18.chances

30 5 1
                                    

Annie pohled*


Od té doby co teď s Ashem spolu oficiálně chodíme a Charlimu to nevadí, Ano řekli jsme mu to. Žádné námitky, prostě byl v klidu. Ano přiznávám já i Ash jsme byli hrozně nervozní a taky jsme se trochu báli, ale na něm to bylo taky poznat že je nervozní. Právě se chystám vyrazit s Marry, Andy má nějaké důležité "záležitosti". Ash šel s kámošem na pokec. Rychle jsem si na sebe vzala modrošedé až světlé šedé letní šaty na kolena. Vlezla jsem si do koupelny a trochu se nalíčila. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Sešla jsem schody a šla ke dveřím. Obula jsem si černé lodičky a přes rameno si mini kabelku. Rozloučila jsem se s bráškou a vyšla. Před domem mně čekala Marry...


,,Ahojky" pozdravila jsem ji a objali jsme se.

,,Ahoj" řekla

,,Tak co jdem?" zeptala jsem se

,,Jojo"

Šli jsme do malé kavárny kousek od parku. Zalezli jsme dovnitř a objednali si. Šli jsme si sednout někam dozadu. Bylo to tady hodně útulné. Zdi z mramoru, dřevěné malé stoly prostě paráda. Když nám donesli naše latté tak jsme si povídali zhruba celé dvě hodiny.

Povídali jsme si o všem možném, od školy po vztahy. Pak Marry musela už jít tak jsme se rozloučily. Odešla. Já jsem šla domů. Cestou jsem přemýšlela jenže do mně někdo vrazil. Spíš já jsem do někoho vrazila. Byla to holka. Měla modré až tyrkysové vlasy, modré oči a byla roztomilá.

,,Ou promiň" omluvila jsem se

,,To nic" řekla milým hlasem

,,Promiň koupím ti nové kafe" no jistě že jsem ji rozlila kafe, jenže ona se začala smát...

,,To nech být".

,,Fajn no nechceš zajít do parku?" zeptala jsem se.

,,Jo můžeme".

,,Jo abych nezapomněla jsem Annie"

,,Natty" představila se.

Za tu hodinu co jsme spolu strávili jsem jí dost poznala no a jak jinak je to takový blázen....

Natty pohled*

Annie je moc fajn. Celkem jsem se o ní dost dozvěděla. Je taková klidná a hodná ne jako já. Jsem takový blázen.

Annie pohled*

Vyměnili jsme si telefonní čísla a rozloučili se s tím že se ještě někdy uvidíme. No já jsem si to zamířila domů. Charlie doma nebyl. Asi venku. Udělala jsem si večeři najedla se a šla do pokoje. Osprchovala jsem se a šla si lehnout...

Ash pohled*

Byl jsem s kamarády venku. V parku jsme potkali Charliho. Představil jsem ho klukům a kecali jsme. Pak jsme šli do baru mně se moc nechtělo a jednou mi to neublíží. Vlezli jsme dovnitř a mně ovinula smrad cigaret a alkoholu. Šel jsem k baru a objednal jsem si vodku...jednu, druhou, třetí...a další další a další..pak za mnou přišla nějaká bruneta. Chvíli jsme si povídali a pak už jsem jí táhl někam domů.


Vlezli jsme do domu Charliho. Annie by měla být venku. Počkat Annie! okamžitě jsem jí od sebe odstrčil a vyprovodil jí z domu. Šel jsem nahoru vlezl jsme do Anniiného pokoje.


Na posteli ležela Annie.


,,A-shi?" usmála se na mě.


,,Ahoj lásko"


,,Ty jsi opilý"


,,Trošku" oba jsme se zasmáli.



Tak jo po dlouhé době další díl. Omlouvám se za mojí absenci..Dávejte votes komenty...Je takový kratší no....


Life chances Kde žijí příběhy. Začni objevovat