Medya: Erkeklerin söylediği şarkı
İyi okumalarr🦋🦋🧣🧣🧣🧣🧣
Barın'dan
Yine normal bir sonbahar sabahıydı. Yağmur yağıyordu. Okula gitmek için durağa yürüdüm ve Uras'ı gördüm. Kulağına kulaklıklığın tekini takmış, oturmuş gelen geçeni izliyordu.
Bağıra bağıra şarkı söyleyerek yanına gittim.
"Sen misin ilacım na na na na
Ben kalbinde bir kiracı
Yerleşeceğim sımsıkı ben
Gel hemen"Kulaklığını çıkardı ve bana bakarak o devam ettirdi şarkıyı.
"Yağmur dinmiyorsa
Yollar bitmiyorsa
Sen üzülme bir gülümse
Gel benimle"Ayağa kalktı ve kısa bir kanka selamlaşması yaptık. Sonra bir ses duydum. Arkamı döndüm ve Poyraz'ı gördüm. Bağırarak şarkıya devam ediyordu.
"Her şey bitti derken şansın döndü birden
Aşk öyle bir mucize"Tam o an Tuna'nın sesi geldi.
"Benimle gel gülümse gel
Hayat bazen zor olsa da yine güzel"İkiside yanımıza geldi. Güldük hep beraber. Onlarla da selamlaştık.
Uras, "Tuna, sen söyleme kanka ya! Hem detone oluyon hem tizsin, kulaklarımda çınlıyor sesin hayvan." dedi.
Güldük bu dediğine. Oturduk banka ve otobüsün gelmesini beklerken çantamdan futbol topu çıkardım.
Onlara gösterirken, "Yağmurun altına futbol oynamasak mı?? İlk derse girmeyelim. Zaten Almanca." dedim.
Poyraz, "Durun bi sahanın dolu olup olmadığına bakayım." dedi ve telefonundan beden dersi programına baktı.
O futbol takımının kaptanıydı. Bütün daldaki kaptanlara beden dersi programları verilirdi. İstedikleri zaman takımı toplayıp çalışmaları için.
Arada saha boşsa, dersten kaçar futbol oynardık.
Poyraz, "Boşmuş kankalar." dedi.
"O zaman kaçıyoruz?"dedim ve hepsi onayladı.
Okula gittik. Direk sahaya girdik. Poyraz, burda çalışacağız diyerek çocukları çıkarttı.
Sahanın üstü açıktı ve hala yağmur yağıyordu. Yerler de çamurdu ama hepimizin dolabında yedek kıyafet vardı, o yüzden sorun etmedik hiçbirimiz. Herkes derse girdi. Biz de 20 dakika falan oynadık. Sonra Ferah geldi.
"Nasıl güzel yürüyor demi kanka?" dedim Uras'a.
"Yoo, bana normal gibi geldi." dedi mal çocuk.
Ferah bana bakarak "Barın, müdür topunu ve seni çağırıyor. Acil dedi. Koş hadi, gidiyoruz!"dedi.
"Ne yaptım yine be?"dedim. Bilmiyorum gibi bir işaret yaptı elleriyle.
"Topu ve seni çağırmamı istedi sadece. Demedi başka bir şey."
Erkeklere döndüm. "Ve oyun biter. 10 dakikaya gelmezsem can kurtaran çağırın." dedim ve Tuna'dan topu atmasını istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEMBE FULAR | Yarı Texting
NouvellesAnonim17: Kız sana hayran olsunlar. Öpüp de başlara koysunlar. Yemeyip sabaha bıraksınlar. Yollarına paspas olsunlar ... Çakıl36: Kime baktın koç???? Anonim17: Kız seni kendime yapsam mı? YAPSAM YAPSAM :) Çakıl36: Hoşt ulan!