"Bunu yapmamalıydın Adelina ! "
"Başka çare mi vardı ? Seçenek varsa öneride bulunsaydın Loki !"İkisi de ayakta dikilmiş yerde baygın yatan Mobius'a bakıyordu. Mobius, Adelina tarafından aldığı darbe ile yere yığılmış ve yaklaşık 10 dakikadır baygın halde duruyordu.
Elbetteki ortalık yerde beklemiyorlardı öylece. Mobius'u odasına götürmüşlerdi."Sert vurdum galiba. Hala uyanmadı."
"Elinin betondan farkı yok ! "
"Sen de bir darbe istiyor gibisin Loki , yanılıyor muyum ?"
"Ben almayayım , teşekkürler."Adelina , arkasını dönerek başka bir köşeye doğru ilerledi. Eğilip duvara yaslandı ve derin bir nefes aldı. Elleri ile yüzünü kapattı. Loki de ağır adımlarla ona yaklaşmıştı.
"Loki... Asgard'da mı yaşıyordum ben?"
Loki , geçmişle alakalı bir soru beklemediği için afalladı. Yutkunarak Adelina'nın yanına eğildi.
"Uzun seneler yaşadın. "
"Hep orada mıydım? Ben , sizden biri miyim ?"
"Asgardlı mı? Hayır , hayır. Sen çocukken Asgard'a getirildin."
"Kim tarafından ?"
"Sanırım 6 yaş civarındaydın. Senin yaşadığın diyarla başka diyarlar arasında savaş çıkmıştı. Babam diyarların hükümdarıydı. Asgard kralıydı. Müdahale etti ancak birçok kişi için geç kalınmıştı. Senin yaşadığın diyar güçsüzdü Adelina. Kimse kalmamıştı , babam oradan ayrılmak üzereyken sen ağlamaya başlamışsın. Seni de yanına alarak Asgard'a dönmüş. Biliyor musun , hikayemiz benziyor."
"Nasıl benziyor ? Sen de mi aslında Asgard'a ait değilsin ? "
"Değildim. Geç öğrendim. Senin gibi. "
"İyi ama senin baban Asgard kralı ise , sen nasıl başka diyara ait olabilirsin ?"
"Beni de yok olan başka diyardan almış ve Asgard'a getirmiş. Jotunheim... Buz devleri diyarı."
"Buz devleri mi ? Loki , o kadar anlamadığım şeyler söylüyorsun ki ! Buz devi de ne demek ? "
"Asıl görüntüm bu değil Adelina. TVA'dan çıktığımız da gösterebilirim. Korkup bayılmazsan , görürsün."
"Neyden korkacağım ?"
"Benden. Farklı görünüyorum. "
"Anlamıyorum Loki... Herneyse , sen nasıl hatırlıyorsun bunları ? Benimle ilgili olanları ?"
"Senin yaşın 6ydı ama bu bizim diyarımızda 600'a eşit gibi düşünebilirsin. Yani hafıza olarakta çok daha ilerideyiz. Güçlerime de bakacak olursak , sıradan olmadığım açıkça ortada."
"Yani sen , çocuk görünürken bile yetişkin kapasitesindeydin. Bu ... Çok iyi olmalı !"
"Çocukken öyleydi , büyüdükçe öyle hissettirmedi. Gerçeği öğrendiğim zaman değişti işler."
"Öğrendikten sonra mı kötü olmaya karar verdin ?"Loki'nin gözleri öfkeden koyulaşmış ve çenesi kasılmaya başlamıştı.
"Seçim hakkım yoktu , hiç olmadı ! Ne olduysa onların yüzünden ! Thor'u sevdikleri gibi sevmediler ! Tek istediğim , sevgiydi !"
"Pekâlâ , sakin ol Loki ..."Adelina , yavaşça ayağa kalkıp Loki'nin karşısında durdu.
"Benim diyarım neresiydi peki ? Aslında nereye aittim ?"
"Öğrendiğime göre , Mollerheint. "
"Molller ne ?"
"Mollerheint. Su diyarı. Eşsiz kaynakları olan ve eşsiz canlıları olan bir diyardı. "
"Bir saniye.... Bu ismi anımsıyorum. Tabii ya ! Kıyamet görmüş bir diyar ! Peki benim bir gücüm yok mu ?"Loki , gülümseyerek ona baktı , ayağa kalkıp tam dibinde durdu. Adelina'nın kolunu sıkıca tutarak gözlerinin içine baktı.
"Var. Hem de en büyük güç ! "
"Öyle mi ? Nedir ?"
"İyileştirme Adelina. Dokunduğu herşeyi , güzelleştirme gücü."
"Dalga geçiyorsun !" Adelina ona göz devirdi.
"Hiç bu kadar ciddi olmamıştım... "
"Yani bir gücüm yok. Loki... Odin aslında senin baban değilmiş , bunu öğrendiğin zaman ne hissettin ?"Loki , buruk bir şekilde gülümsedi.
"Öğrendiğim zamanla hatırladıkça hissettiğim pek farklı şeyler değil Adelina. Çok öfke doluydum. Üvey olduğum için beni sevmediklerini düşündüm. Hem Odin'e hem Thor'a , hem anneme... Asgard'a karşı bile ! Herşeye , öfke doluydum. Bunun nasıl bir his olduğunu anlatamam ama tek belirgin şey , öfke ve hayal kırıklığı."
"Seni bu yöne iten hayal kırıklığın olmalı . Onlardan intikam istemiş olmalısın. Belki de tahtta söz hakkın olmadığını anlamak seni öfke dolu yapmıştır."
"Babamın bana ' senin hakkın , ölmekti ' dediği anı hatırlıyorum. Beni jotunheim'den kurtarıp Asgard'a götürmemiş olsaydı , hakettiğimi almış olacaktım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanna Play ? // Loki
Fanfiction"Oyun oynamak ister misin ?" "Sana güvenmemi mi isteyeceksin ?" "Hiçbir oyun güven üzerine kurulu değildir. " "O halde açık bir şekilde , beni kandıracaksın. Oyun oynamak istemiyorum. Ve de seninle asla Loki !" Loki'nin keskin gözlerindeki zeka pır...