33

198 15 1
                                    


"Yapabileceğimi çok iyi biliyordun Tony."
"Elbette biliyordum. "
"Önlemek içinse sadece erişimi kısıtlamış olman senin zekana yakışmadı."
"Kendini daha zeki sanan biriyle zekâmı tartışacak değilim Adelina. "
"Yenilgiyi kabul ediyorsun öyleyse."
"Ne yenilgisi ? Henüz birşeye engel olmaya çalışmadım. Bir savaş olmadı ki yenilgi olsun."
"Engel olacağın bir durum yok ortada."
"Öyleyse neden korkup , odandaki görüntüleri sistemden sildin ? Söylesene görmemden çekindiğin şey neydi ?"
"Bu evde özel denilen birşey yok mu ? "
"Yapma Adelina , konuyu çevirmeye çalışma. Odada yalnızdın ve ben yanına geldiğim zaman görmemem gereken birşey vardı -"
"Görmemen gereken birşey varsa görmemişsin demek ki. Ne öğrenmek istiyorsun Tony ? "
"O anları sildin sistemden. Benden birşey sakladın ve sonra görmemden korktun. Sistemi hackleyip görüntüyü sildin."
"Buradaki sorun sence birşeyi silmiş olmam mı ? Bence kesinlikle güvenlik yönünden yetersiz olan sistemini düşünmelisin."
"Friday yeterince akıllı bir sistem. "
"O halde yazılım hatası. Yaratıcısı hatalı olmalı."
"Ha ha ! Ama seninle tartışmak anlamsız. Şuan karşımda duran kişi , geçmişten tanıdığım Adelina."
"Yabancı sayılmaz ha ?"
"Oldukça yabancı."

Tony , daha fazla uzatmadan içeriye yöneldi. Adelina da arkasından baktıktan sonra ofladı. Tony günlerdir onunla doğru düzgün iletişim kurmuyordu. Ne zaman sohbet etmeye çalışsa az önceki gibi bir konuşma yaşıyorlardı. Tony sistemden görüntüyü sildiğini elbette anlayacaktı. Buna şaşırmıyordu.
Adelina'nın nasıl yaptığını bilmese de yapmış olduğuna emindi.
Bunu yapmak Adelina için oldukça kolay olmuştu. Sadece düşünmüş ve uygulamıştı.

---

Flashback

"İyi ki varsınız çocuklar! Dünya sizsiz ne yapardı?"
"Dünyanın bize çok şey borçlu olduğu konusunda hepimiz hemfikiriz Fury."
"Birkaç gün dinlenin. Uzun bir süre sorun çıkacağını sanmıyorum. Gerekli durumda ben sizi bulurum. Ortalıktan kaybolmayın."
"Tamam hadi , evimden git artık. "
"Gözde Avengers'ım sensin Tony."
"Ha ha ha ! Orada Steve için attığın çığlıkları duymadım mı sanıyorsun? Ödün koptu fosile birşey oldu diye. "
"Beni kıskanıyorsun Tony."
"Kıymetimi bilmiyorsunuz siz. Kullandığınız tüm teknolojiyi ben sağlıyorum size. Kahraman nedense fosil oluyor !"

Tony'nin söylenmesine tüm ekip gülerken Adelina biraz arkalarında onları izliyordu. Loki de Avengers üyesi olarak kabul edildiği için mutluydu. Geçmişe tamamen sünger çekmiş ve onu aralarına almışlardı. Adelina'nın sahip olduğu güçleri henüz bilemedikleri için onunla alakalı bir karar verilmemişti.

"Güzel iş başardınız beyler ! Hepinizle gurur duyuyorum."

Fury , el salladıktan sonra evden ayrıldı. Diğerleri de kendi aralarında sohbete devam ettiler.
Tony evde olduğu için büyük ihtimalle güvenlik sistemini devre dışı bırakmış olmalıydı. Evde olmadığı zamanlarda tam kilitleme sistemini devreye sokuyordu. Adelina birkaç gün onu gözlemlemişti. Hangi saat aralığında ne yaptığını tek tek hafızasına işlemişti. Günün büyük çoğunluğunu sistem odasında geçiriyordu. Oradan çıktığı nadir zamanlarda da sistemi kapatıyor , erişimi engelliyordu. Tony'i oradan çıkarmak zordu , öyleyse kendisi oraya girmeliydi. Tony yokken oraya girecek olursa bunu kolayca anlardı.

"Efendim , Adelina giriş izni istiyor ."
"Adelina mı ? Neden acaba ?"
"Sebebini sormamı ister misiniz ?"
"Yok yok , gelsin."

Adelina , elindeki iki fincan ile giriş onayını beklerken gergindi. Tony ondan şüphe duyuyordu ve odaya girmesine izin vermeyebilirdi. Ancak yeşil ışık yanınca ve kapı otomatik açılınca rahat bir nefes aldı.

"Elim yandı !"

Fincanı hızla masaya bırakıp eline üflemeye başladı.

"Bana kahve getirmek için elini yakmayı göze almana şaşırdım."
"Bunu göze almamıştım. Tepsi almak aklıma gelseydi , herşey daha kolay olurdu."
"Teşekkür ederim Adelina."

Wanna Play ? // LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin