"Alışmış olman güzel. Uzun bir süre burada olacaksın Adelina."Adelina , başında dikilmiş olan Rovanna'ya baktı.
"Bu halim seni eğlendiriyor değil mi ? Güç sendeyken tadını çıkar ! "
"Seninle iyi anlaşabilirdik. Sen bu kadar aykırı olmamış olsaydın."
"Seninle iyi anlaşmaktansa , yok olmayı tercih ederim ! Yalancının tekisin !"
"Çevresindeki insanlara yalan söyleyen sensin Adelina. Onların aklını bulandırıyorsun ve insanları TVA'a karşı şüpheye düşürüyorsun."
"Bir yerde yüzde yüz güven yoksa , şüphe her zaman vardır. Şüpheye düşenlerin aslında size hiç güvenmediğini düşündün mü ? "Rovanna , Adelina'ya gülerek baktı. Birkaç saniye sonra hızla bir tokat attı. Adelina'nın başı yana çevrildi. Loki ile göz göze geldi.
Bir asker Loki'nin kolundan tutmuş , onu götürüyordu."Bu zamanları iyi değerlendir Rovanna. Bir daha şansın olmayacak !"
"Kendini böyle mi avutuyorsun ? Zavallısın. Sanırım zavallı olarakta öleceksin. Herneyse , yemek için seni yemekhaneye götürsünler. Sonra da ait olduğun yere dönersin."Rovanna , yanından ayrılırken bir asker onu ayağa kaldırıp yemekhaneye doğru götürdü. Yemekhaneye girdiğinde bir masada Mobius ve Loki'yi gördü. Yanlarından diğer varyansta vardı.
Kadın , Adelina'yı süzdü ve sonra ona gülümsedi.
Adelina da sahte bir gülümseme ile karşılık verdi ve başka bir masaya oturdu."Rovanna , ona tokat attı."
"Ne zaman ?"
"Beni yemek için buraya getirirlerken denk geldim. "
"Adelina'yı asla kabul etmeyecekler."
"Garip... Ben onun haklı olduğunu düşünüyorum. "
"Sen de başlama Loki."Mobius , masadan kalkacakken Slyvie , elinden yakaladı. Mobius , oturduğu yerde kaldı. Elini geri çekemedi. Görmeye başladığı görüntüler onda heyecan yaratmıştı. Devamını görmek istedi.
Nihayet sona erdiğinde , zor da olsa kendine geldi."Buda neydi böyle ? Ne tür bir büyü ?"
"Büyü yok , ben sadece bastırılmış şeyleri açığa çıkarabilirim. Ne gördüysen , sana aitti."
"Saçmalık ! Küçük bir çocuk vardı ve baba diyordu bana. Benim çocuğum falan yok. "
"Şuan yok evet. Peki geçmişte ?"
"Geçmiş mi ? Ben burada varoldum ."
"Asıl saçmalık bu ! Adelina'ya inanmayı denemelisin."
"Onun da aklını böyle karıştırdınız değil mi ? Ona da gösterdin bunu."
"Ona kendimi gösterdim , gördüğü benim geçmişimdi. "
"Neden sana ait birşey gördü?"
"Çocukluğumu gördü , demek ki benzer anısı var ancak hatırlamıyor. Bu yüzden , beni gördü. Ona inanmayan herkes pişman olacak."
"Kes sesini ! Loki , Rovanna ona tokat attı mı demiştin ?"
"Evet , hem de ne tokat ! Tepki vermedi. Neden sustu anlamadım."
"Aklında birşey olmalı. Sessiz kalması pek alışılmış birşey değildir."
"Neden bizden ayrı oturuyor ?"
"Sence ? Bize ihanet ettin Loki."
"İhanet falan yok , geri geldim işte ! "
"Geri geldin ha ? Yani ; bile isteye buraya döndün ? Kaçmak istediğin yere geri mi döndün ?"
"Yani... Dönmek zorunda kaldım. Geçit açıldı falan... Anlatmıştım."
"İşte bu da senin yalanın. Sen gelmek istedin."
"Loki , itiraf et kurtul. Evet , Loki istedi geri gelmeyi. "
"Sen neden kabul ettin ?"
"Daha iyi bir fırsat bulamazdım."
"Ne için?"
"TVA'ı yok etmek için !" Güldü ancak Mobius göz devirdi ve yanlarından kalkıp Adelina'nın yanına gitti. Adelina , onun geldiğini anlayınca yemeğini bırakıp arkasına yaslandı."Yalnız başıma yemek yiyebiliyorum Mobius."
"Sen buna yemek yemek mi diyorsun ? Sadece oynuyordun Adelina."
"Yeni arkadaşların sarmadı galiba ?"
"Yeni varyans , Slyvie , TVA yok olsun istiyor."
"Bak sen ! Ben de istiyorum. Bu onunla iyi geçinmem için bir sebep olur mu ? "
"Yapma ama ! "
"Sen yapma !"
" Bizim evimiz burası ! Yok olursa biz ne yapacağız?"
"Gerçek hayatımıza döneriz . Loki de bunu mu istiyor ?"
"Loki , birşey söylemedi. Slyvie'nin dediğine göre ; Loki dönmek istemiş."
"Bulduğu ilk fırsatta yine kaçar. Bu sefer yalnız da değil."
"Adelina , ona tekrar güvenebiliriz. Ne Loki ne de Slyvie , bize zarar vermez. Loki , pişman olmuş zaten kaçtığı için."
"Öyle mi ? Güzel ekip olursunuz. Siz devam edin."
"Sensiz bir ekip olamayız. "
"Onlarla bir işimiz yok artık ! İkisi de burada. Neyin peşinden koşacağız ?"
"Belki de daha yeni başlıyoruzdur Adelina."
"Ne demek istiyorsun ?"
"Slyvie bana da birşeyler gösterdi. Sen haklı olabilirsin , belki de tüm hayatımız bundan ibaret değildir. "
"Ama az önce -"
"Şttt ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanna Play ? // Loki
Fanfiction"Oyun oynamak ister misin ?" "Sana güvenmemi mi isteyeceksin ?" "Hiçbir oyun güven üzerine kurulu değildir. " "O halde açık bir şekilde , beni kandıracaksın. Oyun oynamak istemiyorum. Ve de seninle asla Loki !" Loki'nin keskin gözlerindeki zeka pır...