*Marry pohled*
Seděli jsme v autě a povídali si. Nevím co to Andy napadlo dobře ví že Annie není pomsty chtivá mrcha. Ale úžasně vypadajicí a milující citově založený člověk. Ne každý má, tak velké srdce jako Annie. To si o ní myslím já, neříkám že si to myslí každý.
,,za jak dlouho tam budeme?" zeptám se nedočkavě.
,,nevím tak ještě pět minut asi?" odpověděla otázkou.
,,no jo co budeš dělat až ji uvidíš ??"
,,No to nevím v první řadě si s ní promluvím a v druhé to uvidíme" úsměv zase se usmála ona to bere vždy tak pozitivně. Neuvěřitelné. No pak už jsme byli ticho..
*Annie pohled*
Když se mě Marry zeptala co budu dělat, když uvidím Andy tak jsem chvilku váhala ale, proč jí neodpustit když mi to vysvětlí, tak to určitě pochopím.
Když jsme dojeli před chatku, tak jsme společně vylezli z auta a šli směrem k chatce. Marry otevřela dveře a světe div se. Všude byli vlašky od alkoholu, její a klučičí oblečení. Ach jo ta byla zase někde v baru, a po cestě si vzala sebou nějakého fešáka. Ten někdo byl Calum. Nejlepší kamarád její sestry.
,,Božee Andýýý!" zařvala Marry na když jsme stáli u prostřed jejího pokoje. Ano jejího každá tady máme svůj pokoj.
,,Co je?" zeptá se ospale, a až pak ji to dojde že tu jsme my. Rychle se vymrští do sedu a vykulí na nás oči.
,,Ježiši co tu děláte?" zeptá se zmateně.
,, No hledáme tě" řekne jí Marry.
,,Jo měli by jsme si promluvit okey? tak si pohni. My zatím uklidíme ten bordel a pak tě počkáme v autě."
Potom už jsme šli dolů já uklidila ty vlašky a Marry poskládala věci a utřela stůl. Když jsme to měli hotové šli jsme do auta čekat tak jak jsem řekla.
*pohled Andy*
Do háje co tady dělají? Já myslela že mě Annie nenávidí, ale ne ona přijede. Tak jsem to nechtěla. Radši jsem se oblékla do čistého oblečení, Jo jo máme tady i náhradní oblečení kdyby náhodou. Probudila jsem Rayena aby se oblékl.
,,Co se stalo kotě??" zeptal se
,,No víš měli jsme tady menší návštěvu" řekla jsem
,,Jakou? koho?" zeptal se zvědavě.
,,Annie a Marry" zatajil se mu dech
,,Co tady chtěly?"
,,No víš Annie si chce promluvit"
,,O čem? o tátovi?"
,,Jo asi jo" pak se Rayen oblékl a mohli jsme jít dolů. Vzali jsme si ještě na cestu jablko a mohli jsme jít.
Když jsme došli k autu Annie vykulila oči. Jo ti dva se znají, byl to její bývalý kluk. Jenže se rozešli protože jí podvedl. Se mnou. Ona to ani neví. No nastoupili jsme do auta a zrovna hrála moje oblíbená písnička od Demi - Nightingale. Celou cestu zpět do Londýna nikdo nepromluvil. Jen Annie a Marry se tam něčemu ve předu smáli. Když jsme dojeli k jejímu domu tak jsme vylezli z jejího auta a šli jsme do domu. A ještě jednu věc Rayen a Charlie se nemají moc v lásce, asi proč to je jasné. Když jsme vešli do vnitř šli jsme rovnou do kuchyně jenom já a Annie..
*pohled Charlie*
Když jsem přišel od Ashe tak jsem šel rovnou do mého pokoje. Doma nikdo nebyl tak jsem si dal odpolední sprchu a šel si udělat kafé a se dívat na film. Bylo už půl 7 a Annie nikde, zvláštní. Šel jsem do kuchyně si udělat večeři. Když jsem seděl u stolu v kuchyni najednou klaply dveře. Do kuchyně přišla Annie s Andy nevěřícně jsem koukal na obě dívky přede mnou. Annie našla Andy jak já jsem šťastný.,,Tak fajn vysvětluj " řekla Annie
,,No víš když jste se ten jeden týden ani jeden neobjevil, tak já s mamkou jsme šli do nemocnice něco zařídit, a po cestě jsme se stavili k vašemu tátovi. Když jsem vycházela z pokoje tak mě odchytil doktor a řekl mi to. Nařídil mi abych vám to neříkala. Podle doktora to váš táta věděl, že měl nádor. Proto ze neukazoval takovou dlouhou dobu doma. Nechtěl vidět vaše smutné tváře tak radši nasedl opilý do auta a chtěl se zabít. Já vám to nemohla říct ale tak strašně chtěla, vykolejilo mě to když umřel, a musela jsem ti to říct a pak odejít."
,,Sakra Andy tohle už nedělej okey?" Nám můžeš říct cokoliv vždycky jsme byli a budeme rodina" řekne Annie , byl jsem zmatený ale na druhou stranu jsem Andy chápal. A nedokázal jsem pochopit jedno jak jsem se mohl tak rychle zamilovat. Měl jsem úsměv na tváři jenže ten mi rychle zmizel jen co do kuchyně vešel Rayen a dal Andy polibek. Nahodil jsem smutný obličej a odešel z kuchyně..
*pohled Andy*
Nevím co to s Charlim najednou bylo, ten smutný obličej viděl každý kdo tu byl, a pak najednou se sebral a pak odešel z kuchyně.
,,Co se stalo?" zeptala jsem se
,,Víš Andy to ti musí Charlie říct sám" řekla Annie
,,Oh aha chápu"
,,Věřím" řekla Marry
,,To se vyřeší"
,,No právě to nevím"
,,Ale Charlie je jako můj bratr a Rayena miluji" řekla jsem ale sama jsem dobře věděla že je to naopak.
,,Nekecej máš to naopak" řekla s úsměvem Marry. Sakra ony mě tak dobře znají proto to jsou moje nejlepší kamarádky...Annie na mě mrkla a já jsem se vydala za Charlim...
Tak děkuji za čtení tady máte další takovou delší část. Dávejte votes čtěte moc mě to těší. Na boku máte písničku :) a Rayena.
Tessa