , şaşkınca baktı bir süre. Önündeki dosyayı kapatıp kendine doğru çekti iyice. Mobius'a baktı.
Mobius , cevap versin diye gözlerinin içine bakıyordu. Adelina , hafifçe gülümsedi ona.

"Kendine yardımcı buldun mu ?"
"Ne alakası var şimdi ? Söylediğim şeye cevap bekliyorum Adelina."
"Ben de soruma cevap bekliyorum."
"Yeni bir varyans belirledik. Garip bir tür. Amacını ve izlediği yolu çözmek zor. Bu yüzden deneyimli biri gerekiyor. Yardımı dokunacak biri. Biliyorsun Adelina , ben senin olmanı istedim bu işte. -"
"Ben de dahil olmak istedim ama 13 dakika buna engel oldu."

Mobius'a göz devirip yere baktı.

"Evet öyle oldu maalesef. O yüzden henüz birini bulamadım ama bugün bulacağım artık. Bir an önce bulsam iyi olacak. Şimdi senin sıran."

Adelina , ayağa kalkıp dosyayı eline aldı. Mobius'a gülümsedi.

"Mobius , beni en iyi tanıyan sensin. Yaptığım herşeyin sebebi olduğunu da bilirsin. Kendi dosyamın neden Rovanna'nın odasında olduğunu öğrenmek hakkımdı. Odasına girdim ama bulamadım. Sebebi buydu. Herneyse , umarım sana yardıma layık birini bulursun."

Arkasını dönmüşken Mobius onu durdurdu.

"Dosyan bende Adelina. Yanlış yerde aramışsın. "

Adelina , ona doğru döndü. Olduğu yerde durmaya devam ederken anlamaya çalıştı.

"Neden sende ? Herkesin dosyası kütüphanede duruyorken , benim dosyam neden sende ?"
"Biliyorsun Adelina , hepimiz zaman koruyucular tarafından yaratıldık ve amacımız TVA için çalışmak. Dosyanda sandığın şekilde şeyler yazmıyor. "
"O halde neden dosya saklanıyor ?"
"Kimse senden birşey saklamıyor."
"Bazen , seni tanımıyor gibi hissediyorum Mobius. Rovanna'ya bağlı çalışıyorsun ve nedense bana yalan söylediğini hissediyorum."
"Bunu duymak üzücü. "
"Üzgün görünmüyorsun ama ?"
"Adelina... Gerçekten sandığın şekilde değil. Kendi kendine kurma."
"Ne o ? Rovanna gibi konuşuyorsun artık ?"

Wanna Play ? // LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin