Annie pohled*
Ráno jsem se probudila a cítila jsem na sobě něčí pohled. Byl to Ash. Usmíval se jako sluníčko. A když jsem se na něho podívala tak jsem cítila jak mi hoří tváře. Ash se usmál ještě víc tím pádem ukázal svoje krásné bílé zuby.
,,víš že ti to strašně sluší když se červenáš" Když to řekl třískla jsem hlavou do polštáře protože jsem musela být červená až někde na zadku. Ash se začal smát. Spražila jsem ho pohledem a začala se taky smát. Já se přestala smát a Ash taky. Začal se přibližovat. Byli jsem tak blízko že by ani papír mezi nás nevlezl. Byla jsem to já co tu malou škvíru zaplnila. Políbila jsem Ashe a překvapivě začal spolupracovat.
Museli jsme se od sebe odtáhnout nejen že jsme neměli kyslík ale také nás vyrušil Charliho křik. Byla jsem na něho naštvaná. Chápu že Ash je jeho nejlepší kamarád ale je mi líto že mi nevěří.
,,budííček" řval Charlie po celém domě. Vzít paličku přetáhnout ho přes držku a zakopat někde hluboko v lese. Musela jsem se usmát nad mojí myšlenkou.
,,copak se tak usmíváš" vyrušil mě ze snění Ash.
,,ale nic" pak jsem vylezla z postele a šla do koupelky cestou jsem si vzala oblečení.
Osprchovala jsem se a vzali na sebe bílé tílko,modré mini kraťásky ..vlasy jsem dala do vysokého copu dala jsem si řasenku a vylezla z koupelny. Ash seděl na posteli a čekal. Když zaregistroval že jsem vylezla otočil se na mě a vykulil oči.
,,copak?" zeptala jsem se.
,,moc ti to sluší" zalichotil mi.
,,tak co jdem dolů?" zeptal se.
,,jo víš že bude mít Charlie zítra narozeniny?" zeptala jsem se.
,,jo vím už mám dárek ty?"
,jo má, a o dva dny mám narozeniny já"
,,takže on je 30.4. a ty jsi 2.5.?"
,,jo už to tak bude"
,,no to abych ti běžel koupit dárek ale později tak jdem?"
Kývla jsem a šli jsme do kuchyně tam seděla rozesmátá Andy v košili od Charliho. A Charlie se taky smál seděl na proti Andy. Když nás zaregistroval tak mu úsměv spadl.
,,copak kde jste byli tak dlouho?" zeptal se.
,,co tebe to zajímá?"
,,a víš že zajímá?" řekl trochu naštvaně.
,,a co já s tím? taky se nezajímám".
,,jenže Ash je můj nejlepší kamarád !!" rozkřičel se
,,Andy je taky moje kamarádka a taky ti nevyčítám že s ní spíš!" zakřičela jsem hodila sklinku do dřezu vzala si svoji modrou kabelku a modré žabky a vypadla. Nezapomněla jsem třísknout pořádně dveřmi. Ještě jsem slyšela jak na mě ti tři volali ale to už jsem ignorovala. Cítila jsem horké slzy na mých tvářích...
Šla jsem na své oblíbené místo. Byl to malý opuštěný plac za lesem. Byl tu výhled na zapadající slunce. Podstatě bylo tu krásně sedla jsem si na starou lavičku. Dala jsem si nohy k sobě a brečela. Charlie, Ash, Andy a Marry mi pořád volali psali a asi po třech hodinách to vzdali. Bylo už hodně pozdě bylo 8 hodin večer a tak jsem se vydala zpět.Ještě než jsem došla domů po cestě jsem zašla do baru. Moc jsem toho nepila Charlie mám zítra narozeniny.
.................
Došla jsem domů. V obýváku se svítilo a šlo od tam tuď slyšet hlasy. Všichni tam byli. Úplně všichni i Ash divila jsem se myslela jsem si že ho vyhodí hned po tom co jsem odešla ale ono nic. Vešla jsem do obýváku a všechny hlasy se utišili. Ty vyvalené oči všech si budu pamatovat do konce svého života. No to trochu přeháním...Zdá se že jsou všichni vystrašení ani se nedivím musím vypadat jak obluda z bažin. Chvíli jsem tam ještě stála a už se chystala jít ale Charliho naštvaný hlas mě zastavil.
,,Kde jsi byla?" zařval až jsem se ho lekla
,,daleko od tebe" řekla jsem tiše
,,lásko klid, nemusíš na ní tak křičet nic neudělala" řekla mu Andy.
,,co jsi to dovoluješ!" znovu zařval Andy ho chytla za ruku a mě zase tekly slzy proudem.
,,na to ti nemám co říct" na konci věty se mi zlomil hlas. Marry ke mě přišla a obejmula mě já ji od sebe odtrhla. Podívala se na mě zděšeným výrazem.
,,tak ne?" řekl naštvaně a přiblížil se ke mě..
,,ty jsi pila?" zeptal se šokovaně.
,,jo pila a co je ti do toho?" zase se mi zlomil hlas.
,,já jsem tady starší a ty mě budeš poslouchat!" poslední slovo vykřiknul a dal mi facku pocítila jsem štíplavou bolest chytla jsem se za tvář a utekla nahoru.
Asi hodinu jsem ležela na posteli a poslouchala co se dole děje. Marry křičela po Charlim jak to přehnal to samé Andy a pak Charlie křičel po Ashovi cítila jsem jak mi po tváři tečou slzy. S Ashem ani nechodíme jsem zatím kamarádi a on nám to vyčítá. Já mu to taky nevyčítám že se vyspal s mojí nejlepší kámoškou. Moje myšlenky šly stranou jakmile někdo zaklepal na dveře.
,,dále" řekla jsem
Dovnitř vešla Andy...
,,co potřebuješ? zeptala jsem se
,,Annie je mi to moc líto, Charlie chce s tebou mluvit."
,,dobře řekni mu že ho nechci ani vidět!."
,,ale noták" na to jsem jí nic neřekla..
,,fajne.." pak odešla a zavřela za sebou dveře. Vylezla jsem z postele a šla teda dolů. Bylo mi jedno jak vypadám. Za to může Charlie tak ať vidí jakou bolest mi způsobil. Sedla jsem si naproti co nejdál od něho k Ashovi.
,,takže jsem chtěl s tebou mluvit" začal..
,,no tak mluv"
,,přestaneš se s Ashem bavit, žádné smsky hovory nebo něco jiného tady máš novou sim kartu. A pro jistotu tu starou mi dáš. To samé jsem udělal i Ashovi" hned jak to řekl začaly se mi po tváři kutálet slzy.
,,ne to si děláš srandu že jo?" řekla jsem mezi vzlyky.
,,vypadám snad na to?"...
,,nenávidím tě, nenávidím !!" zakřičela jsem na něho a běžela do pokoje samozřejmě tu jeho kartu jsem mu hodila do obličeje se mnou si zahrávat nebude! za chvíli mám 18 ..
Slyšela jsem své jméno ale na to už jsem nereagovala. Lehla jsem si do postele a vzlykala. Najednou mě vyrušilo jemné bouchání kamínky o okno. Vstala jsem a otevřela okno..na verandě stál Ash. Měl rudé oči od pláče a monokl pod okem.
,,Ashi" promluvila jsem na nic nečekal a políbil mě.
,,co se ti stalo ??" zeptala jsem se zvědavě
,,Charlie mě uhodil" když to řekl zatajil se mi dech...
,,to bude dobré"
,,Annie já budu muset jít nechci aby mě tady našel."
,,nenajde...prosím zůstaň." poprosila jsem ho. Ash kývl a lehl si na moji postel. Já šla do koupelny se osprchovat. Oblékla jsem si pyžamo a šla k posteli. Pro jistotu jsem ještě zamkla dveře. Pak jsem si lehla k Ashovi dal mi pusu do vlasů.
,,dobrou kotě" šeptl
,,dobrou" šeptla jsem na zpět.
Pak jsme ve společném obětí usli...
Tak jo lidi tady je další díl...sorry za chyby...je trošku delší...tak jinak dávejte votes komety atd...Moc vám děkuji ti co to čtete..chtěla jsem tu dát písničku ale nejde mi sem překopírovat odkaz...jinak díky další díl možná zítra :)
Tessa*