Pospremali smo njegovu kancelariju dok on trazi papire po njoj. Njegovo golo tijelo me tjera da ne skidam pogled...
-" Nemoj tako da me gledas Irina"
-" Po nekad mi dodje da svog djeda poljubim..."
Zbunjeno me pogleda na sta se ja ludacki krenem smijati
-" Znas da devojke nasih godina cesto traze po internetu zgodne momke... Mislim oni sami iskacu, i svaka komentarisemo to u fazonu uff kakav je..."
Podigao je obrvu dok spusta i olovke na sto. Zaista smo napravili haos
-" Pa?"
-" Pa djed kao da je trazio na taj nacin meni muza... kucao top 10 zgodnih momaka i izabrao onog koji je broj 1."
I nisam se salila...
-" Ma je li?"
Privukao me je sebi ostavljajuci sitno poljubac na mojim usnama
-" Bukavlno ni ja ne bih izabrala zgodnijeg muza za sebe..."
-" Na neki slican nacin su onda pronasli tebe..."
Znam da sam slatka, mislim nisam narcis ali slatka sam devojka medjutim nikad ne bih rekla da bi neko kao sto je Matteo ikada mogao da me primjeti. Ne odvajam se od njega, grlim ga i ljubim jer nedostajao mi je
-" Nemoj da se plasis, ja necu otici nikad nigde dalje od tebe..."
-"Plasim se kad bi otisla da bih ja samo dva dana izdrzao bez tebe. Voljeo bih da nisam ovo sto jesam... Voljeo bih da zivimo daleko od svih negde u Spaniji pored mora. Kuca samo za nas dvoje... Planirali bi dvoriste za nasu djecu, napravili bi slican bazen"
-" Matteo ovde smo gde smo, ne treba nam mnogo za srecu i sam to vidis. Imas divnu bracu samo si malo drvenast za njih. Michel i Bruno su mi bili jedina prava bratska utjeha dok si se ti odaljavao od mene"
-"Oduzicu se za sve ruzne postupke i rijeci"
Tiho je rekao dok ga ja brzinski hvatam za vilicu i podizem njegovu glavu do svojih usana. Ostavljam sitne poljubce i smjeskam se toj maloj ali ipak dovoljnoj sreci.
-" Radio si sve iz straha, odrekao bi se svega zbog mene nije li to dovoljno da sam cula kako bih zakljucila da me volis"
-" Rekli su ti znaci..."
Klimnem glavom, Michel mi je rekao da je trazio da odemo u Spaniju. Sve bi im ostavio ali bira izmedju svoje brace i mene. Mozda bih kao zena trebala da se ljutim ali nas svijet nije kao svijet drugih porodica. U porodicama u kojim smo odrasli se zna ili su svi zajedno ili svi stradaju. Volim Italiju, volim zivot sa njim volim njegovu bracu. Mozda bih bila na svom terenu u Spaniji ali Italija je njegov dom, a gde god bio Matteo tu je i moj dom.
-"Sjutra idem poslovno u Spaniji, isli bi zajedno ali bicu jako kratko. Obecavam da cemo zajedno da odemo uskork da posjetimo tvoje i da idemo kod tvoje bake"
-"Jedva cekam..."
Krenem nesto reci ali nas kucanje na vratima prekine, u kancelariju udje Sergio te kad me vidi se namrgodi.
-" Irina odakle ti ovde?"
Progovorio je dok ja pokusavam da se sklonim sa svog muza koji me ne pusta iz svog zagrljaja.
-" Dosla sam da obidjem Mattea."
-" Shvatam... Ostavicu vas"
أنت تقرأ
Irina De Luca II
عاطفية⚠️ I DEO JE NA PROFILU POD NAZIVOM MATTEO DE LUCA. Vjerovala je u njihovu ljubav, vjerovala je da ce po prvi put biti srecna ali u tom braku bila je samac i koliko god je osjecala da je Matteo voli od njega to dugo vremena nije osjetila. Odlucila je...