21.chances

17 4 0
                                    

Andy pohled*

Když mi Charlie řekl co se stalo, nemohla jsem tomu uvěřit. Nechtěla jsem uvěřit tomu že si Ash ublížil. Charlie byl mimo celou dobu než jsme nastoupili do auta. Byli jsme celkem dost daleko od Londýna. Charlie zaparkoval auto. Když jsme došli na recepci řekli nám patro a pokoj.

,,Patro 5, pokoj 200"

,,Děkujeme" Pak jsme si přivolali výtah.  Na chodbě seděla Annie a plakala.

,,No ták Annie neplakej" řekl Charlie a schoval jí hlavu do hrudi.

,,Jak bych nemohla?!" rozkřikla se Annie

Ze dveří vyšel doktor.

,,Dobrý den, vy jste nějací rodinní příslušnici?"

,,Ano já jsem jeho přítelkyně" řekla a vstala...


Annie pohled*

,,Ano já jsem jeho přítelkyně" řekla jsem a vstala

,,Váš přítel je v pořádku nic závažného se mu nestalo, necháme si ho tu ještě jeden, dva dny na pozorování"

,,Dobře" řekla jsem v klidu, pěkně se mi ulevilo...

,,Můžu za ním?"

,,Jistě že ano"

Pak jsem už na nic nečekala a vešla dovnitř. Ash seděl a díval se z okna.

,,Ahoj" řekla jsem, Ash se mírným trhnutím otočil. Měl slzy v očích a smutný výraz ve tváři.

,,Co se děje?"

,,Ublížil jsem si" řekl

,,Ashi" povzdechla jsem si

,,Chtěl jsem si ublížit, a tím jsem ublížil i tobě"

,,Já ti to odpouštím" řekla jsem s úsměvem.

,,Ano, proč bych ti neodpustila"

,,Miluji tě" řekl.

,,Miluji tě" pak už jsem cítila ty jeho úžasné měkké rty na těch svých.


Fajn lidi, to je taková kratší, děkuji za to že to čtete, je to strašně nudné ale co. Dávejte votes a komenty..děkuji Tessa*




Life chances Kde žijí příběhy. Začni objevovat