Medya: Severizz😁
İyi okumalarr🦋🦋Limon'dan
Tuna'yla birlikte yürüyerek çekirdek almaya gidiyorduk. Onunla birlikte çok eğleniyordum. Bu yüzden onunla gitmek istemiştim. Söylediğimde çok mutlu oldu salak.
Hava kararmıştı ama sıcaktı. Ona baktım. Elleri ceplerinde, düşünceli bir şekilde karşıya bakarak yürüyordu.
"Ne oldu ya foton gitti." diyerek omuz attım.
"Ya biz bu çekirdeği nerden alacaz be Limon? İki saattir onu düşünüyorum da bulamadım bir türlü." dedi.
Durdum. Benim durduğumu görünce o da durdu. "Lan biz 10 dakikadır boşuna mı yürüdük?"dedim ve koluna vurdum.
Kafa salladı. "Ee napıyoruz peki?"dedi.
Telefonumu çıkardım. "Ayyyy Tuna, ay! Dur internetten bakalım."
Baktım ve 5 dakikalık mesafede olan bir kuruyemişçi buldum.
"Gel, buldum bir yer." dedim ve yürümeye başladım. Tuna'da beni takip ediyordu.
"Limooon." diye seslendi.
"He buyur?" derken arkamı döndüm ve burnumun ucunda bir ayak gördüm. Salak bana tekme atıyormuş gibi yaptı.
"Bak kaşınma!" dedim gülerek.
Bir daha tekme atıyormuş gibi yaptı. Sırıtarak,"Kaşısana!" dedi.
Çantamı kaldırıma bıraktım ve herkesin içinde ona yumruk atıyormuş gibi yaptım. Ben yaptıkça o yaptı. Yumruk, sağ kroşe, sol kroşe, tekme derken baya bir yol gittik. Herkes bize bakıyordu. Biz de gülüyorduk.
Sonra nefes nefese durdum. O da elinde çantamla yanıma geldi ve yere oturdu. Ne ara çantamı aldı lan bu?
Birbirimize baktık. Sonra bir kahkaha daha... Kafamı karşıya çevirdim ve kuruyemişçiyi gördüm.
"Tuna karşıda kuruyemişçi. Kalk da çekirdek al. Bende az dinleneyim."
"Tabi Prenses başka bir emriniz? Bana ne olum bende yorgunum sen git al."
"Ya Tunaaa."
"Ya Limooon."
"Ama biraz centilmen ol ayol, bu ne böyle!"dedim.
"Kız sen ol centilmen, ben öküzüm ve bundan çok mutluyum maşallah."
"Üff kalk da beraber gidip alalım." dedim ve kalktım.
Elini uzattı. "Kaldırsana be sevabına."
"Bana ne olum, kalk kendin! Manyağa bak." döndüm arkamı ve yürümeye başladım.
"Bu ilişkide odun senmişsin Limonata. Anladım ben."dedi sessiz bir şekilde.
Duydum aslında ama duymamış gibi yaptım. "Ne diyon Tuna, kendi kendine?"
"Yürü diyorum. Gidip de alalım artık. Ne çekirdekmiş arkadaş!" dedi. Yolun karşısına geçtik ve dükkana girdik.
Tuna bana döndü ve gözleriyle çekirdekleri işaret ederek "Seç hadi."dedi.
Yeni kavrulmuş, tuzlu ve beyaz olanı seçtim. Söyledik amcaya ve bir kilo aldık. Öderken amca bize "Maşallah çok yakışıyorsunuz. Allah ayırmasın."dedi.
Hemen olayı ele aldım. "Yok amca sen yanlış anladın. Ben bu davarla birlikte değilim."dedim.
Sonra yardım etsin biraz diye Tuna'ya baktım. Sırıtarak izliyordu amcayla beni, gevşek! Bacağını çimdikledim. Mesajı aldı galiba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEMBE FULAR | Yarı Texting
KurzgeschichtenAnonim17: Kız sana hayran olsunlar. Öpüp de başlara koysunlar. Yemeyip sabaha bıraksınlar. Yollarına paspas olsunlar ... Çakıl36: Kime baktın koç???? Anonim17: Kız seni kendime yapsam mı? YAPSAM YAPSAM :) Çakıl36: Hoşt ulan!