5

754 71 31
                                    


"Loki !"

Adelina , hızla Loki'nin üzerine atladı ve onu uzaklaştırdı.
İkisi birlikte yere düşünce Mobius ,panikle yanlarına koştu.
Adelina'nın kaşı kanıyordu. Loki , gayet iyiydi.

"İyi misin?" Diye sordu Loki.
"Sanırım ama iş mafoldu. Varyans kaçtı. Çok yaklaşmıştık."
"Evet yaklaştık, o kaçtığını şansın. Bir dahaki sefere elimizde olacak."
"Üzgünüm Mobius. "

Adelina , kendisine uzanan eli tutarak ayağa kalktı. Başı acıyordu.
Mobius onun omzuna dokunup , sıvazladı.

"Teşekkür ederim , benim için kendini riske atan olmamıştı."
"Vay canına ! Loki , teşekkür ediyor. Bunu duymak garip geldi doğrusu."
"Söylemesi de garip geliyor, emin olabilirsin."

Güldüler.

"Ciddiyim Adelina , bana gelmesin diye beni ittiğin hançer , sana da isabet edebilirdi. "
"Ama etmedi. Aynı durumda ben olsam , sen yardım etmez miydin ?"
"Sanırım hayır. " Loki güldü ama Adelina dik dik ona baktı.
"Pekâlâ... Bir sonraki sefere aklımda bulunsun. Ne halin varsa görürsün!"

Yanından geçip onu geride bırakarak Mobius'un yanına ilerledi.
Bir asker , zaman sapmasını yok etmek için cihazı kurdu ve bulundukları yerden çıkıp , TVA'a döndüler.

"Adelina !"

Adelina , doğruca odasına doğru giderken Mobius onu durdurdu.

"Neden suratını asıyorsun ? "
"İşi berbat ettiğim için olabilir mi ?"
"Berbat ettiğin falan yok. Seçim yapman gerekiyordu ve Loki'yi kurtarmayı seçtin. Hepsi bu."
"Ya da varyansı yakalayabilirdim. "
"Bunu seçmis olsaydın da Loki yaralanacaktı. Sen onun hayatını kurtardın."
"Yapmam gereken varyansı yakalamaktı ! Ama ben... Neden bunu seçtim bilmiyorum Mobius. İçgüdüsel olarak Loki'ye doğru koştum. "
"Bana kalırsa doğal bir atılımdı bu. içgüdünün sana 'onu kurtar' demesi çok normal. Hayat söz konusuydu ve yapman gerekeni yaptın sadece. Hadi kendine gel de yemek yiyelim."
"Size katılırım biraz sonra. Duş alacağım önce."
"Pekâlâ , görüşürüz."

Mobius , yanından ayrılınca odasına doğru ilerledi. Aklı çok karışmıştı. Loki'nin üzerine atlayıp onu da kurtarmakta nereden çıkmıştı ki ? Hem de kendi canını hiçe sayarak.

"Saçmalama Adelina ! Herkes bunu yapardı."

Kendini ikna etmeye çalıştı. Tabii ki doğal birşeydi bu. Başkası da olsa bunu yapardı. Neden başkası değil de o yapmıştı?
O an hissettiği korkuyu hatırladı. Hançerin Loki'ye isabet etme ihtimalini. Yeniden aynı hissi yaşarken , silkinip kendine geldi.
Ne kadar anlamsız şeyler düşünüyordu böyle.

"Hey ! Ne arıyorsun burada ? Korkuttun !"
"Fazla düşünerek yürüyordun. Etrafına baksaydın , beni görürdün."
"İçeriye girmeyi mi düşünüyorsun ? "
"Kapıda kalmam herhalde değil mi ? İçeriye davet edersin ?"

Adelina , onu kısaca süzdü. Bu iş vesilesi ile tulumdan da kurtulmuştu. Loki'ye verdikleri pantolon ve gömlek çok daha iyi olmuştu.
Güzel bir fiziği vardı Loki'nin. Uzun da boyu. Gözleri de güzeldi aslında...
Yine dalıp gitmişken , Loki parmak şıklatınca kendine geldi.

"Keşke , zihin okuma gücümü bana bıraksalardı. İletişim kurmak daha kolay olurdu seninle Adelina."
"Zihnini mi okuyacaktın yani ?"
"Güzel olmaz mıydı?"
"İzin verirsem okuyabilirdin."
"Vermez miydin ?"
"Sence ? "
"Sanırım , karşı koyamazdın. Zihin okuma olayını yaparken izin istemiyorum."

Adelina , kapıyı açmış Loki'nin girmesi için bekliyordu.

"Neden bekliyordun burada ?"
"Teşekkür etmek için."
"Etmiştin ya."
"Tekrar etmek istedim."
"Gerek yok gerçekten ama herneyse. Buraya kadar geldin madem. Önemli değildi."
"Önemliydi."

Wanna Play ? // LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin