,,Hej Annie vstávej!" volá na mě Charlie z chodby. ,,Ještě pět minut !" vyhrabu se z postele a jdu do koupelny udělat ze sebe člověka. Otevřu skříň vytáhnu černé džíny, a bílé tílko s potiskem, udělám si na hlavě drdol. Sejdu dolů do kuchyně Charlie sedí za stolem, a snídá . ,,taťka už je v práci?"
,,ještě se blbě ptej" odsekne Charlie
Nedávno se s ním rozešla jeho holka Rose, byla moc milá ,,sorry jen se ptám je tam furt"
,,tak tu nestůj a běž za ním do studia ne?" řekne.
,,A co škola ty chytráku?" odseknu pro změnu já.
,,no já nevím třeba ti do školy pro to vysvěčko půjdu mě je to celkem jedno moc dobře vím jak ráda trávíš čas u hudby s tátou."
,,nemůžu promiň, ten rozchod tě tak rozhodil?, bože je to kráva že opustila tak fajn kluka jako jsi ty"
Charlie se trošku usmál konečně, už týden se mračí. ,,Ano rozhodil, měl jsem ji moc rád no jo ty jsi taky super ségra" Už byl čas jít do školy šla jsem do pokoje a vzala si tašku. Nacházela jsem tam mobil a učebnice a mohla jsem jít. ,,čau bráško" odpověď jsem už neslyšela jelikož jsem už za sebou zavřela dveře. Před barákem stála Andy, Marry a Alex to je údajně její nový objev. ,,čaute lidi" pozdravila jsem.
,,ahoj Annie" pozdravili sborově. Pak jsme vyrazili ke škole, když jsme dorazili šli jsme do třídy. Já sedím s Andy v zadní lavici, a ti dva sedí před námi. Zazvonilo, a do třídy vešla třídní Clarisová.
Všechno proběhlo v pohodě a teď jsem na cestě domů s vysvěčkem v ruce. Došla jsem domů , táta doma ještě nebyl a Charlie taky ne, zvláštní. Šla jsem do pokoje a pleskla sebou na postel. Asi jsem se nezmiňovala o mém příteli Nickovi chodíme spolu už rok ale trochu to už skřípe. Z Charliho pokoje se ozývali zvuky divné zvuky. Vyšla jsem z pokoje a namířila si to k Charlimu. Když jsem otevřela dveře uviděla jsem něco co jsem zřejmě vidět neměla.
Po Charlim se tam plazila Rose a to doslova, Charlie si to zřejmě užívá.
,,bože můj, do háje brácha!"
Annie" vyběhla jsem z jeho pokoje, a šla dolů cítila jsem se naštvaně. Já dobře věděla že se tohle stane. Ještě ráno říkal jak ho to skolilo, a najednou se tu s ní válí v posteli.
Tak fajn tohle je můj první díl budu makat na dalším, jo na boku máte Annie. Dávejte votes a komenty díky moc!! <3