25.06.2021
Medya: Bölümde geçen şarkı
Başlama tarihini buraya bırakabilirsiniziz(Arkadaşlar kitap erkek karakterimizin ağzından anlatılıyor😁)
🧣🧣🧣🧣🧣🧣🧣
Yağmurun altında bizimkilerle buluşmak için otobüs durağına doğru yürüyordum. Her sabah durakta buluşur ve beraber okula giderdik. Biraz ilerde Poyraz'ı gördüm. Elindeki şemsiyesini ters tutmuş yağmur sularını topluyordu. Poyraz bizim dörtlüden biriydi. Diğer iki insan yavrusu hala gelmemişti. Onu görünce yanına gittim.
"İki dakika insan gibi duramıyorsun demi kanka?" dedim ama demez olaydım. Salak sesimi duyunca korktu ve bütün suyu üzerine boca etti.
"Lan it öyle aniden gelinir mi? İnsan bir ses verir hayvan!" dedi.
Barın'la Tuna da beraber geldiler ve takım tamamlandı. Poyraz'ın ıslak üstü ve biz otobüse bindik, okula gittik. Dün okul müdürümüz 12. sınıfa geçişimizle beraber hem stresimizi biraz azaltsın hem de bütün yıl çalışacağımız için moral olsun diye pijama partisi yapacağımızı söylemişti. Ayrıca isteyen öğrenciler okulda yatıya kalabileceklerdi.
Aklıma hazır gelmişken sordum. "Aldınız demi lan pijama ve yastıkları?"
Hepsi onayladı. Okula gelmiştik bile. Kapıdan girerken onu gördüm. ÇAKIL! Dokuzuncu sınıfta ilk gün onu kantinde görmüştüm ve görüş o görüş... Bir daha başka bir yere bakmak içimden bile gelmedi. Ama hiç açılamadım.
Dostlarımla da o gün tanışmıştık. Severim kerataları. Tabi onların da platonik oldukları kişiler vardı. Olsun bu dünyayı saplar kurtaracak!
Sınıfımız Çakıl'ın sınıfının tam karşısıydı. O kendi sınıfına girdi biz de kaloriferde ders başlayana kadar takıldık.
Son derse kadar resmen süründük. Son ders pijamalarımızı giymemiz için izin verdiler ve yatakları sınıflara yerleştirdiler. Her sınıfta dört kişi kalacak şekilde ayarladılar. Hava kararınca müzik açıldı ve tabiki YASTIK SAVAŞIII!
"Hangi soğan cücüğü karnıma dirsek attı lan? Söyleyin kızmayacağım. Sadece ufak bir sürtüşme olacak gözüyle elim arasında!"
"Deme öyle, öyle denme— lan durun bi. Çakıl, Mehir, Ferah ve Limon beraber kalıyormuş oğlummmm!"
"Oha bu bir ilahi işaret. Resmen kapılar açıldı, bize geeeel geeel diyor." dedim.
Barın geri zekalısı "Uras mal mısın kanka ışık mı bu bize geel geel desin? Tövbeeee!" dedi.
" O değil de Çakılım dayak mı yiyecek şimdi? Ben siper olmaya gidiyom koruyun beni ahali!" diyerek yanına gittim.
"Lannn noluyoo?! Poyrazz nerdesin lan halamın çocuğuu? Kurda, kuşa, taşa yem edeceksin beni. Resmen nöronlarım çöküşte. İMDAAAT!" Çakıl'daki de güç değil anasını satayım gavura vuruyor gibi vuruyordu.
"Sen hayırdır lan? Sabahtan beri her yerde seni görüyorum. Ne ayaksın oğlum sen?" dedi ve karnıma yumruğunu geçirdi.
"Taş mısın, kaya mısın bu ne güçtür mübarek? Kızım sen dövüş dersleri mi alıyorsun? Benden iyisin, pü pü nazar değmesin."dediğim sırada Çakıl'ın saçını bağladığı pembe fuları yere düştü ve ben de ona bastım. Çat! Yer bana bakıyor, ben yere bakıyordum. Çok iyi!
Tuna ve Barın beni kaldırmaya çalışırken bir de üst üste düştük. Bir anda Poyraz'ın kahkahaları yükseldi ve diğerleri de bu anı bekliyorlarmış gibi gülüşmeye başladılar. Kalkarken fuları cebime sıkıştırdım. Saatlerce eğlendik, yemek yedik.
Herkes yatacakları sınıfa geçti. Fuları cebimden çıkarıp gösterdim bizimkilere.
"Çok heyecanlandım kankalar. Eli karnıma deydi küçük faremin!"
"Yazsana 'fuların ben de gelip vereyim mi?' diye. Gel derse beraber gideriz. Azcık biz de nasiplenelim fulardan kardeşim." dedi Tuna.
"Harbi ya! İlk defa toplanmışlar bu fırsat kaçmaz yiğidolar." diye destekledi Poyraz.
"Beyler ben de anonim uygulamasından yazayım diyordum. Hem biraz muhabbet ilerler sonra çıkarım karşısına."
"Sen bilirsin kanka"
"Yazıyorum o zaman. Hadi gazamız mübarek olsun!"
🧣🧣🧣🧣🧣🧣🧣🧣
Anonim17: Kız sana hayran olsunlar. Öpüp de başlara koysunlar. Yemeyip sabaha bıraksınlar. Yollarına paspas olsunlar...
Çakıl36: Kime baktın koç????
Anonim17: Kız seni kendime yapsam mı? YAPSAM YAPSAM :)
Çakıl36: Hoşt ulan!
Anonim17:fujxgjxtjcgjstudykfykf
Anonim17: İçine ettin şarkımın tebrik ederim çakıl taşım.
Çakıl36: Buyur bacım ne istedin?
Anonim17: Eşyaların diyorum bi sahip çık kızım yerlerde sürünüyorlar.
Anonim17: Ayy kız sen pasaklı mısın? Evlenince evi bok mu götürecek?
Çakıl36: He ahırda yaşıyorum ben de zaten. Evlenince de aynı devam valla hiç işim olmaz.
Anonim17: At gibi kız olduğunu mu ima ettin sen şimdi fhfucdıdıdıofosgdgxrsuf
Anonim17: Pembe fularını düşürdün bugün. Ben de senin beyaz atlı kurtarıcı prensin olarak hemen kurtardım fularını.
Çakıl36: Sen, senn, sennn...... Kalbimi çaldın şu an beyaz atlı kurtarıcı prens. Fularım hala yaşıyor! BU BİR MUCİZE!
Anonim17: Dur, hiç 'nasıl teşekkür edeceğim şimdi ben' diye kasma. Öpücükle teşekkür edebilirsin :)
Çakıl36: Salak...
Çakıl36: 12/B deyim. Gel de ver fularımı.
Anonim17: Yo.
Çakıl36: Bi sal be başkan.
Anonim17: Yat artık saat geç oldu. Kızlar uyuyamıyor yeter bee! Yat zıbar kadınn!
Çakıl36: Kurumuş boğazım...
🧣🧣🧣🧣🧣
Çakıl'ın pembe fularıYıldıza basmayı unutmayınn 🌟🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEMBE FULAR | Yarı Texting
Short StoryAnonim17: Kız sana hayran olsunlar. Öpüp de başlara koysunlar. Yemeyip sabaha bıraksınlar. Yollarına paspas olsunlar ... Çakıl36: Kime baktın koç???? Anonim17: Kız seni kendime yapsam mı? YAPSAM YAPSAM :) Çakıl36: Hoşt ulan!