29.chances

23 2 4
                                    

O měsíc později

Ano už je to měsíc co tady jsem. Od té doby se toho tolik změnilo. Vlastně ani nevím. Tomu parchantovi se straním je strašně náladový, a poslední dobou tak chladný. Tak strašně se mi stýská po Ashovi, Marry, An  a hlavně po mém bráškovi. Přišla jsem o něj tak rychle a neprávem!. A stále jsem nechápala proč... dyť za to nemůžu, z mého přemýšlení mě vytrhlo bouchnutí dveří. Zvedla jsem hlavu, a koukla na dotyčného co mě vyrušil z přemýšlení. Můj obličej se zamračil, po té co moje oči spatřili toho hajzla.

,,Co tu chceš?!" V mém hlase byla znát jasně nervozita a naštvanost.

,,Nebuď nervózní Annie" řekl klidným hlasem.

,,Tak ještě jednou, co tu chceš?!!"

,,Jdu si pro to co mi patří" řekl a přitom si oblízl své rty. Měla jsem strach. Pomalu se blížil k mé posteli. Prudce jsem se postavila. To jsem ale dělat neměla. Narazila jsem do jeho svalnaté hrudi. Jeho silné ruce se objevili na mých bocích. Chtěla jsem je dát pryč jenže, nemám sílu.

Strčil do mě. Vyjeknutím jsem dopadla na měkkou postel. Ruce mi přivázal kouskem hadru co ležel na zemi. Sedl mi na břicho a já se nemohla nijak bránit,ruce jsem měla svázané. Naklonil se mi k hlavě a začal mě líbat na krku. Chvilku jsem vzdorovala, než jsem dostala ránu. Strhl mi tričko a podprsenku. Kousal mě do prsou. Bolelo to.

Pak mi strhl tepláky i s kalhotkami a oblízl mě. Zaskřehotala jsem. Dostala jsem další ránu. "Vezmu si tě Annie," oznámil mi. Nandal si kondom a bez varování ho do mě vrazil. Bolelo to. Tak strašně moc. I když panna nejsem. Větší bolest jsem nezažila.

Začal tvrdě přirážet, a vůbec na mě nebral ohledy. Pak přirazil dost tvrdě a naposledy. Vyvrcholil. Líbnul mě na tvář, a pošeptal mi do ucha: 

,,Konečně jsem se dočkal Annie Wilsonová" pak si posbíral své věci a zmizel.

Po téhle události jsem se rozplakala. Tak moc chci domů.

Jenže odsud se už nikdy nedostanu. Možná.

Takžee zase po dlouhé době jsem se rozepsala. Snad teď už bych mohla přidávat díly pravidelně. Tenhle díl je opožděně k Vánocům. Doufám že jste si Vánoce hezky užili. A taky to je můj narozeninový díl. Ano měla jsem narozeniny. Před 17 dny. Děkuji za 1K přečtení, strašně si toho vážím. Mooooc děkujiii. A užijte si další díl :-*



Life chances Kde žijí příběhy. Začni objevovat