Medya: Hayat şaşırtır hep zatennn
İyi okumalarr🦋🦋🧣🧣🧣🧣🧣
Bugün büyük gün! Çakıl'a anonim olduğumu itiraf edeceğim arkadaşlar. Şans dileyin bana yavrularım.
Sabah hazırlanmak için erkenden kalktım. Akşam üstü buluşacaktık ama bunun daha duşu var, kıyafet seçmesi var, evi ayarlaması var, arkadaşlarımızı çağırması var ohoo oo varda var.
Kahvaltımı yapmak için aşağı indim ama annemle babam yoktu.
Kız kardeşim Eda'nın odasına gittim. Evet kız kardeşim var. Benden 1 yaş küçük gıcık bir tip ama severim keratayı.
Kapısını çaldım. İçerden "Ne var?" diye bir ses geldi.
Kapıyı açtım ve Eda'yı saçlarını düzleştirirken buldum. Yanına gittim, parmaklarını gördüm. Buruşmuştu. Galiba yine 1.30 saatlik duşlarından birine girmişti.
"Noldu lan sana? Bi buruşuk gördüm seni. Hayırdır benden habersiz yaşlanmaya mı karar verdin?" dedim.
Gözlerini devirerek, "He Uras, arada yapıyorum öyle kaçamaklar. Sende yap bak, sana da iyi gelir." dedi.
"Eda, abicim sen git önce yanan saçlarına bak. Iyy haspam seni!"
"Lan yürü git odamdan be kusmuk." diye bağırdı. Koşarak dışarı çıktım ve arkamdan önce tarak fırlattı, sonra kapıyı kapattı.
5 dakika bekledim. Sonra kapıyı açıp sadece kafamı içeri soktum. Korktuğumdan değil de tersi çok pis bu kızın aga.
"Annemler nerde?"
"Camiye gittiler."
"Sebep?"
"Seni cami avlusuna bırakmak istiyorlarmış. Yaşın sorun olur mu onu soracaklardı." dedi.
"Ne boş yaptın beaaa. Söylesene kızım."
"Amcamlara gittiler sabah. Sana da bir şey söylememi istediler ama hiç dinlenedim valla. Umrum dışısına abicim." dedi sırıtarak.
"Saçların bok gibi oluyor Eda. Haberin olsun bacım." dedim ve kapıyı kapattım.
Bu ne gıcıklıktır yarabbi.
Annemi aradım. Çaldı, çaldı, çaldı... Kapanmak üzereyken açtı telefonu.
"Anammm, bu kızın beni deli ediyor. Bana bir şey demişsin ama dinlememiş salak."
"Salak deme kardeşine."
"Pardooon! Ne diyecektin bana?"
"Ev işini hallettim. Dolapları da doldurttum. Necmiye Teyzen orda sizi karşılayacak ve gidecek. Sadece arkadaşlarının ailelerine haber vermek kaldı annem."
"Teşekkür ederim anamm! Hallederim ben geri kalanını."
"Bıy bıyyy." dedim
"Bayyyss." dedi. Güldüm. O böyle bizim gibi konuşunca çok komik oluyordu.
Çakıl'la buluşup çiğköfteciye gidecektik ve ordan da bizim dağ evimize gidecektik. Arkadaşlarımızı da çağıracaktım. Ve orda söyleyecektim anonim olduğumu.
Bunlar tamamen taktik. Dağda olacağımız için söylediğimde kaçmaya kalkamaz. Zeka bu zekaaa. Pırıltı :)))))
Kahvaltımı yaparken önce erkekleri aradım. Onlar zaten tamam dediler direk ve ailelerine haber verdiler. Kızlara haber verdim. Pek anlam veremediler ama tamam dediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEMBE FULAR | Yarı Texting
Kısa HikayeAnonim17: Kız sana hayran olsunlar. Öpüp de başlara koysunlar. Yemeyip sabaha bıraksınlar. Yollarına paspas olsunlar ... Çakıl36: Kime baktın koç???? Anonim17: Kız seni kendime yapsam mı? YAPSAM YAPSAM :) Çakıl36: Hoşt ulan!