10.chances

31 5 0
                                    

Andy pohled*

 Byli jsme spolu v parku a povídali si. Byla jsem nervozní a Charlie taky. Ano cítím k němu něco víc. A jsem pevně rozhodnutá že mu to řeknu. Jo jsem zamilovaná a to až po uši. Vím jedno a to že ho miluju. Jenže se cítím provinile že jsem to neřekla Annie. Bude zklamaná bojím se jak bude reagovat. Je to má nejlepší kamarádka a mám ji moc ráda nechci o ní přijít.

,,Miluji tě" vypadlo ze mě po chvíli ticha.

,,Já tebe taky a jak" řekl a podíval se na mě chvíli jsme se dívali navzájem do očí a pak se začal ke mě přibližovat. Čekala jsem na to a už dlouhou dobu. Pak se jeho rty dotkly těch mých a synchronizovaně se o sebe třely. Odtáhli jsme se od sebe a já měla pocit že se usmívám jako debil. Ale bylo mi to celkem jedno. On taky měl na tváři ten nejkrásnější úsměv co jsem kdy viděla.

,,Nechceš jít na zmrzku a pak k nám domů?" zeptal se Charlie. 

,,Jojo klidně" Pak jsme se vydali ke stánku se zmrzlinou. Objednal nám dvakrát malinovou. Říká se že je to zmrzlina pro zamilované. A taky že jo. No pak jsme se vydali k nim domů. Když jsme vešli dovnitř sundala jsem si kabát a boty to samé udělal Charlie. Myslím že teď spolu oficiálně chodíme. Vešli jsme do obýváku a to jsme asi dělat neměli. Právě se tam líbala Annie s Ashem. Kdyby jsme je nevyrušili myslím že by došlo i k něčemu víc. No jsem zvědavá jak to Annie vysvětlí Charliemu.

,,oh ahoj" vyšlo z Annie

,,ahoj" řekli jsme sborově.

,,no nechceš nám něco vysvětlit?" zeptal se trochu naštvaný Charlie.

,,a co bych ti měla vysvětlovat?" zeptala se Annie pak vstala a vzala Ashe za ruku, myslím že šli nahoru do pokoje. My se tam vydali taky. Samozřejmě že do pokoje od Charlieho.

Charlie pohled*

Ano byl jsem trošku naštvaný jenom přece to je jeden z mých nejlepších přátel. Ale ještě uvidíme co mi na to poví. Vím že mi to později řekne. Radši jsem se začal zase věnovat Andy. Šel jsem se osprchovat a pak jsem tam pustil Andy. Vylezla po deseti minutách lehli jsme si do postele a pustili si film když skončil Andy už spala vypl jsem notebook.

,,Dobrou lásko miluji tě" vím že mě neslyšela ale i tak.

Po chvíli jsem taky propadl do hlubokého spánku....

Tak jo další díl na světě :) děkuji za votes...:) další díl by měl být zítra :)

Life chances Kde žijí příběhy. Začni objevovat