7.chances

50 5 6
                                    

*Annie pohled*


Byly jsme dole s Rayenem a byli ticho. Najednou jsme si neměli co říct. Seděli jsme tu asi už hodinu a ti dva byli pořád na hoře musím říct žádný řev nebo tak něco prostě v klidu.

,,No nechcete něco k pití ??" zeptala jsem se

,,Jo já bych si dala čaj" řekla Marry

,,No já si dám kafé jestli můžu" pousmál se

,,Jojo můžeš" šeptla jsem 

Pak jsem šla do kuchyně a vytáhla dva hrníčky a jednu skleničku a dala vařit vodu. Když jsem to zalila vodou odnesla jsem to do obyváku a postavila  na stůl.

,,Tak co nepustíme nějaký film?" zeptala se Marry

,,No mě je to jedno tak co pustíme?" zeptala jsem se 

,,No třeba tam pusť nějakou komedii" řekl Rayen sklesle

Nedivím se mu, holka mu utekla za jiným, zapla jsem tam teda nějaký film. V polovině filmu jsem usla..

*Andy  pohled*


Když jsem zaklepala na dveře tak jsem byla hrozně nervozní. Když se už konečně otevřely dveře a v nich se objevil Charlie s červenýma a napuchlýma očima, chtělo se mi brečet. Uvědomila jsem si že jsem to zavinila já. Z mého přemýšlení mě vyrušil Charliho hrubý ale zároveň zoufalý hlas.

,,Co chceš ?!" vyštěkl Charlie

,,No já vím že jsi naštvaný, ale jdu za tebou víš a chci ti něco říct" řekla jsem

,,Tak pojď dál" řekl už klidným až skoro dá se říct nadšeným hlasem.

,,Tak povídej" vyzval mě

Na nic jsem nečekala a políbila ho.

Po chvíli mi polibky oplácel, to co se stalo to asi tušíte.

Po tom co jsme měli takovou menší atrakci v posteli jsme jenom leželi a povídali. Po chvíli ticha jsem promluvila.

,,Jak to bude dál?"

,,No to nevím.." po chvíli vylezl z postele oblékl si trenky a tričko. A pobídl mě abych vstala a oblékla se. Pak poklekl a v ruce držel růži no nevím kde ji jako vzal?No jo tak zpět do reality když si poklekl tak se mě zeptal..

,,Půjdeš se mnou na rande?" zeptal se a přitom se tak debilně uculoval,neříkej že ti to nepříjde roztomilé? samozřejmě že je to cute :)...a pak jsem odpověděla na jeho otázku.

,,Ano půjdu ráda" usmála jsem se...

,,Tak v osm budu u tebe"

Pak jsme se oblékli a šli jsme dolů za nima. Asi jsme na hoře byli dlouho protože, Annie měla položenou hlavu na Marriiném rameni a Rayen měl položenou hlavu na Anniném rameni. A Marry ta se prostě opírala o gauč. A nejvtipnější na tom je že všichni spali. Jo fakt a byli u toho tak roztomilí.No nechala jsem je tak, a vykradla se dveřmi potichu domů.


Vzala jsem si na sebe černé legíny, černé tílko a na to bílé sáčko, černé botky na podpatku a mini kabelku. Vlasy jsem si nakulmovala dala jsem si mírný make-up a řasenku na rty jsem nanesla jahodový lesk a mohla jít. Tak akorát jsem si chtěla otevřít dveře a počkat venku ale v tu chvíli někdo zazvonil...Charlie.

*Charlie pohled*

Když jsem ji uviděl nemohl jsem z ní spustit oči. Vypadala tak obyčejně krásně.

,,Ahoj" pozdravil jsem

,,Ahojky" pozdravila mě a dala mi pusu. Pak jsme šli do auta a vyjeli jsme ke kinu. Nevím co dávali ale myslím že nějaký romantický film. Cestou do sálu jsme vzali velký popcorn a colu. Když jsme vyšli z kina hrozně jsme se smáli až tak že se za námi lidi otáčeli. Pak jsem ji vzal na večeři do jedné italské restaurace. Zrovna když jsme tam vešli hrála jedna moc pěkná písnička Nezareth - Love hurts. Pak jsme si objednali italské špagety...jak jinak :) Hned mi proletělo hlavou. Musel jsem se pousmát. Když jsme dojedli tak jsme si ještě povídali a popíjeli červené víno.

Ještě jsem ji vzal na pozorování hvězd...z toho byla překvapená

,,Tak fajn tam je velký vůz" ukázal jsem na nebe plných hvězd.

,,Dnešek je skvělý a přeji si aby nikdy neskončil." usmála se

,,Já taky ne" pak jsme tiše pozorovali hvězdy,povídali si a smáli se u toho. Pak už jsme museli jet. Když jsme dojeli k ní domů tak jsem ji doprovodil ke dveřím.

,,Tak fajn děkuji za úžasný podotýkám úžasný večer s tebou moc jsem si to užila, a někdy bych to ráda zažila znovu." zase ten její úžasný úsměv.

,,Neboj určitě bude ještě jedno nebo dva, taky jsem si to s tebou moc užil" řekl jsem a dal ji pusu na líčko celá zčervenala.

,,Hrozně ti to sluší když se červenáš" řekl jsem

,,Tak fajn já už půjdu aby se Annie nebála okey? zeptal jsem se jenom přikývla už jsem se otáčel na odchod když v tom mě popadla Andy za ruku a políbila mě. Do polibku jsem se usmál pak jsem se odtáhl už jsem neměl kyslík. Pak jsem se vydal k autu. Nasedl jsem a pustil si rádio a jel domů za Annie.Když jsem dojel domů byla v domě tma ani se nedivím bylo už něco po dvanácté večer. Rychle jsem vyběhl do svého pokoje šel se osprchovat  a pak jsem si šel lehnout....

Tak fajn dneska další část tak trošku delší...Děkuji ti co to čtou...dávejte prosím votes na kraji máte Andy a písničku...ještě jednou děkuji :)

Tessa

Life chances Kde žijí příběhy. Začni objevovat