Bölüm 14 'Kolye'

49 10 10
                                    

Medya: Poyraz
İyi okumalarr🦋🦋

🧣🧣🧣🧣🧣

Uras'dan

Bir iki saat dolaştık. Sohbet ettik, güldük, eğlendik. Sonra eve geçip çantaları hazırladık ve taksi beklemeye başladık.8 kişi olacağımız için ona göre bir taksi istedik. Ayrı ayrı taksilerde gitmek istememiştik hiçbirimiz. Buraya gelişimiz gerginlikle geçerken, dönüşümüzün bu kadar güzel olması...

Doblo taksi geldi ve çantaları bagaja yerleştirdik. Öne Barın oturdu. Biz de arkaya sıkıştık. Çakıl'a bir süprizim vardı.

Radyo dinliyorduk ve kadın istek parça alıyordu. Cam kenarında oturduğum için kimse görmesin diye telefonumu çıkardım ve cama yapıştım. Programın telefon numarasında istediğim parçayı ve kime itaf ettiğimi yazdım.

Bir süre bekledim. Zaten yolumuz bir buçuk- iki saat vardı. Mesajım görüldü olunca hemen yerimden fırladım.

Ama bu fırlayış azıcık Limon'un kafasına çarpmamla sonuçlandı. "Enişte bi elin ayağın rahat dursun ya!"

Limon'u görmezden gelip Barın'a bağırdım. "BARIN SES AÇ. BARIN GÖZÜNÜN YAĞINI YİYİM SES AÇ KARDEŞİM."

Arkasını dönüp bana bir bakış attı. "Sebep?"

"ÖLÜYORUM ANLASANA." dedim.

Limon konuşmamıza dahil olup "Kulağımın dibinde bağırıyor Barın. Kurtar beni be Müslüman kardeşim. Aç sesini şu radyonun be." dedi.

Barın gülüp önüne döndü ve radyonun sesini daha çok açtı. Bangır bangır radyodan yapılan yarışmayı  dinliyorduk.

İki dakika sonra yarışma bitti ve kadın konuştu. "Evet sevgili dinleyicilerimiz, mesajlara yazılan bir istek parça görüyorum. Şarkıyı şimdi açacağız ama ondan önce yazan Uras Bey'in sevgilisine iletmemizi istediği bir şey varmış. Çakıl hanım eğer dinliyorsanız, çatlayanları kudurtacağımız güzel günlerimiz olsun çakıl taşım, demiş Uras Bey. Şimdi de o özel parça."

Çakıl anında bana döndü. Aramızda Limon oturuyordu. Onun kafasını azıcık öne itip Çakıl'a bakarak sırıttım.

Ve o şarkı...

Oldu en sonunda oldu bim bam bom
Rüyalarım gerçek oldu bim bam bom
Duyduk duymadık demesin hiç kimse
İşte ilan ediyorum herkese

Çakıl'ın gözleri kocaman açıldı. Bağırarak ben de şarkıya eşlik ettim.

Oh oh oh çok şükür dostlar
Benimde artık bir sevgilim var
Hırsından çatlasın düşmanlar
Şimdi benimde bir sevgilim var

Şarkı devam ederken Çakıl bana gülerek bakıyordu. "Sen şaka mısın Uras?"

Kocaman bir kahkaha attım. Sonra yine nakarata geldi ve o da bana bakarak söylemeye başladı. Ama sadece o değil. Taksici amca dahil herkes bağıra bağıra söylediler. Yol boyu kahkahalar eksik olmadı.

🧣🧣🧣🧣🧣

Poyraz'dan

Dünkü ormandan sonra okula gelmek biraz can sıkıcıydı ama ne yapalım işte bugün Pazartesi'ydi. Okulun bitmesine son 2 ders kalmıştı. Şu an sınıfta oturmuş teneffüsümüzün tadını çıkarıyorduk. Kızlar kendi sınıflarındaydı.

Yanımda oturan Uras'a döndüm. İnternette bir şeyler araştırıyordu. "Napıyosun kanka?" dedim.

Sıkıntılı bir yüz ifadesiyle bana baktı. "Çıkmazdayım be Poyri. Düşündüm düşündüm bulamadım, bende internete yazdım ama orda da çıkmıyor."

PEMBE FULAR |  Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin