-" Sta je bilo toliko hitno?"
Oliver pita kada useta, a za njim se pojavi Michel u pratnji sa djedom.
-" imamo hitan sastanak..."
Pogledali su me zbunjeno.
-" Nasao si ko je upucao Irinu?"
Michel pita dok ja vadim pistolj i repetiram ga.
-"Nasao sam... Luka je nasao. Porodico sada moramo biti slozni"
Rekao sam smireno.
-"nas sestorica smo najjaci u Italiji i niko ne smije da dira nase!"
Rekao sam to glasno i jasno dok Bruno vadi pistolj i prepetira ga kao i ja.
-" Taj ko je dotakao moju sestru ce da mi plati zivotom!"
Polako otvorim hangar u kom se nalazi kovceg pokojnika.
-" Sahrana im je sjutra... I vozacu motora i onom ko je pucao sa njega"
Rekao sam ozbiljan te pogledam u Michela
-" njih dvojica su unutra, a fali mi jos jedan lik da bude kompletna osveta sa mojim rukama"
Podigao sam pistolj na svog braga, hladan kao led.
-" Sta sam Michel uradio ljudima koji su mi ubili majku samo godinu dana kasnije?"
-" njihove kosti su negde u moru tamo gde ih niko ne moze naci i nad njima plakati"
Stariji brat....
-" Medjutim nisu naucili lekciju... Umalo dva puta da ubiju moju zenu i nasao sam krivca"
Nakrivim glavu dok on gleda direktno u moje oci.
-" Krivac treba da odgovara, i da se nadje ne pod zemljom kao ova dvojica vec negde gde ih niko nikad nece oplakati"
-"Onda da to uradimo"
Stavio sam prst na obarac i bez ijednog jedinog treptaja opalio metak.
Moj djed, najveci neprijatelj pao je kao pokosen dok svako pogleda sirokim pogledom....
-"Sahranite ga daleko od moje majke, i iskopajte jos jednu rupu pored njega."
Bacio sam pistolj pod noge mom oca i pogledao u Bruna
-" Ne bi ni progovorio da je to uradio , on bi pustio da pucam u Michela da spasi svoju 70-togodisnju guzicu... Medjutim postoji jos neko..."
Sada zatvorim hangar sa kovcegom ove dvojice.
-" Luka ce sahraniti pocinioce, Vas dvojica ovog na podu... dok ce neko uzeti pistolj i sam sebi presuditi u rupi pored djedove jer je ucestvovao u ovome"
-" Mattteo sine"
Podugao sam ruku u vis dok ni ne zelim da ga pogledam.
-" Ubio bih i cetvrtog clana koji je kupio eksploziv i koji je znao za sve ali ne mogu jer ga je neko do kog mi je stalo jako volio. Zbog ljubavi prema Marii necu to uraditi ali on ce uraditi sam... Sva imovina porodice De Luca pripala je meni i vise ta osoba nece krociti na imanje nikada jer ce biti tuzen"
-" skote!"
Bruno prosikti na Olivera, ali ga ja uzmem za lakat da ne krene na njega.
-" Brate nemoj... Michel mozes li rijesiti ovo bez policije?"
-"Ne, policija ce znati da je Oliver De Luca ubio svog oca potom ubio sebe. Znace se da su hteli da njihov sin pati i da su mu za malo oduzeli srecu. Kako kao jedan otac mozes ovo da uradis!? "
-" Nek pokojnici pocivaju u miru"
Rekao sam glasno te izadjem iz hangara bez imalo grize savjesti. Otac i djed su bili moji neprijatelji, a ja se zahvaljujem Bogu sto nikada nisam voljeo njih dvojicu i ovo mogu da uradim bez emocija. Drago mi je da sam mucen da ne volim svoje najblize.
-" Sta ces sad?"
-"Idem u Spaniju na odmor, a kada se vratim organizuj ravnomjernu podjelu imovine sa notarom na cetri dijela"
-" 4 dijela?"
-" Matteo De Luca, Bruno De Luca, Michel De Luca i Luka Silva i nemoj da se raspravljas sa mnom. Ocekuju nas 3 svadbe kada se Irina oporavi. Tvoja ce malo kasniti ali valjda je dobro krenulo sa Samy..."
-"Matteo odakle znas da..."
-" Na zalost znam kako moja braca disu, a Samy ako dodje u Italiju moja zena ce biti srecna pa se malo potrudi da je usrecimo "
KAMU SEDANG MEMBACA
Irina De Luca II
Romansa⚠️ I DEO JE NA PROFILU POD NAZIVOM MATTEO DE LUCA. Vjerovala je u njihovu ljubav, vjerovala je da ce po prvi put biti srecna ali u tom braku bila je samac i koliko god je osjecala da je Matteo voli od njega to dugo vremena nije osjetila. Odlucila je...