《 MATTEOVA PERSPEKTOVA》
-"nadam se da shvatas sta radis!?"
Moj djed se prodere dok ja ni ne odreagujem...
-" Shvatas li ti kakve sve posledice mogu biti?"
-" shvatam, zato sam ja uzeo da istrazim sam sta se kog djavola desava!? Neko blizak nam je podmetnuo bombu umalo ubio moju zenu i to putem postara nekog unajmljenog!"
-" Dozvoli da pomognem"
-" Ne! Do sada si istrazivao ti i nemam informacija."
Moj djed se brecne ali kad shvati da mu je uzaludno sve on izadje. Nedugo zatim opet neko udje u moju kancelariju dok sam okrenut ledjima
-" Zauzet sam Olivere, rekao sam da o mojim odlukama nema raspravljanja"
-"je li? Do sada sam uvijek izlazila na kraj sa promjenom tvojih odluka"
Brzinski se okrenem ka tom medenom glasu dok ona u cvjetnoj haljinici siroko mi uputi osmijeh.
-"ciju sliku gledas?"
Odmah me je uhvatila...
-"Zasto si ti van kreveta?"
-" Prva sam pitala!"
Prisla je i ispruzila ruku.
-" da vidim"
-" Irina zaista nije nista"
Odmah se ispravim dok ona ljuto gleda u mene. Jasno je da sam ja ljubomoran, jer pored sebe imam zenu o kakvoj svak masta ali zasto je ona ljubomorna?
-" Matteo okrenucu se i otici"
-"neces se naljutiti?"
Odmahnula je glavom te pomjerila ruku u znak da gubi strpljenje. Ispruzio sam joj fotografiju, a ona se previse slatko nasmije da ja ne izdrzim vec je povucem u svoje narucje.
-" Znam da si mi rekao da apsolutno niko ne smije da posumnja da smo u braku ali nedostajao si mi"
U ovim uslovima u kojim smo trebao bih biti ljut, ali i ona je meni nedostajala zato ne kazem nista
-"ta slika sa vjencanja je stvarno lijepa"
Ostavim poljubac na njene usne, dok ona zeljno krene da me ljubi.
-"samo sekund..."
Tiho prosapucem dok ustajem i zakljucavam vrata od kancelarije. Te joj brzinom svjetlosti pridjem. Nisam stedio njene usne, vec kao gladan krenem da je ljubim dok je podizem na sto i time obaram inventar. Ne obazirem se jer me ona povlaci i brzinski otkopcava moje mantalone. Nekad je bila stidljiva, volio sam je tavu ali sada ne bih pozeleo nikad vise Irinu koja se stidi. Ovakva Irina je sve sto mi treba.
Nadrazujem je dok se ona izvija na stolu ispod mene. Te isfrustrirano krene da dise.
-" Do djavola Matteo otici cu ako... ako..."
Ni ne uspjeva doci do kraja recenice ja udjem svom duzinom. Privlaci me sebi kaceci noge oko mog struka dok se ne obazirem sto ce neko ovo cuti. Lomio sam sve sa stola dok ona trazi jos, zeli jos i ja se ne libim da joj to dam.
-" fotelja" jedva je govorila, uslisio sam njenu zelju i podigao je noseci do fotelje kada ona uzme stvar u svoje ruke. Usporeno se pomjerala, dok skida moje odijelo.
-"Zelim svog golog zgodnog muza"
Grize me za unsnu grubo dok baca moje stvari kroz kancelariju. Nije prestala dok me nije oslobodila odijela kada kroz ruku provuce kravatu. Poslusno spoji svoje ruke dok me gleda ravno u oci.
-"Iscrpljena si, nisi jos ozdravila djevojcice"
Prosapucem tiho jer ja sam gladan nje, uvijek cu biti gladan medjutim ne zelim da je povredim posebno sada kada nema snage zbog silne temprature koja je pre dva dana prosla.
-"Odmah Matteo!"
Ne treba reci dva puta njen ruke strucno zavezem te je bacim na fotelju. Uzivam dok je posmatram golu ispod sebe, ali jos vise uzivam sto me ona gleda gladno.
-" Ako mrdnes ruke bice problema... drzi ih iznad svoje galve"
Rekao sam ostro uz sapat dok ih bacam iznad glave te njene noge spojim i podignem praveci sebi mjesto da udjem u nju. Njene noge su na mom ramenu dok uzdise gladno u prostoriji gde odzvanja zvuk koze o kozu koji se ubrzava svaki tren.
-"Matteo"
Krikne kada psuti njene noge i sada se zabijem u nju zubima zarobljavajuci njenu bradavicu-"Dodjavola!"
Rekla je dok nesvjeno mrdne ruke da me zagrli, sto me dodatno razveseli jer je okrecem na stomak, hvatam za kosu i zakucavam se jos jace u nju na sta ona vrisne.
-" rekao san da ce biti nevolje"
Je sve sto izgovorim narednih 2 minuta dok sam njeno tijelo doveo do stanja da bez snage padne na krevet. Dok ni ja nisam bio nista bolji.
-" E ovo je vec bilo da valja"
Rekla je umorno, dok njezno ljubim njene usne.
-" Nisma te povredio?"
Nastavljam ljubiti njene grudi i stomak gde se zadrzim
-" Ne ali sam bez trunke snage i moraces me trpljeti dok ne dodjem sebi."
-" Ostani sa mnom ovde, mozes otici malo ranije pre kraja posla"
DU LIEST GERADE
Irina De Luca II
Romantik⚠️ I DEO JE NA PROFILU POD NAZIVOM MATTEO DE LUCA. Vjerovala je u njihovu ljubav, vjerovala je da ce po prvi put biti srecna ali u tom braku bila je samac i koliko god je osjecala da je Matteo voli od njega to dugo vremena nije osjetila. Odlucila je...