23

338 33 0
                                    


"Bunu hatırlamanı istemezdim Adelina. Açıkçası o günden sonra fırsat bulabilmiş olsam , senden özür dileyecektim."
"Neden fırsat bulamadın peki ?"
"Sen... Gitmiştin."
"Nereye ?"
"TVA'a. Uzun zaman seni aradık , Loki de bizimle birlikte seni aradı. Loki'ye karşı hep tetikteydik. Seni bulma konusunda bize yardımı olabilir diye düşündüm. Bambaşka planları varmış."
"Tessaract için mi sizinleydi ?"
"Tessaract'ı hatırlıyorsun demek !"
"Evet, TVA'da tutuluyor. Ancak orada değersiz bir taş parçası. Zaman çizgisinde hiçbir gücü yok. Herşey orada sıradan oluyor. "
"Dünya ve diğer diyarlarda inanılmaz bir gücü vardır. Loki , onun peşindeydi. "
"Onu buradan alması için ona yardım ettim."
"Avengers ile savaşmak zorunda kalman üzücü bir durumdu. Fakat sen ortadan kaybolduktan sonra , Loki değişti sandık ama o amacından sapmadı. Tessaract'ı aldı ve ortadan kayboldu."
"Amacına ulaşamadı. Tessaract ile birlikte yakalandı ve TVA'a getirildi. Ben ondan önce yakalanmışım ama neden ? Loki , tessaract'ı aldı , bu dünya ve diğer evrenler için tehlike oluşturuyor olabilir ama ben birşey almadım ya da çalmadım. Ben neden oraya götürüldüm? Sen TVA'ın ne olduğunu biliyor musun ?"
"Çok sonra öğrendim. Sana yemin ederim , eğer en başında biliyor olsaydım senin için bir şekilde oraya gelmeye çalışırdım Adelina."
"Bana tokat attın ve beni orada bıraktın. Benim için neden bunu yapardın ki ?"
"Sana tokat attım evet neden yaptım bunu öğrenmek ister misin ?"

Adelina , cevabı duymak için sabırsız şekilde başını salladı.
Fury ile birlikte bahçeye çıkmış , sohbete dalmışlardı. Fury onunla alakalı hatırladığı şeyleri anlatmak istemişti.
Adelina tatsız birşey hatırlamış olsa da tamamen tatsız şeyler yaşanmamıştı.

"Sana ne kötülükler yaptım acaba..."
"Hayır."

Fury , onun yüzüne bakmasını sağladı.

"Bana birşey yapmadın. Tam tersi , benim hayatımı kurtarmaya çalışırken yaralandın. Sana tokat atma sebebim de karışmaman konusunda uyarmama rağmen , bana yardım etmeye çalışmandı. Sözden anlamıyordun ,bir de bunu denemek istedim."
"Desene bazen iyilikte yapıyormuşum. Seni neyden kurtarmaya çalıştım ?"
"Loki'den."
"Ben ona çok aşıkmışım , herkes böyle olduğunu söylüyor , sen ise ona karşı seni koruduğumu söylüyorsun."
"Sana doğru geleni yaptın Adelina. Loki'yi seviyordun evet ama yapman gerekeni yaptın."
"Avengers'a karşı bile tek başıma savaşmayı göze aldığım bir adamı , seni korumak için neden göz ardı etmiş olabilirim ki ? Bu hiç mantıklı değil Fury. "
"Elbette değildi. Sebebi sence nedir ?"

Fury gözlerindeki ışıltı ile Adelina'ya baktı.

"Etkisi azalmış olmalı ve doğru olanı görmeye başlamış olmalıyım. Loki'nin benim üzerimdeki etkisi... Bu aşktan kaynaklı mıydı emin değilim. Belki de..."
"Belki de ne Adelina ?"
"Bunu yapmış olamaz ! Ben kuruyorum kafamda , evet öyle olmalı..."
"Aklına gelen düşünceden kaçma Adelina , onunla yüzleş. Sen hep böyle yapardın."
"Belki de beni sevmiyordu. Bana büyü yapmıştı , etkisinde olduğum şey onun sevgisi değil büyüsüydü. Etkisi geçmeye başlayınca , daha doğru düşünüp karar verebildim. Yaptığım herşeyin sebebi buydu ! Yani böyle olmalı ! "

Adelina , öfke ile içeriye dönmek üzereyken Fury onu tuttu.

"Öfke ile karar verme Adelina , bütün bunlar geçmişte kaldı. Bak birşeyler hatırladın. En azından biraz daha farkındasın. Benimle çalışmanı çok istedim ama sen Loki ile Asgard'da kalmayı seçtin. Bu senin değil büyünün kararıydı."
"Asgard'dan bu yüzden kovdu beni Odin ! Loki'ye olan sevgimden değildi , onun etkisinden kurtulup kendime gelebilmem içindi ! "
"Kesinlikle. Sen Asgard'dan kovulduktan sonra , buraya geldin ama bize karşı olmayı seçtin yine. Loki , günlerce Odin'e yalvardı , Odin sonunda dayanamayıp seni tekrar Asgard'a aldı , sonrasında seni zindana kapattı. Yapabileceği en doğru şeydi Adelina. Pek bilinçli değildin ve etrafa saldırıyordun."
"Benim iyiliğim içindi yaptığı herşey. Hatırlıyorum ! "

Wanna Play ? // LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin