3

1K 81 32
                                    


"Hey bir saniye ! Gerçekten bunu da yaptın mı? Aman Tanrım! "
"Dalga mı geçiyorsun ? Yaptım elbette. "
"Eğlendin mi bari?"
"Sohbetinizi bölmek istemem ama konumuza dönsek mi ? Evet Loki , gerekli tüm eğitimleri alacaksın zaten. Şimdilik bu kadar bilgi yeter sana."
"Anlamadığım birşey var Mobius , Loki'yi neden yok edeceklerdi ?"
"Ah bak ben de bunu duymak isterim !"

Loki ve Adelina , meraklı şekilde Mobius'a baktı. Mobius onlara gülerek cevap verdi.

"İzlediğin görüntüler bunun cevabı Loki. Çok fazla şey yaptın ve zamanla çok oynadın. Tesseractı alıp kaçman da sonuncusu oldu. Müdahale edilmesi gerekiyordu sana ve ettik."
"Birşey yapmamıştım ki ! Sadece kaçtım. Hatalı arıyorsanız Avengers 'i yok edin."
"Avengers üyeleri , seni olman gereken yere göndermeye çalışıyordu. İhlal yapan sendin. Her zaman öyleydi Loki."
"O zaman geç kalınmış bir müdahale bu. Zamandan bahsediyorsunuz ama siz de birşeyleri zamanında yapmıyorsunuz."

Loki , sandalyesinden ayağa kalktı.

"Hatırlatayım Loki ; seni yok olmaktan kurtardım."
"Ne ? Minnettar olup oturayım mı öylece? Hadi ama !"

Gülerek odada gezinmeye devam etti. O sırada kapı açılınca içeriye bir asker girdi.

"Mobius , acil gelmen gerekiyor. Varyans ortaya çıktı."

Mobius hızla yerinden kalkıp askerin peşinden çıktı.

"Mobius !"

Adelina da peşinden koşup ona yetişti ve durdurdu.

"Odada bekleyecek mi öylece ? Kaçmaya çalışırsa?"
"Buna izin vermezsin Adelina. Gitmem gerek , onunla kal !"

Adelina , birşey diyemeden Mobius gitmişti bile. Hiç tanımadığı bu adamla ne yapacaktı bir başına ? Odaya tekrar döndüğü zaman Loki ayakta , yüzü ekrana dönük şekilde duruyordu.
Ekranda , Thanos Loki'yi boğazından yakalamıştı ve sıkıyordu. Sonrasında Loki,nefessiz kaldı ve Thanos onun boynunu kırıp yere atmıştı. Loki , şaşkınca bakmaya devam etti.
Adelina da bu görüntüye şaşırmıştı. Loki sonunda ölüyor muydu yani?
Demek ki ; o arada bir zamanda kaçmış ve buraya getirilmişti.
Loki , kendi kendine söylenerek başını sallamaya başladı.
Adelina , odaya girip kapıyı kapattı.

"Bu saçmalık ! Öylece ölüyor olamam !"

Adelina , adamın gözlerine baktı. Gözleri nemliydi. Gördüğü şeyi kabul edememişti.
Adelina , masaya yaklaşıp , düğmeye dokundu.

"Daha güzel birşey vardır eminim. Mutlu olduğun bir anı. Bakalım..."

Adelina, anılarında gezindi. Sonra bir kadını gördü. Bu anıda durmak istedi. Ancak , birkaç saniye sonra kadın hançerle öldürüldü. Loki başını çevirdi ve oflayarak sandalyeye oturdu.

"Herneyse tamam. Kapatalım şunu."

Adelina, düğmeye bastı ve ekran karardı. Loki dikkatle onu izliyordu.

"Sen neden buradasın?"
"Kendini düşünmen gerekiyor bence Loki. Benim hikayem seni buradan kurtarmaz."
"Neden burada olduğumu öğrendim. Sen de öğrendin. Senin hikayen nedir ?"
"Benim hikayemden sana ne ? Niye merak ediyorsun ?"
"Madem ki buradayım ve o kaçık adam ona yardım etmemi istiyor, iyi geçinmemiz gerekiyor. Birbirimizi tanıyıp güvenmeliyiz. "
"Sen ve güvenmek ?"
"Hakkımda herşeyi biliyorsan , zamanında iyi şeyler yaptığımı da okumuş olmalısın."
"Loki..." Adelina başını sallamakla yetindi.
"Pekâlâ tamam ama denedim en azından. Son iyi olmamış olsa da denedim. Bu da artı bir puan etmez mi?"
"Aslına bakarsan , Ragnarokta Asgard'ı kurtarma çaban taktire şayan. "

Wanna Play ? // LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin