8

620 55 18
                                    


"Buna öncülük etti Mobius. Sana ,bu iş için uygun olmadığını söylemiştim. "
"Nereden bilebilirdi ? Loki'ye ilk güvenmeyi seçen bendim. Hata arıyorsanız , sorumlusu benim."
"Loki , nasıl kaçtı ? Tableti aldı ve o varyansa verdi. Tablet kime aitti ? Adelina'ya. Bu durumda ? Loki , ona yaklaştı ve aldı. Adelina , dikkatli olsaydı bunlar olmazdı. Varyans kaçtı ! Loki de beraber ! Birini yakalamak yerine ikisi de elimizden kaçtı gitti."
"Ben bulacağım onları. Bunun Adelina ile ilgisi yok."
"Mobius , bunu kabul etmek istemiyorsun ama işi mahveden Adelina. Adelina , yok edilmeli."
"Aynı şeyleri tekrar konuşmak istemiyorum Rovanna. "
"Renslayer , bu kararı verirse , kimse engel olamaz. "
"Bu kararı almasına engel ol ,o halde. "

Mobius , ona dik dik bakarak odadan çıktı. Kapının hemen yan tarafında Adelina bekliyordu onu. Koltuğa oturmuş , eli ile yüzünü kapatmıştı.
Mobius , odadan çıkınca doğrulup ona baktı. Mobius'un yüzündeki yorgun ifadeyi kolayca görmüştü.

"Beni yok etmelerine izin vermelisin. Böylece başın ağrımaz artık."

Ayağa kalktı , Mobius ile birlikte yürümeye başladı.

"Saçmaladığını düşündüğün o insanlar gibi konuşuyorsun Adelina. Böyle konuşmayı bıraksan , inan başım ağrımayacak."
"Haklılar Mobius. Başından beri öylelerdi."

Mobius , oflayarak durdu. Arkasını dönüp Adelina'ya baktı.

"Haklılar öyle mi ? İyi , git o zaman kendini yokettir ! Burada , beni tek başıma bırak !"

Adelina , gülümsedi. Koşup Mobius'a sarıldı.

"Seni hayal kırıklığına uğratmış olmak , canımı çok acıtıyor. Bu o kadar zor bir his ki ! Elimde değil , kendi kendimi yiyip bitiriyorum. Aptallığımın bedelini böyle ödüyor olmak... Haksızlık ! Bunun bedelini siz de ödememelisiniz."
"Loki'ye güvenmeyi ben seçtim ve senin de güvenmeni sağladım. Suçlu benim. İkisini de bulacağım."
"Suçlu olan benim Mobius. Loki'nin hakkında herşeyi biliyor olmama rağmen bana yaklaşmasına izin verdim. Ondan uzak durmalıydım."
"Olan oldu. Yapmam gereken onları bulmak. Senin yapman gerekense , saçmalamayı kesmek. Büyük sorunlara yol açmadan önce , buraya getirmek zorundayım. Sonrasına da bakarız artık."
"Mobius... Şimdi düşününce birşey farkettim ; Loki bana söylemeye çalıştı sanırım. "
"Neyi ?"
"Gideceğini... Bana birşeyler söyledi ama sonra çığlık duyunca konu dağıldı. Ben de odaklanmadım. Onu dinlemiş olsaydım... "
"Sana kaçacağını mı söyledi yani ?"
"Tam olarak değil . İma etti sadece, söyleyecekti sanırım ama... Dinlemedim ki ! Sonra konuşuruz dedim. "
"Adelina... Tam olarak düşündüğün nedir ?"
"Ne konuda ?"
"Loki ..."
"Pisliğin teki ! "
"His olarak ?"

Adelina , bakışını kaçırdı. Mobius , cevabı almıştı.

"Onu daha önceden tanıyormuş gibi hissediyorum. Ayrıca , tehlikeli olduğunu da."
"Sizi ilk yanyana gördüğüm zaman da bundan korkmuştum. Ben de bu tehlikeyi hissetmiştim."
"Buna rağmen beni uyarmadın yani ?"
"En güzel tecrübe, yaşayarak kazanılır. Hem kader buysa , değiştirmek bana düşer mi ?"
"Kadere bak ! Kandırıldım. Keşke engel olsaydın ."
"Adelina ,benim koyduğum engele takılır mıydı ?"
"Hmmm... Hiç sanmıyorum."

Gülerek ilerlediler.

"Varyansı gördün mü ?"
"Evet. "
"Neye benziyordu ?"
"Sana veya bana."

Mobius , duraksayınca Adelina , ciddi olması gerektiğini anladı.

"Kadındı Mobius. Bildiğin orta boylu , kısa bile sayılabilir , sarı saçlı, renkli gözlü bir kadın. Şimdi düşünüyorum da, güzel bir kadındı. "
"Seninle konuştu mu ? "
"Yanıma geldi ve elimi uzatmamı istedi. Uzattım... Bana birşeyler gösterdi."
"İllüzyon mu ?"
"Hayır , hayır. Öyle birşey değildi. Bu yaşanmış birşey gibiydi. Küçük bir kız vardı. Yaşadığı yerden alınıyordu zorla ."
"Küçük kız... Tanıyor musun ?"
"Hayır , hiç görmedim. Tanıdığım bir yüz değildi."
"İllüzyon değilse ne olabilir ki ? Bir çeşit büyü olmalı."
"Bilmiyorum ama etkilendiğim kesin. Mobius , bu gerçekten bir anı olabilirdi -"
"Başlama yine Adelina ! Bu konuyu kapatmış olman gerekiyordu artık !"
"Bana inanman için ne olması gerekiyor ? Neden bize yalan söylenmiş olabileceğini düşünmüyorsun hiç ? Ben buradan başka hayatımız olduğuna inanıyorum. "
"Kendini başka bir yerde hatırlıyor musun ?"
"Hayır ama-"
"Konu kapandı Adelina. Bunu dillendirip durma diyorum sana ! "
"Loki ve o varyansı yakaladığımız zaman sana da göstermesini isteyeceğim. O zaman bana hakvereceksin. Bunu yaşamadan anlamayacaksın sanırım."
"Nereye gidiyorsun?"
"Odama. Harika bir günün ardından uyumak iyi gelecek !"

Wanna Play ? // LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin