-"Odsutna si od kako sam dosao"
Nisam mu rekla nista, nisam mu rekla kako sam umalo skupila hrabrost i zabila saku u nos starijem coveku.
-" Matteo volim te znas to zar ne?"
-"Irina sta se desilo dok me nije bilo?"
-"Nista, stvarno se nista nije desilo smo zelim da znas da nikada ne bih iskoristila ono sto si ti, ono to imas..."
-"Bleso moja, ne smijem te ni sekund pustiti samu"
-" Mozemo li da sidjemo do mora?"
Pogledao je ka papirima te odmahne glavom
-"Mozemo, obuci se dobro jer je hladno"
Kao malo dijete poskocim po njegov veliki duks. Kosu zavezem u rep te stavim kapu.
-"Niko me nece provaliti..."
-" u tome sigirno nece"
Spojim nase ruke te on pozove obezbjedjenje koje krene za nama. Nismo ih mogli primjetiti, ali obecala sam da se necu buniti i ako mi je trebalo samo malo mira daleki od svih samo sa njim.
-" Razmisljao sam da sledece nedelje odemo u Spaniju na nedelju dana. Ostajao bih malo duze na posao da obavim sve kako bi uzivali u Spaniji"
-"ti bi bilo sjajno, ali ne zelim da radis prkeo vremema da bi meni ispunio zelju sa odem do svoje beke"
-" Irina da mi kazes da skinem zvjezdu sa neba ja bih krenuo da trazim nacin."
-"Ostani tako... "
-"kako?"
-"tako mirno stani"
Odaljim se malo, te se zaletim kako bih se zakacila za njegova ledja.
-" Sve ce ovo proci i ja i ti cemo da zivimo bez straha."
Saputala sam na njegovo uvo dok me on nosio na svojim ledjima.
-" Do tada cu se potruditi da ispravim sve svoje grube rijeci i djela koja sam uradio."
-" Nemas potrebu za tim, nemas potrebu sa ikada vise ista ispravis. Vjerovao si da ces ako se odaljis od mene spasiti moj zivot"
-" Jesam i znam da bih tako najlakse sve rijesio ali"
-" ali ja ne mogu bez tebe"
-"ne mogu ni ja bez tebe, ne mogu ni da oprostim sebi sve sto sam ti rekao. Umro bi da me ostavis, da nadjes drugog. Umro bi da si potpisala papire..."
-" Pored tebe De Luca nikad necu moci da pogledam drugog. To sam rekla jos onda kada smo potpisali nas seks ugovor"
-" seks ugovor"
Krenuo se smijati kao ludak tome
-" Mislim da posle tebe ne bih mogao nikad naci drugu, vec sam ti rekao da sam tada ozenio neku ja bih se vratio u Spaniju da te potrazim i sve priznam"
-" Nisma ni znala da je do toga doslo"
-" Da, doslo je... ti bi mi rekla ovako"
Procistio je grlo i krenuo da me imitira
-" tuzicu te sada jer krsis ugovor Matteo. Proslo je 3 mjeseca cao dovidjenja!"
Njegova imitacija mi je nesto posebno sto me uvijek tjera na ludacki smijeh.
-" A priznaj da sam te tuzila dobro bih prosla"
-" Pa s obzirom da pise bez emocija, a oboje smo imali emocije od prvog dana sud bi nas poslao negde na medeni mjesec"
-"Spusti me umorio si se od nosenja mene"
Promesoljim se dok me on pusti sa ledja
-" Pustam te samo radi ovoga"
Njegove dve ruke nadju put do moje vilicne kosti gde njezno stanu kako bi podigle moji glavu da bi nesmetano mogao da poljubi moje usne onim djecackim poljubcem koji najvise volim.
-" Moracu sjutra otici po neki poklon mojima"
-" Uredu, zelis da podjem sa tobom?"
-" da ides i kukas kako sam naporna i kako mi je to 20-ta prodavnica u koju sam usla bez potrebe. NEEE!"
-"ali ti stvarno ulazis iz znatitzelje"
-" Ja sam zena u prirodi mi je da razgledam. Ali pozvacu te kad zavrsim kupovinu da dodjes po mene"
ESTÁS LEYENDO
Irina De Luca II
Romance⚠️ I DEO JE NA PROFILU POD NAZIVOM MATTEO DE LUCA. Vjerovala je u njihovu ljubav, vjerovala je da ce po prvi put biti srecna ali u tom braku bila je samac i koliko god je osjecala da je Matteo voli od njega to dugo vremena nije osjetila. Odlucila je...