Charlie pohled*
Jen co odešli tak jsem vrazil pětí do stěny.
,,sakra Charlie vzpamatuj se!". křičela na mě Marry.
,,jak? jak když nechci aby spolu byli." řekl jsem v klidu.
,,sakra Charlie jestli je nenecháš tak je konec jasné!?" tentokrát se rozkřikla Andy.
,,to nemyslíš vážně že ne?" zeptal jsem se dyť to fakt nemůže myslet vážně. Sakra!
,,ale jo myslím, podle mě má Annie právo být šťastná a ty musíš Ashovi věřit že jí neublíží, ty to nevidíš jak je zamilovaná? noták dej mu šanci prosím udělej to pro mě a Annie"
,,fajn" řekl jsem.
,,tak jo lidi jdem někam?" zeptala se Marry
,,jo můžem do baru" řekl jsem. Viděl jsem jak je Andy nervozní. Chytl jsem ji za ruku aby se uklidnila a zabralo to. Usmál jsem se na ni. Ona mi úsměv obětovala. Vešli jsme dovnitř a sedli k volnému "stolu"...
Marry zašla pro alkohol a pak už si pamatuju že mě nějaká kočka brala do volného pokoje a Andy to rozhodně nebyla....
Andy pohled*
Všichni jsme byli na mol. Jediné co si pamatuju bylo to že mě nějaký sexy kluk vedl do pokoje. A povím vám byl perfektní...ten kluk a ne ten pokoj na něho jsem sotva viděla..
.................
Ash pohled*
Leželi jsme vedle sebe a povídali si. Sem tam jsme se políbili a zasmáli. Bylo mi neuvěřitelně. Ani popsat to nejde. Uvědomil jsem si že ji miluji a pro ní budu i trpět protože mi na ní moc záleží. Cítil jsem její pohled. Cítil jsem jak se otřásla zimou.,,je ti zima?" zeptal jsem se a ani jsem nemusel.
,,trochu" šeptla. Sedl jsem si a sundal si mikinu. Pak jí oblékl Annie.
,,dyť ti bude zima" zase šeptla.
,,to nic hlavně ať není tobě zima." Pak bylo zase ticho.
,,věděla jsem, že ty budeš ten do kterého se zamiluju." řekla a mě to u srdce zahřálo.
,,já to zase netušil, budeš mojí dívkou?" zeptal jsem se...
,,ano" pak jsem se na ní otočil a políbil ji. Celou tu dobu mě skenovala pohledem.
,,tak co jdem už?" zeptala se. Kývl jsem. Pak jsme všechno zbalili a vydali se na cestu zpět. Otevřel jsem a Annie vešla dovnitř. Sundal jsem si boty a šel směrem do kuchyně. Napil jsem se vody a šel za Annie do pokoje. Právě se sprchovala. Po deseti minutách vylezla a pustila mě. Osprchoval jsem se vzal si svoje tričko a šel si k ní lehnout. Ještě chvíli jsme si povídali a pak jsme ve společném obětí usli....
Ráno*
Annie pohled*
Vzbudila jsem se jako první. Vstala jsem a šla se osprchovat do koupelny. Oblékla jsem se a vešla do pokoje. Ash ještě spal. Vypadal tak roztomile. Toho jsem musela využít. Vzala jsem mobil a vyfotila jsem si ho. Pak jsem si tu fotku nastavila jako tapetu mého mobilu. Pak jsem rychle ale potichu seběhla do kuchyně udělat snídani. Udělala jsem palačinky. Nalila jsem džus a dala ho na tácek společně s palačinkami. Vyšla jsem po schodech nahoru. Ash už seděl na posteli a čekal. Byl hodně rozespalý.
,,dobré ráno lásko" pozdravil mě, hned jsem zčervenala.
,,dobré" a v tu chvíli jsem si uvědomila že je to můj přítel.
Posnídali jsme a šli jsme k nám.
..............................
Když jsme dorazili vešli jsme do kuchyně. Všichni tam seděli potichu. Jediná Andy brečela a Charlie měl slzy na kraji. Všichni vypadali hrozně jak kdyby byli v baru...
,,co se stalo?" zeptala jsem se..
,,Andy mě podvedla !" vykřikl Charlie.
,,byla jsem opilá kolikrát ti to mám říkat, ty jsi se taky válel s nějakou krávou v posteli."
,,jenže na rozdíl od tebe jsem se s ní nevyspal"
,,sakra nechte toho, nějak se to vyřeší" řekla Marry
,,ne nevyřeší je konec a ty!"...ukázal na mě prstem
,,necháš Ashe na pokoji nebudete spolu !" vykřikl až jsem nadskočila..už zase jsem cítila horké slzy jak mi padají po tvářích..
,,už saze? a já ti věřila, máš smůlu s Ashem spolu chodíme!"
,,co?! tak je mezi váma definitivní konec!" vykřil.
,,proč?! jenom proto že ty jsi už nezadaný? jsi srab Charlie!" vykřikla jsem, a to jsem dělat neměla Charlie mi vlepil facku už zase, tentokrát Ash zasáhl pořádnou mu vrazil až se svalil na zem.
,,za tohle si můžeš sám Charlie!" řekl Ash nepříjemným hlasem. Pak mě popadl za ruku a táhl mě směrem pokoj.
Lehli jsme si na postel. A já mu plakala do hrudi. Takhle jsem si dnešní den nepředstavovala, a to jsem měla v plánu se s ním usmířit, zase to nevyšlo, protože si to nezaslouží..
Tak jo lidi omlovám se předem za jakékoliv chyby. Dávejte votes v případě komenty. Děkuji těm co to čtou... Tessa