-" Matteo molim te sjedi vise!"
-"Cuti vise Bruno! Nek mi kazu kako mi je zena! Nek mi kazu do samog djavola nek idu svi!"
-" Molim te dopusti ljudima da rade svoj posao, nemoj da pravis pritisak!"
Sergio me gleda i cuti likujuci sto se raspadam! Srecan je jer je imao pravo, ja sam kriv sto je ona na samrti! Ja sam kriv jer ga nisam poslusao i razveo se.
-" Kako mi je zena!"
Proderem se na doktora dok me on pogleda drsko.
-" Molim Vas gospodine smirite se ovde ima i drugih pacijenata"
-" Ako moja zena ne prezivi kunem se Bogom da vise niko nece izaci iz ove bolnice ziv! Cujete li me sve cu vas pobiti i zapaliti ako moja zena ne prezivi!"
Bruno me sada hvata zajedno sa Michelom pribijajuci me u sam cosak hodnik, ali ne odustanem
-" pusti me! Nek mi kazu sta je sa Irinom!"
-" Irina De Luca je u kriticnom stanu... Na zalost imamo jos jednu losu vijest"
Moja braca me i dalje snazno drze uz zid, dok doktor drhti ispred mene i jedva govori. Ocigledno je shvatio da se nisam salio.
-" Do djavola govori!"
-" Trudnoca od dve ipo nedelje... nismo uspjeli da spasimo plod"
Kroz misli mi prodje moj rodjendan, bazen i sve uvrede koje sam joj rekao danima kasnije.
-"Molim te spasi je, ona mora da zivi. Ona mora da prezivi, ja moram da je ucinim srecnom"
Iscupam se od svoje brace i hvatam ga za kragnu
-" Platicu koliko god je potrebno, uradicu sve smo je spasite. Ona mora da zivi, tek joj je 23. Molim vas spasite je"
-" Matteo ne mozes nista uraditi sada, molim te dodji"
-" Bruno ja njoj nisam pruzio ljubav koju zasluzuje..."
-"Znam brate moj, znam da nisi ali pokazaces joj ovo ce proci. Ona je zadrta nece otici tek tako od nas"
-"Bila je trudna..."
-" proci ce ovo, ona ce se oporaviti. Moras biti jak zbog nje Matteo"
-" Obecala mi je da nece nikada da me napusti."
《Sergova perspekriva》
-" Uzmi novac i sakri se u misiju rupu. DO DJAVOLA TREBALO JE DA zapucas da ih zastrasis ne da je ubijes!"
-" da li ce devojka umrijeti"
-"Oce, oce! Izgubila je dosta krv, izgubila je dijete ja cu izgubiti unuka jer ste vi nesposobni"
-" kakav si ti to covjek!?"
-" Ti si je ranio dva puta, ne ja! Ako iko sazna za ovo umrecu ja ali umrece i cijela tvoja porodica na celu sa tobom. Ne zelis da tvoje malo dijete ide u raj za Irinom zar ne?"
-"ne zelim..."
-" Hteo sam ga prestrasiti, oba puta sam hteo da ga upozorim da gubi kompas zbog ljubavi. Naslednik treba da bude bez emocija, a on je stalno trckarao ta njom zanemario je posao..."
-" Nije tebi stalo do njega, stalo ti je do novca koji okrece. A odrekao se toliko poslova da bi bio sa njom! Ako sazna da ste i ti i Oliver umjesani u ovo ..."
-" Odlazi iz zemlje i ne dolazi vise nikad ovamo. Ako te otkriju ubicu svu tvoju porodicu ja licno"
-" Devojka ce umrijeti"
《MATTEOVA PERSPKTIVA》
-"Operacija jos traje"
-" 15 sati cekam! 15 sati!"
-" Metak je okrznuo plucnu maramicu, krvarenje je konstantno i dok pokusavaju da smire krv na jetri. Oba metka su napravila ogromnu stetu. Ljekari davaku sve od sebe"
Michel me drzi da ne skocim na njih dok me oni lazno smiruju da davaju sve od sebe.
-"Uredu je brate, uredu je... budi strpljiv dosli su najbolji doktori u Evropi. Irina ce biti dobro"
-" Mora da bude, mi imamo planove... Imamo puno planova"
YOU ARE READING
Irina De Luca II
Romance⚠️ I DEO JE NA PROFILU POD NAZIVOM MATTEO DE LUCA. Vjerovala je u njihovu ljubav, vjerovala je da ce po prvi put biti srecna ali u tom braku bila je samac i koliko god je osjecala da je Matteo voli od njega to dugo vremena nije osjetila. Odlucila je...