Bölüm 5 'Etüt'

134 17 23
                                    

Medya: Mehir'in açtığı şarkı
İyi okumalarr🦋🦋

🧣🧣🧣🧣🧣

Mehir'den

Her zamanki okul günlerinden biriydi. Artık kızlarla iyice samimi olmuş ve her şeyi beraber yapıyorduk. Tabi erkeklerle de... Çok eğleniyorduk hep beraber. Dün, Çakıl'ın abisi Yenal'ın  yeni çalışmaya başladığı yere ziyarete gitmiş ve tanışmıştık. O sıra da nasıl olduysa Yenal, Uras'dan sağlam bir kafa yemişti.

Şimdi de beraber kalorifer sohbeti yapıyorduk. Uras, Çakıl'a sataşıyor; Tuna ise Limon'a yürüyordu. Biz de onların saçma konuşmalarına gülüp duruyorduk.

"Bugün sahil de kola çekirdek yapmasak mı?" Tabi ki Tuna'dan çıktı bu fikir. Bu çocuğun aklı da sürekli yemekteydi.

"Benim akşam fizik etütüm var. Siz gidin." dedim.

Poyraz, "Sonra gideriz o zaman. Benim de işim var bugün zaten."diyerek bana baktı.

Herkes onayladı. Son teneffüste hocaya etütü hatırlatmaya gittim.

"Hocam, bugün olaylar olaylar. Hatırlıyorsunuz demi?"

"Evet, evet hatırlıyorum. Ama bugün bir kişi daha olacak etütte,  haberin olsun."

"Geleceği varsa göreceği de var hocam. Hallederizzzz!"şeytani gülümsememle  dedim bunları ve güldük. Derse girdik, çıktık. Etüt için fizik laboratuvarına gittim. Kapıyı sessizce açtım. Ama beklediğim şey kesinlikle masaya oturmuş bir Poyraz değildi.

Telefondan biriyle mesajlaşıyordu.

"Senin ne işin var burda? Hoca nerde?"dedim.

"Etüte çağrıldım bende. Hocayı da görmedim."

"Kim çağardı seni? Anlamadım."

"E hocaaa..."

"Ee sen ne yapıyorsun gülümseye gülümseye?" diyerek yanına gittim ve telefon ekranına baktım. Bir kızla mesajlaşıyordu. Sinir, üzüntü ve hayal kırıklığı olmadı değil. Kalbim kırıldı ama çaktırmadım.

"Ovv yengemiz mi vardı bizim?"

"Hayır, arkadaşım." Bir daha baktım ekrana. Berrak yazıyordu ama asıl sorun yanında kalp vardı. İki tane. İki...

"Kalpli, kalpli? Arkadaştan fazlası gibi duruyor ama?"

"Kızım, arkadaşım diyorum! Ayrıca ne oldu kıskandın mı?" dedi çarpık bir gülüşle. Şeytan diyor çarp bi tane ağzının ortasına.

"Hıı kıskandım. Kahroluyorum şu an bak."

Elinden telefonunu çekip aldım ama bir şey demedi. Kızın profiline girdim. Güzel kızdı pislik. "O kız sana gelmez davarcığım. Boşa uğraşma derim."

"Ya nasıl anladın iki dakika da bana gelmeyeceğini? Anlatsana azcık."

"Ben böyle şeyleri şıp diye anlarım. Sizden olmaz."

"E zaten arkadaşım dedim ya deli, manyak!"

"Yoo, arkadaşın değil. Atma ziya!" Tam bunu dediğimde hoca geldi.

PEMBE FULAR |  Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin