Bölüm 13 'Hep Beraber'

58 12 10
                                    

Medya: Bölümle bağdaştırdım 😁
İyi okumalarr🦋🦋

🧣🧣🧣🧣🧣

Yazar Anlatımıyla

Çakıl elini uzattı ve fuları aldı. Uras'a döndü. "Anonim?"

Tedirgin bir yüz ifadesiyle "Aaa sende mi tanıyorsun beyaz atlı kurtarıcı prens anonimi? Bende severim kendisini." dedi.

Sırıtmaya çalışıyordu ama Çakıl'ı üzüp, kalbini kırmaktan ölesiye korkuyordu.

Çakıl'da şokla Uras'a bakıyordu. Birden karşısında fularını bulmak ve hoşlanmaya başladığı çocuğun anonim olduğunu öğrenmesi fazla geldi.

Ona baktı ve arkasını döndü. Elinde hala fuları vardı. Arkasını dönünce arkadaşlarını onları izlerken gördü.

Kızlar da şokla ona bakıyordu. Elini kaldırdı, fulara baktı. Nasıl ya?, dedi fısıltıyla.

Sonra gülmeye başladı. Döndü ve Uras'ın beline sarıldı. Uras'ın elleri havada kaldı.Çakıl güldükçe Uras rahatladı.

İkisi de gülmeye başladı ve Uras yavaşça ellerini indirdi. Çakıl'a sımsıkı sarıldı.

"Senin olmana çok rahatladım anonim bey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Senin olmana çok rahatladım anonim bey." dedi Çakıl.

"Neden ki?"

"Senden hoşlanırken başkasıyla konuşmak beni çok geriyordu. Ama zaten o senmişsin."

"AY ÇOK SHİP ANNECİM!" diye bağırdı Ferah.

Herkes kahkahalara boğuldu. Hep beraber eve geçtiler.

🧣🧣🧣🧣🧣d

Uras'dan

Eve geçtik ve salondaki koltuklara oturduk. Yanıma da Çakıl oturdu. Hemen onu kendime çektim ve kolumu omzuna attım.

Baktım, herkes gülümseyerek bize bakıyor ve kimse konuşmuyordu.

Ben ve sessizlik içinde oturmak. Saçmalamayın abi.

Hemen kalktım ve hoparlörden delalım açtım.

"Kalkın kız oynayak azcık. BUGÜN EN MUTLU GÜNÜM. KALK KALK KALKKK!"

"Uras napıyosun otur oturduğun yere be." dedi Çakıl taşım.

"Ya kızım sen bugün bana sarıldın. Beni sevdiğini söyledin, ne oturacam."

"Yoo. Öyle demedim. Atma ziya."

"Dedin ya senden hoşlanıyorum diye."

"Seviyorum dememişim işte."

"Neyse ne, sonuçta sevgiliyiz. Artık evimin hanımı, çocuklarımın anasısın güzelim."

"Pardon canım benim niye haberim yok? Ne ara sevgili olduk biz?"

PEMBE FULAR |  Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin