Charlie pohled*
Sakra.Sakra. To jsem zase podělal. Chtěl jsem to napravit místo toho se ještě s Annie pohádám, od Ashe dostanu do držky a nakonec se rozejdu se svojí holkou. Doufám že to nemyslí vážně. Po včerejšku tady Andy teda všichni zůstali. Já celou noc nezavřel ani oko. Vůbec. Nemohl jsem usnout. Dneska to musím napravit. Ať už s Annie tak i s Andy a s Ashem taky, je to přece můj nejlepší kámoš. Vstal jsem z postele a vydal se do koupelny. Osprchoval jsem se a vylezl z koupelny. Oblékl jsem si bílé tričko a černé džíny. Sešel jsem po schodech dolů do kuchyně. Všichni ještě spali. Dneska mám v plánu to vše spravit.
Nasnídal jsem se, vzal si bundu obul si svoje vansky a vyšel ven do rušného centra Londýna..
Ash pohled*
Ráno jsem se probudil a koukal na Annie jak spí. Byla tak roztomilá. Vzal jsem si mobil a vyfotil si jí jak sladce spí. Měla úsměv na tváři. Nastavil jsem si tu fotku jako tapetu a šel jsem do koupelny. Osprchoval jsem se a vylezl. Oblékl jsem si svoje čisté oblečení. Ptáte se proč asi čisté. Když jsem tady někdy více krát spal tak jsem si tu nechal pár věcí abych nemusel nosit to špinavé. Vyšel jsem z koupelny a podíval se na Annie. Musel jsem se usmát rozvalovala se po celé posteli usmívala se. Šel jsem do kuchyně. Vyndal jsem si misku do ní nasypal čokoládové křupky z lednice jsem vyndal mléko a nalil ho na ty křupky. Ano jsem tu už jako doma. Snědl jsem si svoji moc dobrou snídani. Vyšel jsem po schodech nahoru a vlezl do pokoje. Annie pořád spala. Sedl jsem si na postel a všiml jsem si že moje milá Annie nespí. Herečka to je. Pomyslel jsem si.
,,dobré ráno" pozdravila mě.
,,spíš poledne" uchechtl jsem se.
,,jejku proč jsi mě nevzbudil určitě jsi se musel nudit" řekla a našpulila rty.
,,jsi roztomilá když spíš" řekl jsem a mohl si všimnout jejich červených tváří.
,,no jo ty taky nejsi k zahození" řekla a vstala z postele. Namířila si to přímo do koupelny. Jenže ji zastavila moje ruka. Vzal jsem ji za zápěstí a přitáhl ji k sobě.
,,na něco jsi zapomněla" řekl jsem
,,co když jsem zapomněla schválně ?" zeptala se
,,no jo no" řekl jsem a bezmyšlenkovitě jí políbíl. Vychutnával jsem si její sladké měkké rty. Odtáhl jsem se protože jsem neměl kyslík. Annie se jenom usmála a zaplula do koupelny. Asi po deseti minutách vyšla. Měla na sobě černé džíny a volnější pruhovaný svetřík. Usmál jsem se na ní a podal ji ruku. S úsměvem ji chytla a mohli jsme jít dolů. V obýváku seděla Andy která měla kruhy pod očima. Naštvaná Marry a její přítel. Stále nikdo neví jak se jmenuje :D. Všichni byli po tichu jen jeden tady chyběl. Charlie. Pomyslel jsem si. On tu ani moc nechyběl. Sedli jsme si a dívali se na televizi. Nikdo se na ní nedíval všichni byli zabraní ve svých myšlenkách. Ani jeden nepromluvil. Naprosté hrobové ticho. Najednou zapípal Andin mobil. Smska.
Vzala mobil do ruky. Když si přečetla zprávu rozšířily se jí zorničky. Co když jí někdo vyhrožuje. Nebo jí chce někdo zabít?..co když?...Je to jen smska ty tupče! nikdo jí nechce zabít. Pak položila mobil. Podívala se na nás a nic neříkal. Asi po dvou minutách se ozvala. Řekla jen pouze jedno slovo. Jeho jméno.
,,Charlie" řekla.
,,co ti napsal?" zeptala se Annie.
,,že mám být v sedm nachystaná" řekla.
,,asi mu na tobě vážně na tobě záleží" řekl jsem.
,,ty se ho ještě zastáváš?" vyjekla Annie
,,ne Annie chová se tak protože tě má rád nechce přijít i o tebe. Víš on to moc špatně nesl když vám umřel táta a na tobě Andy mu taky moc záleží. On tě miluje a proto si myslím že by jsi mu měla dát druhou šanci i ty Annie, já si sním potom chci promluvit, protože je to stále můj nejlepší kamarád a už jsme něco spolu zažili."
,,asi máš pravdu" řekli An a Annie společně.
Pak jsme si jen povídali..
..............................
Večer*
Andy pohled*
Byla jsem nervozní. Já Charliho miluji. Vždycky to tak bylo a bude. Já ho nepodpořila když mu vadil vztah Ashe a Annie. Já nechtěla říct že je konec. Přepískla jsem to. Právě se připravuji na tu večeři. Vzala jsem si na sebe šedé šaty s černými puntíky. Nakulmovala jsem si vlasy. Dala si řasenku a rty jsem potřela leskem. Vzala jsem si černou mini kabelku. Dala jsem do ní mobil a klíče. Právě jsem chtěla otevřít dveře když v tom zazvonil zvonek. Charlie. Pomyslela jsem si. Strašně moc ho miluji. Otevřela jsem dveře, stál tam Charlie s bílou kytici růží v ruce. Moje oblíbené. Usmíval se. Měl na sobě bílou košili, černé sako a černé džíny. Byl roztomilý s tím jeho neodolatelným úsměvem.
,,Ahoj moc ti to sluší" řekl a já zase zčervenala.Zase.
,,Ahoj děkuji" pak jsme se vydali na večeři.
Objednali jsme si. Já si objednala zeleninový salát a Charlie si objednal italské špagety. Jako vždycky.
Povídali jsme si. Ale většinou jsme byli potichu. Chtěla jsem zaplatit ale Charlie mě zastavil. Zaplatil za mě.
Pak jsme šli na procházku na pláž. V tichu jsme se procházeli až dokud Charlie nepromluvil.
,,Hele An já se ti chci omluvit, omluvit za všechno. Ano přehnal jsem to a nechtěl jsem to dostat až sem. An já tě miluji. A dám Ashovi šanci. Jenom přece je to můj nejlepší kamarád a Annie je moje sestra. Nechtěl jsem Annie ublížit ani tobě já tě milu-" nenechala jsem ho to doříct. Zastavila jsem ho a otočila k sobě a políbila ho.
,,Já tě taky miluji, a moc dobře vím jak máš Annie rád já vím že jsi to tak nemyslel já to moc dobře vím" řekla jsem mu a znova ho políbila.
,,Moc ti děkuju za druhou šanci" řekl a usmál se.
,,Půjdem už domů ?" zeptala jsemse ho.
,,Jo půjdem" řekl a vydali jsme se na cestu domů.
Když jsme došli k němu domů šli jsme přímo do obyváku kde jsme se ještě chvíli dívali na televizi. Pak jsme se vydali nahoru do pokoje. Já se šla osprchovat a Charlie mi podal oblečení na spaní. Po deseti minutách jsem vylezla z postele a šla si lehnout. Charlie vlezl do koupelny a osprchoval se. Po pěti minutách vyšel a lehnul si ke mě. Ještě chvíli jsme si povídali a smáli se. Potichu.
Pak jsme ve společném obětí usli....
Tak jo lidi tohle je další díl. Předem se omlouvám za chyby. Děkuji za votes a komety. Dávejte zase další votes a komenty. Děkuji za přečtení. Tessa*