Sarah pohled*
Sakra...moje hlava je jak v jednom ohni. Když jsem se trochu vzpamatovala porozhlídla jsem se kolem sebe. Byl tu nepořádek. Musela jsem se usmát. Ostatní se tu váleli všude možně. Natali byla na stromě? Vážně si musím zajít k očnímu, Annie ležela na lehátku v bazéně..se divím že ještě nespadla. Charlie a Ash spali na zemi v divné poloze, na co to myslím. Uchechtla jsem se ..no a An ta ležela na stole rozpláclá jako moucha..bože co to se mnou ten alkohol udělal? Pomalu se Annie začala probouzet, rozmáchla rukama, prudce si sedla a tím pádem dala placáka do bazénu, já dostala takový výtlem že se začali budit i ostatní no Natal hodila držku se stromu, smíchy jsem se svíjela na zemi až mě začala bolet hlava. Šla jsem do domu pro pití a tabletky, z venku jsem jen slyšela pouze sprosté nadávky od Natali..
,,kurva! kurva! kurva!"
Annie pohled*
Co si pamatuji ze včerejška? Nic..vůbec nic. Mám totální okno. Začala jsem se probouzet. Rozmáchla jsem rukou a prudce se posadila ale to jsem dělat neměla. Cítila jsem už pod sebou mokro. Skončila jsem v bazéně..no neříkej ty si ale chytrá..Já vím..Vážně se tu dohaduji se svým svědomím když se tu skoro topím? Ta moje logika. Pomalu jsem vyplavala na břeh a pořádně se nadechla..
,,No už jsem si myslel že jsi se nám utopila" uchechtl se Charlie
,,Ne neboj, jen jsem si tam dole povídala se svým svědomím"
,,Já si vážně někdy myslím že jsi retardovaná a potřebuješ pomoc" řekl a začal se smát..typickej Charlie
Já že potřebuji pomoc? To on se tady směje jak retardovaný debil. V tom někdo hodil držku a Sarah se začala smát. Natali hodila držku, to snad nezačali jsme se s Charlim smát. V tu chvíli jsem to využila a stáhla ho k sobě do vody. Smích ho hned přešel místo toho začal pištět jak malá holka. A to si říká chlap. Vylezla jsem z vody a šla Natali pomoct.
,Jjsi v pořádku?" Zeptala jsem se ji
,,Jo až na to že mám kocovinu a spadla na držku tak v poho" řekla a uchechtla se. Pomohla jsem ji vstát a šli jsme společně ten bordel uklidit. Pak jsme se šli s holkami upravit. Pak jsme strávili celý den na zahradě poslouchali hudbu, dělali různé kraviny...
Tak jo lidi po strááášně dlouhéé době jsem napsala další část. Jelikož jsem jsem neměla čas nemohla jsem psát. A teď jsou prázdniny tak budu teď přidávat. Strašně děkuji k 800set přečtení, udělalo neskutečnou radost. Takže moc všem za to děkuji.
*Tessa*