23

6.1K 227 17
                                    

Danima kasnije Matteo nije izlazio iz te sobe, hodnik u bolnici se nije praznio ali samo Matteo je mogao uci.

-"kako se osjecas?"

Njezno poljubim svaki djelic tijela koji predjem maramicama. Dok se ona mrsti.

-" Nemoj neuredna sam i uzasna"

-" Presavrsena si...  bez mane!"

-" nisam Matteo nemoj da me gledas ovakvu"

-" Gledacu te djevojcice, jer si ti samo moje savrsentvo"

Njezni je poljubim i dotaknem po mekanoj kozi.

-" Da li znas ko je ovo uradio?"

Blago sam klimnuo glavom te joj pomognem da legne opet.

-" Ko?"

-"Da li mi vjerujes  ljubavi?"

-" znas da vjerujem"

-"Onda cu ja to rijesiti i nikad vise niko nece pokusati da ti se priblizi"

-" Molim te cuvaj se..."

-" Samy je tu, ona ce sjutra da ti pomogne da izadjes iz bolnice"

-"a ti?"

Preplaseno me pitala dok ja blago skrivam pogled.

-"bicu tu ne brini"

-" Obecaj mi"

-"Irina..."

-" Obecaj Matteo da neces otici nigde sjutra, da ces biti tu da mi pomognes"

-"Obecavam djevojcice, obecavam."

Hvatala me je na ,,obecaj" samo da ne uradim nesto pogresno. Sta god ovih dana rekao morao sam i da obecam... Imamo zadatak jos od prvog dana da obecanja ispunjavamo zato nas evo ovde.
Obecala je da me nikad nece ostaviti i nije, a da jeste ne bi lezala u bolovima.

Hteo sam rijesiti problem sa svojom porodicom ali   valjda to moze da saceka do sjutra.

(***)

-" Irina ide sa nama!"

Njena majka ostro kaze dok  uzima njena kolica.

-" Ne! Ja ostajem sa Matteom!"

-" Kraj je ove farse, obecali su da ce te stititi. Umalo si mrla zbog tog obecanja!"

-" Tata rekla sam da necu otici nigde van Italije! Matteo odmah da si uzeo ova kolica ili cu se ustati sa njih!"

-" Djevojcice..."

Tiho pridjem i kleknem pored nje.

-" Zato nisi hteo sa budes ovde? Juce si mi provukao to!  Hoces da me ostavis? Neces da se boris za nas"

Njezno dlan postavim na njen obraz dok ona steze drugu moju ruku.

-" Ti si moja zena i to niko nece promjeniti nikad!"

-" Ne pustaj me da idem!"

-"Irina on je kriv zbog ovoga!!"

Njen otac pokusa da zapocne govor.

-" Ja ostajem sa Matteom, ja ne idem u Spaniju sta vam nije jasno!?"

-" Cujes li me djevojcice, obecao sam  ti da vise nikad necu sa te pustim. Bices u Spaniju samo 3 dana,  ja cu posle 3 dana da dodjem po tebe  i onda cemo da odmaramo u Miramaru  obecanih 7 dana"

-" Matteo ovaj brak je zavrsen"

-"Gospodine taste ne tjerajte me da vam lomim kosti...  cuo si sta sam obecao svojoj zeni, tako ce biti! Tako ili nikako. "

-" Samo 3 dana?"

Jecajuci me pita.

-"ako budes plakala onda 4 za kaznu"

Njezno poljubim njenu ruku

-" Necu plakati"

-" obecavam ti Irina De Luca da cu za 3 dana doci u Madrid, potom da cemo ici 7 dana na odmor i zajedno se vracemo ovde nasoj kuci..."

-"  Neces uradiri nista glupo dok sam tamo"

-"Necu, zavrsicu jedan poslic i doci cu po tebe"

-" Ja i Bruno dolazimo sa njim po tebe, moras nas voditi na one burgere"

-"Hocu... Ako slucajno zaboravi ugurajte ga da dodje po mene vazi li Michel?"

-"  Obecavam sestrice. Casna De Luca rijec da cu ga licno vezati u avion za Madrid."

Poljubili su je te i ja dotaknem njen usne.

-"izvini zbog prijetnja tvom tati"

-"ostvari ih u dijelo ako ne dopusti da se vratim jer ja sam tvoja "

-" samo moja... mozda te i kindapujem prije ta 3 dana"

Rekao sam te dopustim sa udju u auto koje ih vozi do privatnog aviona. Sve sam obezbjedio da  slucajno ne bi morala ustatati iz kolica i povrediti se slucajno.

-" Nisi je lagao?"

Bruno me pita kada odmaknu, njegov glas bio je ostar i spreman da me bracki premlati ako jesam.

-" Matteo reci mi da li si je lagao!?"

-" Ne, obecao sam joj... Nikad vise necemo biti razdvojeni. Zakazi sastanak porodice u Hangaru tacno u 6"

Irina De Luca IIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora