14

426 42 6
                                    

Keyifli okumalar ❤️ 

ElifsuErkanl

---

"Loki , bunu sen yaptın ! Neden hala yalan söylüyorsun ?"
"Yemin ederim baba , ben yapmadım ! Onu uyardım , tehlikeli yaklaşma dedim ama biliyorsun , Adelina asla söz dinlemiyor ! Sonra da düştü işte !"

Ödin ayağa kalkarak küçük oğlunun önünde eğilip ona bakmasını sağladı.

"Siz oğullarıma öğretmeye çalıştığım ilk şey ; dürüstlük oldu. Beni hayal kırıklığına uğrattın Loki."
"Ben birşey yapmadım diyorum ! Bana inanmak istemiyorsun ! "
"Her zaman inandım Loki . Ancak bu sefer farklı. Adelina'ya bir baksana ! Kız korkudan titriyor. Bu küçük kız nasıl cesaret edebilir nehre atlamaya ? "
"Atlamadı baba , düştü. Ona sorsana !"

Odin , ürkek şekilde ona bakan ve ellleri ile oynayan küçük kıza yaklaştı. Adelina , o yaklaştıkça bakışını kaçırıp yeri inceledi.

"Adelina , yaklaş kızım."

Odin , Adelina'yı ne Thor'dan ne de Loki'den ayrı tutmazdı. Hepsine eşit davranmaya ve eşit sevgi göstermeye çalışırdı. Güzel eşi Frigga da aksi bir duruma asla izin vermezdi.

"Korkma Adelina ,gel."

Frigga'nın yumuşak ses tonu ile yavaş adımlarla Odin'in yanına yürüdü.

"Söyle bakalım Adelina , neler oldu ?"

Adelina , çabucak bir bakışla Loki'ye baktı hemen sonrasında da Odin'e döndü.

"Ben... Suyu çok seviyorum biliyorsunuz. Nehre yakından bakmak istedim. Aslında her zaman oraya gidiyorum. Bu sefer biraz daha yaklaşmak istedim. Loki... Beni uyardı ama dinlemedim. Ayağım kaydı sanırım... "
"Kendin düştün yani ?"
"Loki , birşey yapmadı. "
"Adelina , Loki'yi olası bir cezadan korumak istiyorsan yanlış bir yol seçiyorsun. Doğruyu er ya da geç öğrenirim ve yalanı affetmem biliyorsun. Şimdi bana gerçeği söyle. Korktuğun gibi bir ceza olmayacak kızım. "

Adelina , iyice korkmuş ve ağlamaya başlamıştı.

"Adelina ?"

Adelina , karşısında duran kişilere kısa bir göz gezdirip koşarak odadan çıktı.

"Cevabı aldım. Loki , hemen odana git ve ben izin verene kadar da çıkma."
"Ne ? Ama baba neden ceza veriyorsun bana ?"
"Odana git dedim ! "

Loki , çocukluğun da babasına karşı gelen ya da kötü niyetli bir çocuk olmamıştı aslında. Ancak bazı zamanlar , kendisinin bile anlamadığı şekilde birşeyler yapıyordu. Bu belki de , doğduğu evrenin gerektirdiği ve ona yüklediği bir özellikti.
Buz devi olmayı seçen o değildi.

"Pişman olacaksın Adelina !" Kendi kendine mırıldanarak odasına doğru ilerledi.
"O daha küçük bir çocuk hayatım , bu şekilde davranma."
"Frigga , Loki nasıl nehre itebilir Adelina'yı ? Daha küçük evet ama bu yaptığı normal mi ? Heimdall görmüş , ben onlardan duymak istedim. Loki inkâr ederken Adelina da sessiz kaldı. Nerede hata yapıyorum , neden dürüst olmaktan korkuyorlar ?"

Frigga , kocasının omzuna elini koyarak biraz sıktı.

"Senin hatan yok , onlar biraz yaramaz. Eh daha çocuklar , idare edebiliriz değil mi ?"
"Elbette ederiz , onlar benim çocuklarım. "

O sırada Thor , babasından çekinerek ona yaklaşıyordu.

"Baba , birşey isteyebilir miyim ?"
"Gel Thor , ne oldu ?"
"Loki'yi bu seferlik affedemez misin ? O daha küçük baba. Bir hata yapmış , ben konuşurum onunla , bir daha olmaz."
"Bak sen ! Kardeşinin ceza almasını istemiyor musun ? "
"Üzülmesini istemiyorum baba. Onunla oynamak istiyorum , dışarıda. "
"Git konuş kardeşinle. Eğer , Adelina onu affederse ben de onu affederim."
"Teşekkür ederim baba."

Wanna Play ? // LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin